دوقلوها پرداخت جاش دونالدسون $92 میلیون به آنها را بیش از بالا. آورنده باران می گوید آن را در

ST. پل MINN.—او را در اینجا.او بازیکن که آتش می تواند در بالا بردن سطح شدت برای یک تیم است که جهان سری آرمان.ا

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

ST. پل MINN.—او را در اینجا.

او بازیکن که آتش می تواند در بالا بردن سطح شدت برای یک تیم است که جهان سری آرمان.

او بازیکن بسیاری از طرفداران فکر دوقلوها می تواند بسیار به دنبال آزادی را که تا به حال بسیاری از مناقصه.

او بازیکنی است که در میان بیس بالا sluggers سابق MVP که می افزاید: بیشتر خانه اجرا قدرت به یک رکورد تنظیم صف.

او بازیکن استفاده می شود که خود را در تلاش برای تبدیل شدن به یک ضربه مربی به بازیکنان جوان در حالی که حد عالی رساندن خود می ترسید نوسان است.

او جاش دونالدسون بازیکن که پیمایش یک کودکی که متکی به یک مادر که جعلی و البته خود را به موفقیت در بالاترین سطح است.

و دوقلوها در طول تاریخ بد در پست فصل بازی در خارج از دو جهان سری عناوین در درجه اول به دلیل ضعیف بازی خود را در برابر archnemesis یانکی ها خوشحال هستند به او را داشته باشد.

"دونالدسون بود که قطعه" Marwin گونزالس گفت. "او یک MVP. هر کس می داند آنچه که او قادر به انجام این کار در صفحه اصلی. همچنین او نقش یک دفاع خوب بیش از حد. ما همه خوشحال است."

در ماه ژانویه دوقلوها شدت با چهار سال $92-میلیون (ایالات متحده) قرارداد را در, تا کنون, گران ترین عامل رایگان در باشگاه, تاریخچه کسی که راديال 37 صفحه اصلی اجرا می شود و تا به حال 94 RBIs فصل گذشته برای آتلانتا.

پس قابل توجه در جستجوی خود را برای بالا رایگان-عامل شروع پارچ آنها تبدیل به 34 ساله سوم baseman برای کمک به بهبود آنها در آنچه انجام می دهند بهترین. مبشر باران یک گروه می پیوندد که clubbed 307 صفحه اصلی اجرا می شود در حالی که برنده 101 بازی.

امید است دونالدسون می تواند کمک به آنها فشار عمیق تر به این پست از فصل و نه کاهش خواهد یافت به عنوان فصل منقبض شده از 162 بازی به 60.

"هنگامی که شما به آن نگاه کنید و می بینید 101 برنده ... که یک بار" دونالدسون گفت. "در نهایت این فصل به طور منظم. من فکر می کنم این بار نه فقط در فصل به طور منظم با این تیم دیگر. من فکر می کنم این بار بیشتر مجموعه برای پست-فصل اما به منظور رسیدن به پست فصل شما باید به مراقبت از کسب و کار در این فصل به طور منظم."

دونالدسون شناخته شده است برای نشان دادن برخی از آتش سوزی در این زمینه است. او آماده بود برای رفتن پا به پا با دوقلوها مسکن گلن پرکینز در سال 2014 زمانی که نزدیک گفت: چیزی به دونالدسون پس از قابل توجه ، زمانی که رنجرز Rougned بوی اسارت خوزه باتیستا Donaldson تورنتو هم تیمی در طول یک نزاع و جدال در سال 2016 دونالدسون پاره پس از بو.

در صورتی که عنصر افزایش کلی محصول دوقلوها را آن. نه تهدید مشت زنی اما لبه است که می تواند کمک به یک تیم توان ذهنی سخت تر است.

"من قطعا معتقدم که یک زمان و مکان برای دادن یک لعنت" دونالدسون گفت. "من فکر می کنم در این زمینه یکی از آنها است. دلیل این که شما تعداد زیادی از مردم که در حال تلاش به قضاوت شما و بسیاری از مردم که در حال تلاش برای انجام کارهای خاص و اگر شما نگران هستند با این همه پس از آن طول می کشد به دور از عملکرد خود را."

دونالدسون شد 9 یا 10 سال پیر زمانی که او شروع ناخواسته plunking مورد در طول یک جوانان بیس بال بازی در نزدیکی خانه اش در پنساکولا فلوریدا. پدر و مادر هو و می خواستم او را کشیده از بازی, و او می خواست ،

اما مادرش لیزا فریاد زد پایین از غرفه, سفارش او به پایان خود تفرج.

"من تا به حال بسیاری از افکار رفتن را از طریق سر من و یکی از آنها این بود: من در مورد کشتن بچه خود را از آنجا که من هیچ ایده که در آن (زمین) بود," او گفت:. "من نمی خواهم به انجام این کار است. من ناراحت بود و مادر من ساخته شده آن را بسیار روشن است که آنها می دانستند آنچه را که آنها به هنگامی که آنها را امضا کردند. شما هنوز هم نیاز به بیرون رفتن وجود دارد و آنچه که خواسته شده بود به انجام."

دونالدسون مادر خود را محرم و انگیزه نیروی. پدرش Levon بود و راه از تصویر آن. لیزا قربانی Levon داخلی خشونت زمانی که آنها زندگی می کردند در پنساکولا و ثبت طلاق در سال 1990 زمانی که جاش بود فقط چهار سال. لیزا نیز امن سفارش محدود اما آن را متوقف نمی Levon از بازگشت به خفه کردن و تهدید او. او محکوم به دو سال آزادی مشروط و خدمات اجتماعی و ماهانه تست مواد مخدر.

چند هفته بعد, اما, Levon بازگشت دوباره و شکست لیزا فک در حالی که از نظر جنسی آزار او. او سپس او را سوار و جاش به خانه خود را, اما آنها قادر به فرار و با پلیس تماس بگیرید. Levon دستگیر شد و چند ماه بعد. او به اتهام باتری جنسی و حبس نادرست و تحویل زندان از 121/2 سال است.

لیزا و جاش نقل مکان کرد و به همراه علا., که در آن لیزا مشغول به کار دو شغل بود اما ثابت در همه جاش را رویدادهای ورزشی. او با استعداد و با اعتماد به نفس و او تحت فشار قرار دادند و او را به دریافت بیشتر از توانایی های خود را.

"او همیشه به من یادآوری می کنند همیشه وجود دارد کسی دیگری در خارج وجود دارد کار سخت تر از شما," او گفت:. "که همیشه نوع انگیزه من است. من عاشق رقابت از سن جوان است. که طبیعی تر برای من بیرون رفتن وجود دارد و رقابت و او فقط به نوعی به من کمی لبه های اضافی.

"من تا به حال تعداد بسیار کمی از قوانین. من تا به حال به تخت من قبل از من رفت به مدرسه در صبح است. من تا به حال به تمیز کردن پس از خودم اتاق تمیز من در شب و من تا به حال به نمرات خوب که همه را و ب را. و هنگامی که من شروع ورزش من نمی تواند ترک."

رو به با لیزا پشتیبانی دونالدسون در بر داشت راهنمایی در ایمان آکادمی در تلفن همراه که در آن او یک standout ورزشکار به دست آورده و یک توپ بیس بال بورس تحصیلی به آبرن. او در دور اول انتخاب توله در سال 2007 اما معامله شد یک سال بعد به دو و میدانی. لیزا وجود دارد برای او را به عنوان او رفت و از طریق یو پی اس و فراز زندگی از یک جزئی اتحادیه به عنوان او ضربه زد .156 به عنوان یک تازه کار در اوکلند در سال 2010 و زمانی که او رفت و 98 متوالی صفحه ظاهر بدون رفتن به شروع فصل 2012.

پس از اولین بار او نازل شد در سال 2010 لیزا شد کبود در دو و میدانی در طول یک مکالمه تلفنی در حالی که او سوار به سه گانه-ساکرامنتو. دونالدسون تا به حال به متوقف کردن خودرو به عنوان مادر خود seethed در سازمان است.

"اگر من یک شانس برای قرار دادن یک مدرسه در, من یک شانس برای بازی" دونالدسون به او گفت. "من این شانس را ثابت کند که من در اینجا حضور دارند. من انجام نداده است. من به کشف کردن آنچه در آن است رفتن به. که زمانی که من شروع به گرفتن مالکیت از خودم. فقط سعی کنید برای تبدیل شدن به یک خوب خود ارزیاب."

دونالدسون 24 بود و هنوز در ابتلا به بیش از بازی در پایه سوم. اما بازی او شروع به رشد می کنند. او عرق جزئیات کوچک مشغول به کار در نوسان او حتی بازی توپ زمستان بعد از فصل 2011. زمانی که اسکات Sizemore مجروح زانو در آغاز سال 2012 تمرینات دونالدسون یک فرصت برای شروع در پایه سوم. او را به ساکرامنتو دو بار در این فصل بود اما او هرگز تنزل دوباره. او شروع به barreling توپ بیسبال بازی دفاع قوی و شکوفا شده است.

او ضربه زد .301 با 24 homers در سال 2013 به پایان رسید و چهارم در MVP رای گیری. او ضربه زد .255 با 29 خانه اجرا می شود و 98 RBI در سال 2014. در همین حال نماینده او بود که با داشتن یک زمان گرفتن دونالدسون جبران می شود. دو و میدانی به پایان رسید تا تجدید دونالدسون قرارداد قبل از 2014 فصل زمانی که او فقط بیش از یک سال از زمان سرویس و کمی اهرم. او به پایان رسید تا گرفتن 7500 دلار افزایش از سال 2013 است.

پس از 2014 فصل یک برخورد دونالدسون به تورنتو جایی که او با ضربه .297 با 41 صفحه اصلی اجرا می شود و 123 RBI در سال 2015. خود را در آتش فریاد و قفسه سینه تداوم حاضر هم تیمی قبل از بازی یک زن و شوهر بودند از antics خود — مناسب برای یک تیم آموزش مجازی را به نفع خود و Blue Jays رو در دو بازی از این سری جهانی. و او فرود آمد که جایزه MVP.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

او موفق به دریافت دو سال تمدید ارزش $28.65 میلیون پس از آن. سال دوم که بودم برای دونالدسون که مبارزه گوساله آسیب برای اکثریت فصل پس از آن معامله شد به کلیولند به صورت یک حذفی فشار. او به یک ترکیب .246 با هشت صفحه اصلی اجرا می شود بیش از 52 بازی. او نیاز به گزاف گویی برگشت فصل با آتلانتا در سال گذشته به دوباره ایجاد ارزش خود را.

دوقلوها آینده را آخرین اخراج از پست های نجومی در دست یانکی ها — این شش متوالی پس از فصل سری ضرر و زیان در حال حاضر خریداری شده است.

در چهارشنبه دونالدسون درهم به سمت چپ خود را در حالی که بازی سوم پایه به صدای بوقلمون در اوردن تا توپ رو به زمین در طول یک intrasquad بازی. او قطع shortstop Jorge Polanco در حالی که انجام این کار, اما پس از آن دوباره Polanco ممکن است استفاده نمی شود به کسی که می تواند به سمت چپ خود را که به خوبی.

"من قصد دارم به باید بیشتر آماده برای رفتن به سمت چپ من چون من می دانم جاش دونالدسون است که بسیاری از محدوده خود را به سمت چپ بیش از حد" Polanco گفت.

در طول دوقلوها' اولین تمرین لباس بازی در جولای 9, Donaldson لعنتی یک Lewis Thorpe زمین به خوبی به صندلی در سمت راست. دونالدسون شش پا-یک و 210 پوند عضله دور پایگاه و جشن به عنوان اگر او تا به حال فقط یک پیاده روی کردن خانه اجرا به هم تیمی های خود زوزه میکشیدند محکوم کنند.

"من دیده ام که نوسان قبل از" دوقلوها مدیر Rocco Baldelli گفت. "من دیده ام که توپ بیرون رفتن از چند عمده-لیگ ballparks در آن دقیقا همان شیوه ای. او است که توانایی ضربه زدن به توپ به تمام نقاط ballpark. من می خواهم گفت, قدیمی, Donaldson."

دونالدسون اتحاد داشتند حرف زدند تا هر کسی مایل به بحث در هدف قرار دادن. گیر میچ Garver به تازگی به قلاب تا با هم تیمی های جدید خود را برای بحث در مورد نوسانات و روش.

"میچ و من نوع آمار آن از اوایل" دونالدسون گفت. "ما صحبت کردیم هدف قرار دادن یک کمی اما بیشتر از مکالمات ما باید چیزهای دیگر را به انجام بیش از فقط که. من علاقه مند هستم — من همیشه عاشق صحبت کردن در مورد ضربه زدن به دلیل آن چیزی است که من بسیار پرشور در مورد است. بنابراین من مطمئن هستم که ما باید به کسانی که مکالمات و امیدوارم من می توانم از او یاد بگیرند و او می تواند یاد بگیرند که از من به عنوان به خوبی."

دونالدسون, گران قیمت واردات است که در اینجا. قرارداد خود را خواهد او را به پرداخت 21 میلیون دلار برای هر یک از چهار فصل; یک سال پنجم متصل در $16 میلیون که دوقلوها می توانید با خرید 8 میلیون دلار است. این بدان معناست که او را تضمین $92 میلیون دلار به طور متوسط سالانه ارزش 23 میلیون دلار اگر او را خرید.

او خواهید بود 26-بالاترین پرداخت بازیکن در رشته و چهارم در میان سوم به پایان رسید پشت آنتونی رندن نولان Arenado و مانی ماچادو.

وجود دارد یک بیت از یک خطر برای دوقلوها به دلیل دونالدسون سن اما طول قرارداد خود را به این معناست که او می تواند یکی از Bomba تیم ملی مرکزی آمار و ارقام.

و او را به اینجا دوقلوها بیشتر از دور اول حذفی فویل. او در اینجا به خوبی دفاع و تامین Bomba تیم ملی با بیشتر. او دیده می شود برخی از چیزهایی که پسران جوان باید هرگز او ساخته شده خود را به یک بازیکن است که می خواهد برای کمک به تیم های برنده و بازیکنان جوان راه خود را پیدا کنید.

او فقط در حال حاضر حل و فصل را به مینه سوتا پس از بازیکنان نمی گزارش به هدف زمینه تا ژوئیه 1. خود را نامزد Briana میلر است که انتظار زن و شوهر اولین فرزند یک دختر.

آورنده باران (او نام مستعار خود را از Starz سریال "اسپارتاکوس") است انتظارات بالا برای خود و هم تیمی های خود که جهان سری آرمان و این بدان معناست که آن را با صدای بلند.

و نه فقط زمانی که دونالدسون است که هدف قرار دادن. خود را تشویق خواهد طنین انداز از طریق خالی استادیوم ها در این فصل است.

"من قصد ندارم به نشستن در اینجا و می گویند من در اینجا برای تغییر این تیم به دلیل وجود یک نیاز برای تغییر" دونالدسون گفت. "آنها برنده 101 بازی.

"من بازی با یک سبک خاص استعداد تراشه, هر آنچه شما می خواهم بگویم که خاص برای من است. اگر بازیکنان دیگر — در صورتی که به ارمغان می آورد آن را از آنها و سپس آنها را به عنوان مثال به نگاه.

"اما من انتظار دارم این بچه ها به بیرون می آیند و رقابت هر و هر روز. و من می دانم که آنها از تاریخ خود را."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن