سرهنگ رژیم صهیونیستی است. جانیس McGeachin: برای برخی بیشتر است هرگز به اندازه کافی - Thu, 30 Jul 2020 PST

توسط ستوان رژیم صهیونیستی است. جانیس McGeachin توسط ستوان رژیم صهیونیستی است. جانیس McGeachin به تازگی برخی از

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

توسط ستوان رژیم صهیونیستی است. جانیس McGeachin

توسط ستوان رژیم صهیونیستی است. جانیس McGeachin

به تازگی برخی از سازمان ها در آیداهو شده اند مهیج اضافی برای هزینه های دولت فدرال برای تامین مالی یارانه های مستقیم به افراد است. بعضی از آنها حتی با توسل به عموم نمایش آگهی ها در یک خیابان شلوغ در مرکز شهر بویزی دعوت از مقامات منتخب به افزایش بیشتر هزینه.

آیداهو در حال حاضر دریافت بیش از $2.5 میلیارد مکمل بودجه فدرال در طول چند ماه گذشته و در عین حال برای برخی از مردم حتی در این هجوم گسترده بدهی مالی صرف می افتد کوتاه از جاه طلبی های خود را.

برای کسانی که مدافع اجتماعی, پزشکی ناخواسته درآمد و سایر جزوه ها واقعا وجود دارد هیچ مقدار از هزینه های است که آنها را برآورده سازد.

من به تازگی خطاب به مدیر بودجه و سیاست تجزیه و تحلیل بخش از قانون گذاری خدمات اتاق (LSO) در مورد فدرال پول به آیداهو. حتی بسیاری از مقامات منتخب در حال تلاش برای درک دامنه کامل از این بودجه فدرال و هزینه های مرتبط.

به روز شده خلاصه ای از این هزینه به تازگی آماده برای آیداهو فدرال سناتور و قانونی رهبری است. من به شدت حمایت این سطح از شفافیت ساخته شده برای عموم در دسترس به عنوان به خوبی به طوری که هر کس می تواند درک بیشتری از آنچه در حال وقوع است.

من همواره از آن من مسئولیت برای حمایت, آیداهو, مالیات دهندگان و به منظور تسهیل در باز بودن و شفافیت در مورد هزینه های دولت.

من باور دارم که مردم حق دارند بدانند که چه مقامات منتخب خود را می گویند و انجام می دهند و این یکی از دلایلی است که چرا من باید همیشه به شدت حمایت آیداهو باز جلسه ،

من خدمت Coronavirus مالی کمیته مشورتی (CFAC) که در آن من یکی از تنها چهار عضو است که رسمی انتخاب می شوند. دیگر 12 اعضای کمیته نمایندگی از بخش های مختلف سازمان و منافع خاص.

به نظر من این وظیفه من به نمایندگی از مالیات دهندگان از آیداهو–آنهایی که در نهایت پرداخت قبض – و به یک صدا برای سال مالی خویشتن داری و مسئولیت حتی زمانی که ولخرجی ممکن است در رواج است.

راه حل دشوار است برای افزایش اندازه و دامنه و هزینه های دولت, اما برای کاهش این چیزها و به قرار دادن منابع ما در دست بخش خصوصی که در آن آنها می توانند به رشد و رونق.

کاهش مالیات و مقررات و مقرر است که در راه ایستاده از مردم بدست آوردن پول از طریق کار سخت و کارآفرینی تلاش است که همیشه یک جایگزین برتر برای افزایش یارانه ها و جزوات.

به عنوان من سفر در سراسر کشور زیبا از ملاقات با, آیداهو, صاحبان کسب و کار و بحث در مورد چالش های خود و موفقیت من بارها شنیده ام آنها را بیان میل به بیشتر سازگار محافظه کار و شفاف دولت است. آنها بسیار نگران افزایش بدهی و کسری بودجه و تورم و افزایش مالیات این شیوه رسوب.

با هم ما می توانیم آیداهو بازگشت به کار و حرکت به دور از بدهی تامین مالی هزینه های و دیگر برنامه ها که پرورش وابستگی. من دعوت همه Idahoans به شرکت در این نجیب تلاش.

جانیس McGeachin است معاون فرماندار آیداهو.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب