مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید در مادر خود را در چشمان او می تواند بدون اشتباه انجام' - Fri, 08 May 2020 PST

واشنگتن – روزنامه رسالت در روز آخر این هفته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت که او می ت

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

واشنگتن – روزنامه رسالت در روز آخر این هفته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت که او می تواند انجام دهد بدون اشتباه خود را در چشم مادر و شاید که آنچه در قاب شخصیت او را امروز.

"من تا به حال یک مادر بزرگ. من عاشق مادر من و او مرا دوست داشت که ... احتمالا آسان برای انجام" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "فاکس و دوستان" در یک مصاحبه. "او خیلی خوب بود به من. من نمی تواند انجام دهد هر گونه اشتباه است که یک مشکل بزرگ است. شاید به همین دلیل است که من به پایان رسید تا راه من به پایان رسید تا. من نمی دانم. من نمی تواند انجام دهد هر گونه اشتباه در چشم او."

او خواست ملت مادران مبارک روز یکشنبه و گفت: او می تواند با بانوی اول Melania Trump در کمپ دیوید عقب نشینی ریاست جمهوری در مریلند که در آن او می تواند در دیدار با رئیس ستاد مشترک.

"من مادر فوق العاده ای بود و Melania شده است یک مادر بزرگ به بارون," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در مورد پسر خود را. "بارون در حال رشد است تا واقعا زیبایی شده است و او یک مادر بزرگ به بارون."

پرسید: اگر مادر خود را شگفت زده می شود که او رئیس جمهور ایالات متحده مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "من فکر می کنم هر مادر خواهد بود."

"من مادر بود کسی که به من اعتماد به نفس زیادی و او بر این باور در من. ... پدر من همان بود. منظورم این است که او, او یک مرد قوی بود اما او یک مرد خوب, بسیار خوب, انسان, بسیار فرد خوب است. و او همیشه از اعتماد به نفس در من است."

او گفت: داشتن پدر و مادر خوب است که این مزیت در زندگی است.

"من از دست پدر و مادرم" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب