آنی عزیز 6/29 - Mon, 29 Jun 2020 PST

آنی عزیز: من دل شکسته بیش از یک رویداد قرار گرفت که 52 سال پیش. من مورخ یک دختر در دبیرستان برای چندین سال بود

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

آنی عزیز: من دل شکسته بیش از یک رویداد قرار گرفت که 52 سال پیش.

من مورخ یک دختر در دبیرستان برای چندین سال بود و واقعا در عشق است. پس از من از دبیرستان فارغ التحصیل شد و در سال 1967 از من خواست او را به ازدواج من. او دست من گرفت و گفت که او نمی تواند چرا که او باردار بود از او دوست پسر سابق. من شوکه شده بود صدمه دیده و تخریب از درون. به طور طبیعی ما را شکست و ما هر دو نقل مکان کرد و با ما زندگی می کند.

آن م من بیشتر به دلیل این واقعیت است که او معتاد است و به اعتقاد من او به دام مواد مخدر و او درگذشت در سن 49.

من مشغول به کار در بیمارستان محلی برای بسیاری از سال است. یک روز پس از بازگشت از تعطیلات به من گفته شد که یک زن در ICU بود درخواست شده برای من. در حال حاضر این 32 سال پس از فروپاشی است. او به خاطر من و به دنبال حرفه ای در پزشکی به می دانم که من در آنجا کار می کرد. او چند روز قبل از من از تعطیلات بازگشته است.

من قبر او امروز است. آن روز غم انگیز. چرا این زحمت من زیاد ؟ گورستان او اگهی در گذشت. در آن را به من به اندازه کافی اطلاعات در مورد زندگی او پس از من از جمله اطلاعات در دو دخترش. من باید با آنها تماس بگیرید و پر کنید در زندگی خود را? – دل شکسته

عزیز دل: من خیلی متاسفم برای از دست دادن خود را. این قابل فهم است که شما هنوز هم ناراحت در مورد مرگ او. در حالی که زمان شناخته شده است برای التیام زخم به این معنا نیست ما را فراموش کرده ام در مورد افرادی که برای ما مهم و در حال رشد. فقط به خاطر اینکه شما هر دو در رفت و به عشق مردم دیگر به این معنا نیست شما متوقف نمی مراقبت در مورد هر یک از دیگر به عنوان دوستان است. این واقعیت است که او شما را تا تمام کسانی که سال بعد و می دانستند که در آن شما مشغول به کار نشان می دهد که.

من می توانید تصور کنید که یک معتاد به مواد مخدر و ازدواج به یک زندگی بسیار تنها. او احتمالا به خاطر شما از قبل از زندگی او پر شده بود با اعتیاد و می خواستم بگویم خداحافظ. اگر چه آن را بسیار غم انگیز شما نمی قادر به شما می تواند اتصال به او را از طریق دخترش.

وجود دارد هیچ چیز اشتباه است با رسیدن به آنها را به اشتراک گذاری خاطرات خود را چگونه بزرگ شد و یادگیری در مورد زندگی خود را. نکته اصلی به استرس است این است که در مورد عشق اما نه چگونه شما مراقبت عمیقا در مورد او به عنوان یک دوست. مرد او ازدواج کرده است که احتمالا پدر خود را, بنابراین من نمی خواهد به آنها بگویید به نظر شما از او.

آنی عزیز: من مطرح شد بسیار سخت است. من در حال حاضر یک مرد میانسال.

چند سال پیش از آبی مادرم از من خواست اگر او تا به حال شده است بیش از حد سخت زمانی که جوان بودم. من به او گفتم من فکر کردم او بود. آیا شما فکر می کنم این بود که راه خود را از عذرخواهی و یا چیز دیگری است ؟ – سخت مادر و پسر, مادر

عزیز سخت را: آن را به خوبی می تواند یک عذرخواهی. اگر چیزی است که شما دنبال آن هستید چرا از او بپرسید? شما بسیار پراکنده با کلمات خود را در بحث در مورد این موضوع. آن خواهد بود مفید برای آگاهی از این و سعی کنید برای استراحت قبل از صحبت کردن به او. همچنین یک لیست از تمام چیزهایی که او حق است و شما را دوست دارم در مورد او. بیشتر شما به او بگویید که این کارها بیشتر از آن را تسهیل گفتگو.

"از من بپرسید هر چیزی: یک سال از مشاوره از آنی عزیز" است در حال حاضر! آنی لین, اولین کتاب های مورد علاقه ستون در عشق و دوستی و خانواده و آداب – در دسترس است به عنوان یک کتاب جلد کاغذی و e-book. بازدید http://www.creatorspublishing.com برای اطلاعات بیشتر.

ارسال سوالات خود را به صورت آنی لین به dearannie@creators.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن