میهن پرستان' جولیان ادلمن در پاسخ به DeSean Jackson ضد سامی پست

جولیان ادلمن در آغوش خود میراث یهودی او در اوایل NFL حرفه ای برای مردم در سراسر جهان را ببینید. این پرستان گیر

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

جولیان ادلمن در آغوش خود میراث یهودی او در اوایل NFL حرفه ای برای مردم در سراسر جهان را ببینید. این پرستان گیرنده مستند سفر به اسرائیل در سال 2015 در کانال یوتیوب. او فصل گذشته به تن سفارشی cleats با ستاره داوود, لوگو, به عنوان بخشی از NFL "من علت من Cleats" کمپین. آنها بعد از حراج کردن به نفع اسرائیل و انجمن بیس بال.

این فصل Edelman همچنین نشان داد در مصاحبه با لس آنجلس مجله که او شده است صحبت کردن با یک خاخام در امید داشتن یک نوار حکم کتاب مقدس. در روز پنج شنبه ادلمن نیز نشان داد که او هدف قرار گرفته در زمین فوتبال به دلیل میراث یهودی.

آخر هفته گذشته فیلادلفیا گیرنده DeSean Jackson ارسال شده یک نقل قول در Instagram صفحه بود که نسبت به آدولف هیتلر. اگر چه نقل قول جعلی بود Jackson ضد سامی پست مجموعه ای خاموش طوفان اختلاف است. گیرنده پس از عذرخواهی کرد اما در روز پنج شنبه Edelman که یکی از تعداد انگشت شماری از یهودیان بازیکنان در NFL ارسال شده در یک ویدیو با یک پیام به جکسون.

این کهنه پرستان گفت: او می خواهد برای دیدار با همکار خود NFL گیرنده در امیدوار است که این دو می تواند بحث در مورد مسائل است که هر دو یهودی و سیاه مردم در مقابله با این جهان.

"من می دانم که او گفت: برخی از زشت اما من فرصتی برای یک گفتگو" Edelman گفت. "من افتخار من, میراث یهودی و من آن را فقط در مورد دین. آن را در مورد جامعه و فرهنگ نیز هست. من چرا که من نمی شناسایی به عنوان یهودی تا بعد در زندگی من است. هر زمان که من مواجه می شوند نفرت هرگز آن را واقعا احساس مانند آن را با هدف من است. این بود تنها پس از من بخشی از این جامعه که من یاد گرفتم که چگونه مخرب و نفرت است. یهودی ستیزی یکی از قدیمی ترین اشکال از نفرت. این ریشه در جهل و ترس است."

Edelman گفت: او تجربه "این نفرت در سال 2011" هنگامی که او را به نام یک ضد سامی لکه دار کردن در زمین فوتبال در یک بازی NFL.

در پایان او امیدوار است که برای دیدار با جکسون و گفتگو در مورد مسائل مردم روبرو هستند.

"وجود دارد هیچ جایی برای احساسات ضد یهودی در این جهان" Edelman گفت. "حتی اگر ما در حال صحبت کردن در مورد یهودی ستیزی, من نمی خواهم برای منحرف کردن اذهان چقدر مهم سیاه و سفید زندگی می کند ماده در حرکت است و چگونه ما نیاز به ماندن در پشت آن است. من فکر می کنم سیاه و جوامع یهودی بسیاری از شباهت ها. یکی از تاسف شباهت آنها این است که آنها هر دو حمله نادان و نفرت. آن را واقعا سخت به چالش های جامعه می تواند هنگامی که شما بخشی از آن است. بنابراین آنچه ما باید انجام دهیم این است که ما نیاز به گوش ما نیاز به یادگیری ما نیاز به عمل می کنند. ما نیاز به کسانی که ناراحت کننده مکالمات اگر ما در حال رفتن به تغییر واقعی.

"پس به این منظور DeSean اجازه انجام معامله است. چگونه در مورد ما به سی و من شما را به موزه هولوکاست و سپس من شما را به موزه آمریکایی تاریخ و فرهنگ ؟ و سپس بعد از آن ما به شما گرفتن برخی از همبرگر و ما باید آن ناراحت کننده مکالمات. در این جهان نیاز به یک کمی بیشتر از عشق و محبت و همدلی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب