MLB بازیکنان رسما رد صاحبان' پیشنهاد 60-بازی فصل

روز جمعه لیگ اصلی بیس بال صاحبان تیم گفت: بازیکنان به قبول 60-برنامه بازی و یا دیگری.روز دوشنبه بازیکنان را ان

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

روز جمعه لیگ اصلی بیس بال صاحبان تیم گفت: بازیکنان به قبول 60-برنامه بازی و یا دیگری.

روز دوشنبه بازیکنان را انتخاب کرد "و یا دیگری."

بازیکنان را رد کرد 60-بازی ارائه اساسا گفتن این لیگ برای دومین بار در نه روز به "به ما بگویید که و که در آن" به گزارش 2020 فصل است. در بین صاحبان رد 70-بازی پیشنهاد تن به تن با بازیکنان است.

که به نظر می رسد به ترک صاحبان با سه گزینه به ترتیب از کمترین به احتمال زیاد به احتمال زیاد:

  • انصراف از فصل یک گزینه مخالف توسط MLB کمیسر راب مانفرد اما در حال حاضر مورد علاقه توسط یک جناح از صاحبان که کارفرمایان خود را. افزایش شدید شیوع کروناویروس در سراسر غرب و جنوب غربی فلوریدا می تواند نوسان صاحبان دیگر در این جهت هر دو در حال حاضر و یا بعد از بازیکنان گزارش به از سرگیری بهار آموزش. یک مقام اتحادیه گفت: بار روز جمعه: "COVID در حال تبدیل شدن به جلو و مرکز. این همه ممکن است حل و فصل برای ما است."
  • یکی از آخرین زمین برای اتحادیه بازیکنان برای مذاکره یک معامله با بازیکنان اعطای رضایت لازم برای گسترش برگشتی و تبلیغات تکه لباس از طریق 2021. کسانی که امتیازات می تواند به ارزش صدها میلیون دلار به صاحبان و این درآمد می تواند با تقسیم بازیکنان. اما بازیکنان تصمیم خود را روز شنبه پس از بحث بین لیگ و اتحادیه مقامات پیش از آن در روز.
  • تحمیل یک فصل از هر طول صاحبان مانند. صاحبان نمی خواهد از گسترش برگشتی و تکه. بازیکنان برای مثال یک جمعی 250 میلیون دلار (ایالات متحده) کمتر در 50 بازی فصل از آنها را در 60 بازی فصل.

در نامه ای به اتحادیه ژوئن 15, دو روز پس از بازیکنان خواست که MLB "به ما بگویید که" برای شروع فصل, معاون کمیساریای دن Halem گفت که لیگ را انجام دهد بنابراین اگر اتحادیه خواهد "چشم پوشیدن از هر گونه ادعا می کند که با انجام این کار ما را نقض مارس توافق است."

به جای این اتحادیه است که به احتمال زیاد برای پاسخ به تحمیل یک فصل کوتاه با تشکیل پرونده شکایت این استدلال که لیگ نیست "کار در ایمان خوب به ... کامل کمال 2020 قهرمانی فصل و پس از فصل است که از لحاظ اقتصادی امکان پذیر" را به عنوان نوشته شده بود در مارس 26 قرارداد ،

این اتحادیه معتقد است صاحبان عمدا بیرون کشیده شده مذاکرات قادر به تحمیل یک فصل و می گویند زمان اجازه نمی خواهد یکی دیگر. اگر چه دو طرف کردیم برای بیش از یک ماه صاحبان منتظر ماند تا در هفته گذشته به اولین پیشنهاد مفتخر است که این نرم افزار تاریخ پرداخت مورد نیاز تحت مارس توافق و حقوق تضمین شده در هر چهار پیشنهاد شد و در محدوده از $1 میلیارد دلار به 1.5 میلیارد دلار.

فصل را ادامه دهید در حالی که این شکایت بازی کردن با لیگ اعتقاد خطر از دست دادن خواهد بود ، لیگ می تواند حتی تحمیل 60-برنامه بازی آن را پیشنهاد کرد و سپس استدلال می کنند به عنوان آن را در نامه ای به اتحادیه جمعه که در این تاریخ اواخر 60 بازی نشان دهنده "کمال" فصل ممکن است.

این اتحادیه می تواند استدلال می کنند که لیگ خود را, پیشنهاد فصل از زمانی که 82 بازی. مانفرد گفت: این اتحادیه تهدید کرده است که خسارت می تواند رسیدن به 1 میلیارد دلار.

مانفرد در بیانیه ای گفت: هفته گذشته که او و رئیس اتحادیه تونی کلارک رسیده بود "یک به طور مشترک توسعه یافته چارچوب است که ما توافق می تواند پایه یک توافق" برای 60 بازی فصل و که او تا به حال ارائه شده کلارک با "یک خلاصه نوشته شده" از آن چارچوب است. اگر مانفرد می تواند تولید اسناد و مدارک و یادداشت های لازم را برای متقاعد کردن یک داور است که وجود دارد در واقع یک توافق در 60 بازی فصل — چیزی کلارک گفته است "به صراحت false" — اتحادیه ممکن است از دست دادن یک شکایت.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

سناریو از اعمال فصل و یک شکایت فرایند را اضافه کنید بسیار خاکستری ابر طوفانی در حال حاضر آسمان: یک 2020-21 زمستان که در آن جانبازان بدون قرارداد تضمین شده خواهد پیدا کردن کم و یا هیچ کار موجود به عنوان صاحبان نگاهی به کاهش هزینه ها در میان شیب کاهش در درآمد; یک 2021 فصل که در ورزشگاه ظرفیت می تواند محدود به دلیل شیوع کروناویروس; و مذاکرات برای یک توافق دسته جمعی به جای یکی که منقضی می شود پس از 2021 فصل بین دو طرف که در حال حاضر بی اعتمادی یکی دیگر بیش از آن در هر نقطه از زمان به نوبه خود از قرن.

که می تواند منجر به تحریم در سال 2022 که علامت این کار توقف از سال 1995.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن