گروهی از غیر مرتبط با گلف بازان در حال حاضر مجاز به بازی با هم در واشنگتن, دوره - Sat, 16 مارس سال 2020 PST

خط موضوع ایمیل که گلف فرستاده شده به مشتریان خود بود ساده و مستقیم, برجسته, برخی, بسیار خبر خوش برای کسانی که

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

خط موضوع ایمیل که گلف فرستاده شده به مشتریان خود بود ساده و مستقیم, برجسته, برخی, بسیار خبر خوش برای کسانی که بازی در ایالت واشنگتن.

"بچه ها برگشت!"

در واقع رژیم صهیونیستی. جی Inslee دفتر منتشر شد به روز رسانی جدید به قبلی دستورالعمل برای بازگشایی دوره های گلف در دولت که رفت به اثر در تاریخ 5 مه.

وجود دارد پنج روز رسانی به 25 دستورالعمل مربوط که دوره های آموزشی باید به دنبال به عنوان بخشی از دوباره باز کردن برنامه.

اولیه طرح محدود بازی گروه برای گلف بازان به دو غیر مرتبط با کاربران و یا گروه بیش از دو مرتبط با اعضای خانواده. اما در حال حاضر در حال پخش می توانید گروه های تشکیل شده از چهار غیر مرتبط با اعضای.

از آزادی: "شوهر چهارتایی, چهارتایی مجاز هستند تا زمانی که این دوره تعیین کننده است که بچه نمی خواهد ایجاد تراکم در این دوره است. تک بازیکنان باید پرسید که آیا آنها می خواهم به زوج با هم است."

این یک قدم بزرگ به اجازه می دهد گلف بازان بیشتر بر روی دوره در یک زمان. اورگان و آیداهو و مونتانا نیز اجازه شوهر چهارتایی, چهارتایی غیر از اعضای خانواده.

فارغ التحصیلی به بچه چیزی بود که گلف محلی مقامات امیدوار اتفاق می افتد و در عرض یک یا دو هفته از بازگشایی ارائه دوره های اوایل قوانین.

نیز وجود دارد یک به روز رسانی به استفاده از قدرت دستی اجازه می دهد اعضای همان خانواده برای به اشتراک گذاشتن چرخ دستی. اما هنوز وجود داشته باشد هیچ های قدرت برای چرخ دستی های غیر مرتبط با گلف بازان.

"محدود کردن یک سوار هر قدرت سبد خرید به جز یک) هنگامی که یک جزئی است همچنین بازی یا ب) هنگامی که اعضای همان خانواده را با هم."

آخرین به روز رسانی نیز روشن قوانین مربوط به رانندگی محدوده – هر دو به تنهایی و در دوره های آموزشی و دیگر مناطق عمل. محدوده در حال حاضر باز برای استفاده به عنوان طولانی به عنوان دستورالعمل و استاندارد است که اعمال می شود به زمین گلف از جمله فاصله مناسب هستند به دنبال.

با گسترش باز از عمل مناطق آموزش گلف نیز در حال حاضر مجاز به عنوان طولانی به عنوان ایمنی مناسب و فاصله نگهداری می شود.

دوره های آموزشی می توانید در حال حاضر نیز با قرار دادن زباله و بازیافت ظروف در این دوره که قبلا مجاز نیست. آنها باید درب-رایگان تا گلف بازان نمی خواهد که آنها را لمس.

گلف داد واشنگتن که شامل واشنگتن گلف شمال غربی اقیانوس آرام بخش Professional Golfers' Association غربی واشنگتن و Inland Empire فصل از گلف Superintendents انجمن از امریکا و همیشه سبز فصل از باشگاه مدیران انجمن از امریکا تا به حال این بیانیه در واشنگتن گلف وب سایت:

"اتحاد می خواهم برای تشکر از فرماندار Inslee و کارکنان خود را برای ارتباط باز و فرصت برای به اشتراک گذاشتن مکان منحصر به فرد گلف نقش در بهداشت و سلامتی از واشنگتن است. روح همکاری و تمایل به پیدا کردن یک امن با رویکرد بهره برداری از زمین های گلف اجازه به ما برای رسیدن به این توافق.

"ما را تشویق اپراتورها و گلف بازان به ادامه به دنبال طیف گسترده ای از ویژگی های ایمنی مندرج برای بهره برداری از زمین های گلف در واشنگتن است. با همکاری با یکدیگر برای دستیابی به اهداف ایمنی همه ما را به حرکت به آینده فاز از طرح بازیابی به موقع."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن