توکیو المپیک بعید است که اتفاق می افتد در سال 2021 ، coronavirus کارشناسان هشدار می دهند

توکیو به تعویق افتاد المپیک بعید است به جای حتی در سال 2021 به عنوان coronavirus همه گیر ممکن است به طور کامل

توسط NASERINEWS در 12 اردیبهشت 1399

توکیو به تعویق افتاد المپیک بعید است به جای حتی در سال 2021 به عنوان coronavirus همه گیر ممکن است به طور کامل موجود در سراسر جهان توسط تعداد فزاینده ای از کارشناسان بیماری های عفونی هشدار می دهند.

این ویروس بسیار مسری است که تاکنون بیش از 200 ، 000 زندگی در سطح جهان خواهد بود و در مراحل مختلف گسترش و عفونت در کشورهای مختلف در تابستان آینده ساخت آن را سخت به جلو و در مقیاس بزرگ در یک رویداد بین المللی برخی از سیاست های بهداشتی کارشناسان می گویند. در چنین سناریویی مهمانان و ورزشکاران از بیش از 200 کشور و منطقه خواهد نیاز به آزمایش های گسترده و قرنطينه — یک لجستیکی فرایند است که ممکن است امکان پذیر است.

"ژاپن ممکن است قادر به مهار این ویروس در سال آینده بازی ها" اما دیگر مناطق مانند ایالات متحده آمریکا و آفریقا و یا برزیل ممکن است ایجاد ناهموار زمین بازی برای ورزشکاران گفت: Norio Sugaya یک استاد مدعو در دانشگاه Keio دانشکده پزشکی در توکیو و عضو سازمان بهداشت جهانی پانل مشاوره در بیماری همه گیر آنفلوآنزا. "آن را به سختی به برگزاری بازی های المپیک است."

COVID-19 pandemic به احتمال زیاد به دو سال گذشته گزارش می گوید

Sugaya نگرانی تکرار Yoshito Niki یک استاد مدعو از بیماری های عفونی در Showa دانشگاه که هشدار می دهد که جهان نیاز به حداقل دو سال برای مهار این ویروس به عنوان عفونت بازگشت در نیمکره شمالی و جنوبی زمانی که آنها خود را وارد کنید فصل زمستان. اگر بازی ها به تحت فشار قرار دادند پیش رو صرف نظر تماشاگران را مجبور به خاموش کردن و ورزشکاران را مجبور به سفر به ژاپن یک ماه پیش برای تست, او گفت:. که باعث طرح این سوال که آیا از آن خواهد شد حتی ارزش داشتن این رویداد در همه, او گفت:.

لجستیکی وظایف

اگر آزمایش های گسترده و quarantining از مهمانان مورد نیاز است که اضافه کردن به عظیم لجستیکی وظیفه تغییر زمان این بازی که شامل مرتب کردن پیمانکاران تامین امنیت سالن و حصول اطمینان از بسیاری از منافع ذینفعان در تراز وسط قرار دارد. در معرض خطر هستند و میلیاردها دلار در حمایت پول و پخش حقوق.

که در آن ما در تلاش برای coronavirus مواد مخدر واکسن?

موقع توسعه یک واکسن خواهد بود یک خرده از امید, اما حتی است که خوش بینانه به عنوان آن ممکن است سه سال برای آن برای رسیدن به برخی از کشورهای فقیر نیکی گفت. در حالی که بیش از 100 آزمايش واکسن در برخی از مراحل توسعه با توجه به این که آن را بیش از یک سال برای اطمینان از اثربخشی و ایمنی با توجه به Sugaya. ژاپن در بازیهای المپیک وزیر Seiko هاشیموتو روز جمعه گفت که بازی نمی خواهد لولا در توسعه یک واکسن Kyodo News گزارش شده است.

سازمان دهندگان و مقامات دولتی گفته اند که اگر این بازی ها اتفاق نمی افتد در سال 2021 و سپس آنها به احتمال زیاد لغو شود. تابستان بازی ها شده اند موکول برای جولای 23 Aug. 8 سال آینده.

"اگر ویروس نیست و موجود در آن از بازی های المپیک دشوار خواهد بود به جلو و در آن به صورت کامل" نخست وزیر ژاپن روز چهارشنبه گفت.

انصاف برای ورزشکاران

این بازی در اصل برنامه ریزی شده برگزار می شود در این تابستان بودند به تعویق افتاد که این بیماری همه گیر خروشان در سراسر ایالات متحده و اروپا است. بیش از 3.2 میلیون نفر آلوده شده اند. در حالی که ژاپن در حال دیدن برخی از موفقیت در مهار این ویروس پس از اعلام وضعیت اضطراری در اوایل آوریل است که به تمدید یک هفته — محدود تست باعث می شود آن را سخت به درک مقیاس واقعی از عفونت. ژاپن حدود 14,000 تایید موارد به مراتب کمتر از برخی دیگر از اقتصادهای بزرگ.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

آن را نیز به یک چالش برای ایجاد رقابت عادلانه با این ویروس موثر بر رقابت سازمان ملل در راه های مختلف و در زمان های مختلف.

"اگر همه گیر خوشه در زمان های مختلف در مناطق مختلف ایجاد ویرانگر سرسام آور آن را به تولید یک unlevel زمین بازی را برای ورزشکاران" ریک برتون استاد مدیریت ورزشی در دانشگاه سیراکیوز گفت: در قالب یک ایمیل در بیانیه ای. "است که می تواند به این معنی برخی از المپیک خواهد بود پاک به رزومه منظم فعالیت های آموزشی در نقاط مختلف از زمان. که استفاده میکنند المپیک ایده آل است."



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن