Dear Abby: مادر تلاش می کند تا پچ شکاف بین دو دختر

عزیز ابی: من سه دختر زیبا. قدیمی ترین نقل مکان کرد به ویسکانسین چند سال پیش. حدود یک سال پیش من وسط پدر رفت و

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

عزیز ابی: من سه دختر زیبا. قدیمی ترین نقل مکان کرد به ویسکانسین چند سال پیش. حدود یک سال پیش من وسط پدر رفت و به او مراجعه کنید. من دختر بزرگتر گفت: چیزی در مورد سیاست که یک جوان نمی مانند و پس از آن یک جوان حاضر به برقراری ارتباط با او است که شکستن قلب من است. دختر بزرگتر من پرسید اگر من می تواند کمک کند با صحبت کردن به او. آنها استفاده می شود و در حال حاضر این است.

من سعی کردم با صحبت کردن به یک جوان. او گفت که او را دوست دارد خواهر بزرگترش و برای من به اجازه او آن را اداره کند. او وعده داده شده او را به او تماس بگیرید. آن بوده است مدت سه ماه و با هیچ چیز. چه می توانم انجام دهم ؟ — مامان داور در اورگن

عزیز مامان داور: بیش از حد بسیاری از چیزهایی را تبدیل به سیاسی به تازگی و آن را به ضرر روابط شخصی و حرفه ای. اگر "تغییر آغاز می شود در صفحه اصلی" اجازه دهید آن را با شما شروع شود. قدم به عقب و توقف شمارش روز و امتناع قرار داده و در وسط این. هر اختلاف نظر بود مشکل این است که ایشان برای حل و فصل مال شما نیست.

DEAR ABBY: چند ماه پیش همسایه جدید نقل مکان کرد و در کنار درب. آنها شده اند بسیار خوب و مفید است. من کار زیادی, به طوری که آنها انجام داده اند همه چیز مانند گرفتن بسته و یا مراقبت از چیزهایی مثل آوردن در سطل زباله می تواند.

من باید از آنها تشکر چند بار اما سه هفته پیش من تصمیم به انجام کاری فوق العاده ویژه. من خریدم دوست داشتنی با تشکر از شما کارت قرار داده و 100 دلار در رستوران کارت هدیه داخل. من زدم در درب خود را و آن را به دست شوهر.

ابی من دریافت نکرده اند هر نوع با تشکر از شما از آنها. من نمی خواهم به نظر می رسد خرده اما بخشی از من صدمه دیده است با عدم تشکر و قدردانی. آنها باید شماره من و من به وضوح خانه در یک ساعت خاص از روز است. آیا شما فکر می کنم که چرا آنها به من کمک کرد تا آنها احساس آنها سزاوار هدیه من و با تشکر از شما نبود لازم است ؟ من در نقطه ای که من دیگر آنها را می خواهید به انجام هر کاری برای من. من بودن خرده کنم یا باید یک راست به احساس صدمه دیده است ؟ — ن در نیویورک

عزیز ن: بله شما در حال خرده. شما اساسا bemoaning گرفتن نیست با تشکر از شما برای تشکر از شما. همسایگان خود را نمی ممکن است باید گفت هر چیزی زیرا آنها غرق سخاوت شما. دفعه بعد شما ببینید شوهر یا همسر بپرسید اگر صفحه نمایش خود را قدردانی ساخته شده اند ممکن است آنها را ناراحت کننده است. اما در منافع از روابط خوب لطفا توقف قضاوت آنها را به شدت به شما داشته باشد.

عزیز ابی: من تمیز کردن بهار به تازگی و آمد در سراسر 14 قیراط طلا آویز صلیب عیسی او پیدا کرده بود در مقابل خانواده ما خانه چند دهه پیش. بودن nonreligious خواهر من نمی دانم چه چیزی برای انجام با آن. او نمی خواست به بی احترامی توسط نادرست دفع آن را به طوری که او آن را نگه داشته است. من پیشنهاد آن را به کسی که من می دانم, اما او نمی نیاز به یکی دیگر از صلیب عیسی, بنابراین من می خواهم به دانستن آنچه که باید با آن انجام می شود. است وجود دارد یک سازمان است که دسته این نوع از چیزی است ؟ — با احترام نه مذهبی

عزیز R. N. R.: اگر فروش صلیب عیسی نمی مورد علاقه شما تماس با نزدیکترین کلیسای مسیحی و صحبت کردن با کسی که وجود دارد در مورد اهدای آن پس از آن می توان به کسی که به آن نیاز دارد مانند اخیر تبدیل و یا به تازگی تایید شخص جوان است. من مطمئن هستم پیشنهاد شما قدردانی خواهد شد.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن