در شکوفه, رستوران ناهار خوری خوب در سنت پل Keg و مورد بسته به طور دائم

در شکوفههای اجاق پخت و پز, رستوران ناهار خوری خوب در Keg و مورد غرب 7th بازار در سنت پل است توقیف.در یک بیانیه

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

در شکوفههای اجاق پخت و پز, رستوران ناهار خوری خوب در Keg و مورد غرب 7th بازار در سنت پل است توقیف.

در یک بیانیه صاحبان نیک Rancone و توماس Boemer تا به حال این را می گویند در مورد تصمیم خود را به آن تماس بگیرید:

"به عنوان کاهش در ناهارخوری زیبا همچنان در صنعت رستوران به عنوان یک کل دید ما برای بلوم در آن دوره اجرا شده است. ما سپاسگزار برای Keg & مورد تیم ما همکار تجار در بازار و کل غرب 7th, St. Paul جامعه به فرصت کردند."

در شکوفه باز در پاییز 2018, garnering بررسی بیحوصلگی حرف زدن و جیمز ریش نامزد برای آن منحصر به فرد چوب آتش پخت و پز-تنها مفهوم و ناهارخوری زیبا و دوستانه. رستوران بسته شده است از اواسط ماه مارس زمانی که دولت دستور رستوران به برای ناهار خوردن ، در حالی که رستوران ها اجازه داده شده تا پس از بازگشایی با محدودیت در شکوفه هرگز بازگشایی شد. این هفته اعلام شد رسمی کلمه که آن را نزدیک به خوب است.

طرفداران این دو هنوز هم می تواند به احیای گوشت دودی در Keg و مورد به عنوان به خوبی به عنوان خود را احیای رستوران در خیابان و مینیاپولیس.

و انتظار می رود بیشتر به آمده به عنوان جفت در اشاره چیزی در کار می کند.

"ما هیجان انگیز تر اطلاعیه آمده است! بنابراین در ارتباط باشید."

REOPENINGS

رستوران شروع به بازگشایی برای داخل سالن ناهارخوری, دولت زیر دستورالعمل در میان coronavirus. به زودی به لیست اضافه محبوب, St. Paul رستوران Pajarito در غرب هفتم که بازگشایی آن اتاق ناهار خوری در روز سه شنبه, جولای 7. رستوران را رزرو از طریق تلفن تنها.

در حالی که takeout شده است در جریان چند ماه سرآشپز/co-owner استفان Hesse گفت: این رستوران در زمان خود در زمان بازگشایی برای ناهار خوری به کار را از طریق پروتکل های ایمنی و اجتماعی فاصله تدارکات.

اولیه ساعت از خدمات خواهد بود و روز سه شنبه از طریق شنبه ظهر تا 8 بعد از ظهر

Pajarito: 605 W. 7 St. St. Paul; 651-340-9545; pajaritostp.com

POP-UP نانوایی

آشپز گاوین Kaysen و آشپز شیرینی دایان Moua در حال گسترش رد پای خود را در مینیاپولیس' شمالی حلقه با یک pop-up نانوایی است که اقامت در داخل آشپز زعفران تپه.

نانوایی Bellecour در آشپز زعفران هیلیک فرمت از Kaysen را Bellecour فرانسوی شیرینی و اغذیه فروشی و مشروب فروشی در Wayzata.

پاپ آپ که باز خواهد شد در 13 ژوئیه است که در سراسر خیابان را از قاشق و پایدار و در خدمت شیرینی و viennoiserie از Moua و همچنین سوپ و سالاد و ساندویچ.

Bellecour در آشپز زعفران هیل: 210 1 سنت N. مینیاپولیس

رسومات و ویسکی بار در آثار

به سلامتی به رسومات و ویسکی بار باز کردن. برادر Justus ویسکی Co., نام برای ممنوعیت دوران راهب که تدریس bootlegging کشاورزان در مینه سوتا نوعی کنیاک مقوی راه ساخت ویسکی, اعلام برنامه های جدید برای باز کردن یک کارخانه یا محل تقطیر مشرف کلمبیا پارک و زمین گلف در شمال شرق مینیاپولیس.

ویسکی شرکت امضا اجاره نامه با پیتر Remes بنیانگذار اولین و اولین پروژه که شامل برادر Justus Spyhouse, 612, دم, هیولا دریاچه دم و Norseman رسومات برای باز کردن یک 14,000 متر مربع امکانات.

گسترش حفاری به معنی تولید بیش از 40000 اثبات گالن ویسکی در هر سال microdistillery حد تحت مینه سوتا قانون است.

برادر Justus ویسکی Co. بوده است پس از سال 2014 عامل در 2000 فوت مربع تاسیسات زیرزمینی در تفت خیابان در شمال شرق مینیاپولیس با تمرکز به طور انحصاری در handcrafting مینه سوتا-بشکه-سن آمریکا تنها ویسکی مالت. از آن شروع به توزیع آن برای اولین بار بطری در ماه اکتبر 2018.

اگر همه می رود و جدید آن رسومات و ویسکی بار, اولین خواهد بود قبل از تعطیلات. برای اطلاعات بیشتر brotherjustus.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن