اندرسون کوپر اعلام تولد پسر خود, مردم را به 'برگزاری لحظات شادی' - Fri, 01 May 2020 PST

نسبت به پایان هفته coronavirus تاون هال پنج شنبه شب اندرسون کوپر شکست برخی از اخبار خوب و ارائه یک لحظه تاخیر

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

نسبت به پایان هفته coronavirus تاون هال پنج شنبه شب اندرسون کوپر شکست برخی از اخبار خوب و ارائه یک لحظه تاخیر از ادامه pandemic: "من پدر است."

"من یک پسر, و من می خواهم شما را به دیدار با او" سی ان ان لنگر گفت.

Cooper, 52, روز پنجشنبه اعلام کرد که قائم مقام به هنگام تولد به وایات مورگان کوپر که متولد روز دوشنبه در 7.2 پوند است.

لنگر که مصاحبه ها در طول همه گیر او را دیده برخورد با لاس وگاس شهردار کارولین گودمن و کنسول یک زن که شوهرش مرده بود از COVID-19 شد و عاطفی در اعلام وایات تولد در یک روز که در آن ایالات متحده coronavirus مرگ و میر نزدیک 63,000.

"این یک زمان دشوار در زندگی ما و قطعا وجود دارد بسیاری از روز سخت پیش رو" کوپر گفت. "این است که من فکر می کنم به خصوص مهم است در این زمان مشکل به سعی کنید به نگه داشتن به لحظه از شادی و لحظات شادی."

او افزود: "حتی ما به عنوان سوگواری از دست دادن عزیزان ما نیز با برکت جدید و زندگی جدید را دوست دارم."

زمانی که او گفت:-هوا که او تا به حال تبدیل شدن به یک پدر کوپر هنوز پردازش وزن رویداد زندگی.

"من در واقع هرگز گفت که قبل از, با صدای بلند, و آن را هنوز هم نوع astonishes من," او گفت:. "من پدر است."

در یک Instagram پست قبلی در روز کوپر که شامل اولین تصاویر از نوزاد او پسر توصیف وایات به عنوان "شیرین و نرم و سالم است." کوپر و اعتبار قائم مقام و پزشکان که به کمک در طول راه.

"به عنوان یک گی بچه من هرگز فکر نمی کردم آن را ممکن است برای یک کودک, و من سپاسگزار برای همه کسانی که راه را هموار و برای پزشکان و پرستاران و هر کس درگیر در تولد پسر من" او گفت:. "بیشتر از همه من تا ابد سپاسگزار قابل توجه قائم مقام که انجام وايت تماشای بیش از او عاشقانه به نرمی و به هنگام تولد به او. آن را فوق العاده برکت آن او و همه عناصر را به خانواده هایی که نمی توانند کودکان است."

در چیدن پسر خود را از نام میزبان نگاه به خانواده اش. وایات بود نام کوپر پدر, فیلمنامه نویس و نویسنده ای که در اثر یک حمله قلبی زمانی که سی ان ان لنگر بود که تنها 10 سال سن دارد. مرگ او در 50 تحت تاثیر قرار کوپر "فوق العاده" یاد مادرش گلوریا وندربیلت برای مجله نیویورک در سال 2005. (Vanderbilt, 95, درگذشت, از سرطان معده در ماه ژوئن گذشته.)

"من فکر می کنم من زیادی مثل من پدر او گفت:" در سال 2005 است. "من بازخوانی کتاب خود ('خانواده: خاطرات و جشن') احتمالا یک بار در سال. به نظر من این نوع نامه ای از او به من و به نوعی یک راهنمای ... چگونه او را می خواستم من به زندگی من و انتخاب های او را می خواستم من را. و بنابراین من احساس می کنم بسیار به او متصل."

وی با اشاره به پدرش هفته گذشته در حالی که مصاحبه کتی کوئیلو, a 33-year-old بیوه که 32 ساله, شوهر, جاناتان, درگذشت covid-19 بعد از چهار هفته اقامت در کانکتیکات بیمارستان.

"من می توانم به شما بگویم که پدرم فوت کرد زمانی که من یک بچه کوچک بود و من می دانم که او واقعا سعی نمی میرند چرا که او نمی خواست به ترک من و برادرم و نه ما او را می دانم" میزبان گفت: به کوئیلو هفته گذشته مبارزه را از طریق اشک.

در روز پنج شنبه کوپر توضیح داد که این نوزاد را به نام مورگان آمد از یک لیست پدر و مادر خود را به حال ساخته شده ممکن است نام او 52 سال پیش.

حتی در پیدا کردن شادی در طول بحران جهانی کوپر رو فشرد تا او را در ذکر کسانی که زنده به دیدار وایات. او به یاد پدر و مادر خود و در اواخر برادر کارتر که به کشته شدن خود را در سن 23.

"من تصور می کنم همه آنها را با هم به دست یکدیگر لبخند و خنده, خوشحال می دانم که عشق خود را زنده در من و در وایات و خانواده ما ادامه دارد," او گفت:.

به عنوان عکس خود کودک فلش در سراسر روی صفحه نمایش در پایان نشان می دهد, کوپر, غرق, حوادث این هفته گفت که او می خواست می شود به وایات چه پدر خود بود برای او.

"من امیدوارم که من می تواند به عنوان یک پدر و به عنوان او بود," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن