Midtown بازار جهانی evicts سرزمین مقدس بیش از کارمند گذشته رسانه های اجتماعی پست های

سرزمین مقدس غذایی قصاب مغازه اغذیه و اخراج شده از Midtown بازار جهانی در مینیاپولیس پس از گذشته نژادپرستانه رس

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

سرزمین مقدس غذایی قصاب مغازه اغذیه و اخراج شده از Midtown بازار جهانی در مینیاپولیس پس از گذشته نژادپرستانه رسانه های اجتماعی پست های مدیر عامل پدر کارمند ظاهر.

دریاچه خیابان بازار posted on Facebook پنج شنبه بعد از ظهر بود که آن را "عمیقا جرم و غمگین" توسط پست ساخته شده "چند سال پیش" توسط یکی از اعضای خانواده از صاحبان سرزمین مقدس.

"این کلمات به هیچ وجه منعکس کننده باورها و ایده های کارکنان و مدیریت و صاحبان کسب و کار از Midtown بازار جهانی" پست گفت. "ما به 45 کسب و کار به نمایندگی از 16 فرهنگ اقوام و کشورهای مبدا. ما نه تحمل تبعیض از هر نوع."

دو ساعت بعد بازار که قرار دارد در سابق سیرز ساختمان در خیابان های شیکاگو ارسال شده بود که آن را "اعمال حقوق خود به عنوان صاحبخانه" فورا بسته دلی و فسخ اجاره نامه خود را.

سرزمین مقدس تا به حال اظهار نظر در مورد رسانه های اجتماعی پست پنج شنبه صبح در آن Facebook page گفت: آنها تا به حال پیدا کردن یک "عضو تیم" بود "نوشته نژادی تهمت" بر روی رسانه های اجتماعی قبل از شروع کار با این شرکت است که در خیابان مرکزی در جنوب, مینیاپولیس.

"ما آگاه بودند از این پست. به عنوان یک کسب و کار تشکیل شد که توسط مهاجران ما نیست و تحمل این نوع رفتار به خاطر آن است که به طور کامل در برابر اعتقادات و ایمان است. ماموریت ما همواره برای ترویج تنوع و برابری برای همه بدون در نظر گرفتن رنگ و نژاد و یا مذهب و تشویق جامعه ما به ارزش تنوع و به اطمینان حاصل شود ما تبدیل محله ما را حتی بیشتر هماهنگ و یکپارچه جامعه" سرزمین مقدس مدیر عامل شرکت مجدی وادی نوشت: در Facebook post.

وادی در ادامه گفت که "عضو تیم" بود و دختر خود را که ساخته شده تهمت زمانی که او یک نوجوان بود.

وادی است و "فسخ بلافاصله موثر" را به نشان می دهد که چگونه به طور جدی به سرزمین مقدس طول می کشد این موضوع است. کارکنان را نیز دریافت آموزش های اضافی و آموزش و پرورش به مطمئن شوید که آنها درک "چه چیزی است و نه غیر حساس توهین آمیز و مناسب برای تمام نژادها و فرهنگ ها و ادیان."

وادی گفت که "وظیفه و مسئولیت" به عنوان یک پدر و مدیر عامل شرکت را به مطمئن شوید که کارکنان تاثیر مثبت در جامعه اشاره کرد که پست های خود دختر اصلا "دقت منعکس کننده که دختر من است به عنوان یک فرد در حال حاضر."

"او درگیر شده است در bettering خودش و جامعه اش را با بخشش به او زمان و انرژی برای حمایت همه مردم از رنگ. قبل از این پست رویه های دختر من در حال حاضر شده است شرکت در تظاهرات برای زندگی مهم جنبش است. من شخصا مشاهده ارائه کمک به خانواده ها و کسب و کار در سراسر شهرهای دوقلو و ادامه خواهد داد به انجام این کار," او نوشت.

او همچنین عذرخواهی برای این پست گفت: "به همه برادران و خواهران ما که آسیب دیده اند و ما عمیقا و صمیمانه عذرخواهی بی معنی تهمت است که ارسال شده به رسانه های اجتماعی. ما امیدواریم که که شما می توانید آن را در قلب خود را به ما را ببخش."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن