مان در جام حذفی, Ontario و B. C. چوگان سرپهن فصل لغو شود با توجه به COVID-19

2020 جعبه چوگان سرپهن فصل انتاریو عمده سری چوگان سرپهن و بریتیش کلمبیا غربی, چوگان سرپهن, انجمن لغو شده اند, ب

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

2020 جعبه چوگان سرپهن فصل انتاریو عمده سری چوگان سرپهن و بریتیش کلمبیا غربی, چوگان سرپهن, انجمن لغو شده اند, با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

لیگ اعلام کرد که تصمیم گیری در یک بیانیه مشترک روز سه شنبه.

2020 مان جام حذفی تعلق می گیرد و سالانه به کانادا مردان ارشد جعبه چوگان سرپهن قهرمانان نیز لغو شد.

MSL و WLA فصل در اصل برنامه ریزی شده برای شروع در اواخر این ماه.

لیگ گفت: برنامه تجدید نظر شد پیش نویس به عنوان آنها مشغول به کار نسبت به برنامه ریزی مان جام سری که قرار بود در ماه سپتامبر برگزار و میزبانی توسط MSL قهرمان.

اما در لیگ کمیسیون تعیین آن ممکن نخواهد بود به بازی جعبه چوگان سرپهن در سال 2020 است. در این بیانیه گفت: MSL کمیسر داگ Luey و WLA کمیسر پل Dal Monte رسید تصمیم در مشورت با کانادا چوگان سرپهن انجمن و با توجه به راهنمایی از مقامات بهداشت عمومی.

این خواهد بود که اولین بار مان جام اهدا خواهد شد به بالا ارشد چوگان سرپهن باشگاه در کانادا پس از دوران مدرن از مسابقات آغاز شد و در سال 1926.

حاصل از لیکرز برنده سوم خود را مستقیم مان جام ملت های آسیا در سال 2019, شکست میزبان ویکتوریا Shamrocks چهار بازی را به یکی.

"در حالی که ما می دانیم این یک ناامیدی بزرگ برای همه درگیر در چوگان سرپهن — خاص, همه بازیکنان و مربیان و هواداران ما مسئولیت اصلی این است که سلامت و ایمنی از رقبای داوطلبان و هزاران نفر از طرفداران که حضور و کمک به موفقیت مان در جام حذفی," Dal Monte در بیانیه ای گفت:. "این بی سابقه لغو نشان دهنده وخامت وضعیت جهان در حال حاضر مواجه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب