WCCO-تلویزیون مطلع صبح لنگر کیم جانسون او از کار اخراج شد در حالی که او در تعطیلات

WCCO-تلویزیون صبح لنگر کیم جانسون اخراج شده. جانسون اعلام کرد که اخبار را از طریق یک صبح روز دوشنبه Facebook p

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

WCCO-تلویزیون صبح لنگر کیم جانسون اخراج شده. جانسون اعلام کرد که اخبار را از طریق یک صبح روز دوشنبه Facebook post.

"آنها به من گفت که آنها می خواستند برای رفتن در یک مسیر متفاوت" جانسون روز دوشنبه گفت:. "این فقط بخشی از صنعت است. آن را به عنوان تکان دهنده به من به عنوان آن شاید این است که به دیگران است."

یک سخنگوی ارسال یک درخواست برای نظر به WCCO مدیریت که هنوز به پاسخ دوشنبه بعد از ظهر.

جانسون است که با WCCO پس از 2014 در تعطیلات آخر هفته. او تماس در روز چهارشنبه.

بینندگان شروع به تماس با جانسون صبح روز دوشنبه هنگامی که او نه به عقب در هوا. که زمانی که او تصمیم به اعلام این خبر از طریق Facebook. "من نمی خواهم مردم را به فکر می کنم که نادیده گرفتن آنها و یا اجتناب از ماده" او گفت:. "من می خواستم برای دریافت جلوتر از آن است."

افرا گراو بومی Johnson محبوس در WCCO در حالی که حضور در دانشگاه مینه سوتا است. پس از فارغ التحصیلی او در ادامه به کار برای شهرهای دوقلو PBS و ایستگاه های در Duluth, خلیج سبز چهار شهرستانها و سالت لیک سیتی. او گزارش در طول سال به دست آورده جانسون منطقه ای Edward R. Murrow جایزه و سه Emmys.

"من تمام احترام در جهان برای WCCO و همکاران من" او گفت:. "این شده است از بهترین سال زندگی من است. سخت ترین چیز برای من شده است به تماشای یکی از مخرب ترین زمان تا کنون در دولت خانه من و من شده اند قادر به انجام هر گزارش. شده است که واقعا به چالش کشیدن. من به تماشای همکاران من در صنعت چاپ و تلویزیون و من هرگز خودمان افتخار حرفه ای من."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب