COVID-19 و بارداری: برخی از مادران خود جدا از 37 هفته - سه شنبه, 09 Jul 2020 PST

به عنوان یک احتیاط با توجه به COVID-19 برخی از محلی زنان حامله در حال دریافت توصیه های پزشکی برای منزوی کردن د

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

به عنوان یک احتیاط با توجه به COVID-19 برخی از محلی زنان حامله در حال دریافت توصیه های پزشکی برای منزوی کردن در خانه از دو هفته قبل برنامه ریزی شده تحویل و یا از 37 هفته.

حداقل یک Spokane, OB/GYN گروه معرفی این مرحله برای به حداقل رساندن خطر قرار گرفتن در معرض رمان coronavirus به عنوان مادران باردار تا حدودی immunosuppressed به دلیل بارداری از یک اسپوکن پزشک گفت.

"ایده این است برای محافظت از نوزاد و برای محافظت از مادر و هنگامی که او را در آسیب پذیر ترین زمانی که او در بیمارستان و تحت استرس زايمان," دکتر گفت: Cate Cairney, OB/GYN با MultiCare Rockwood درمانگاه زنان مرکز.

"ما در حال معرفی است که ما به مادران باردار که در نزدیکی زمان تحویل – پس از آن نزدیک به زمانی که آنها خواهید بود با آوردن نوزاد به خانه – که آنها منزوی برای 14 روز یا بیشتر قبل از."

به طور کلی اقدامات احتیاطی در محل هستند چرا که زنان باردار در معرض خطر بیشتر عوارض ناشی از بسیاری از ویروس ها.

"می رود که از دمای سرد است که شما می توانید و زنان باردار اغلب خواهد شد که همان سرد اما آن را طول می کشد و یا او بدتر تراکم" Cairney گفت.

"پس هنگامی که ما به دنبال به سمت تهاجمی تر ویروس ما نگران است که زنان باردار که تا حدودی immunosuppressed به دلیل بارداری خود را خواهد شد در معرض خطر بیشتر عوارض و یا یک مورد بدتر از COVID.

"آن را قابل توجه می گویند ما نمی هر گونه شواهد آن است که قرار دادن کودک در معرض خطر است. ما در حال دیدن نیست که این ویروس باعث سقط جنین یا نقص عضو یا عوارض برای نوزاد است."

Cairney است که در یک گروه تمرین که شامل هفت ماماها و پزشکان چهار. او گفت: آنها آغاز شده در اطراف مارس به ارائه اقامت-صفحه اصلی مشاوره که برای سومین سه ماهه دوره است. به عنوان تنها یک توصیه این گروه را به رسمیت می شناسد برخی از زنان نمی تواند منزوی در خانه به دلیل از کار و یا به دلایل دیگر و ارائه دهندگان آن ادامه مراقبت مداوم برای آنها Cairney اضافه شده است.

اخیر سنبله در COVID-19 موارد منطقه ای است که تقویت کننده این ویروس هنوز وجود دارد "و ما نیاز به ادامه این همان توصیه." او گفت: توصیه این است که نرمتر در مورد دیگر اعضای خانواده. "هر فردی مورد در جریان است متفاوت باشد و ما آن را تشخیص نیست و همیشه امکان پذیر است به طور کامل منزوی کردن کل خانواده است."

CDC اطلاعات

در ماه ژوئن مراکز کنترل بیماری و پیشگیری صادر اطلاعات جدید از گزارش های اخیر که زنان باردار ممکن است در افزایش خطر ابتلا به بیماری شدید با توجه به COVID-19 مانند مراقبت های ویژه بستری و تهویه مکانیکی از nonpregnant زنان است.

کالج آمریکایی متخصصان زنان و زایمان در بیانیه ای گفت که به طور کلی خطر برای بسیاری از زنان باردار پایین باقی مانده و وجود دارد به نظر نمی رسد که افزایش خطر مرگ.

CDC می گوید بسیار ناشناخته باقی مانده در مورد بارداری و ویروس بنابراین آژانس در جمع آوری داده های بیشتر: "CDC است همکاری با دولت محلی و منطقه ای ادارات بهداشت و شرکای خارجی برای درک بهتر COVID-19 در طول بارداری" Cairney گفت.

Cairney همچنین با تاکید بر مثبت است که این گروه از زنان حداقل منطقه ای تمایل به نسبتا سنین جوان و در سلامت خوب به طور کلی.

"من با جرأت می گویم که اکثریت باردار بیماران جوان تر هستند و بنابراین کمتر در معرض خطر در این راه است. عوارض تمایل به کمی کمتر چون این گروه سنی از زنان و در کل زیر مجموعه ای از زنان که تا حدودی سالم."

بیماری شناخته شده به عنوان سندرم حاد تنفسی و MERS معنیداری عوارض برای برخی از زنان باردار مانند افزایش مدت بستری و نتایج ضعیف او گفت:.

"است که تکرار را با عنوان coronavirus اما آن است که هنوز هم خط مقدم در ذهن ما به عنوان ما در حال مراقبت از این زنان" او گفت:.

Prenاتل در بیمارستان و پس از زایماندر مراقبت از زنان باردار و پس از زایمان معاینات مراقبان نیز در حال پرداخت نزدیک توجه به باردار مامان سطح استرس و توضیح آنچه تولد و بستری در بیمارستان خواهد بود. COVID-19 تست استاندارد تبدیل در بیمارستان یا زمانی که زنان وارد برای تحویل و یا قبل از برنامه ریزی پذیرش Cairney گفت.

در طول دوران بارداری بازديد بیماران اطمینان دادم که همه مردم در ورود به بیمارستان به نمایش در میآیند. افزایش اقدامات ضد عفونی باقی می ماند.

"ما همچنین در تلاش به صرف زمان بیشتری را در هر یک از ما قبل از تولد قرار ملاقات صحبت کردن در مورد آنچه که در بیمارستان باقی بماند به نظر می رسد که می شود و زمانی که, چه مثبت و یا منفی آزمون ميانگين در حالی که باردار هنگام زایمان یا بعد از زایمان," او گفت:.

یکی حمایت از فرد می تواند در حال حاضر در هر تولد. او گفت: این گروه پزشکان بگویید بیماران انتظار COVID-19 تست حدود دو تا سه روز قبل از پذیرش برنامه ریزی شده و یا در آن زمان باردار مامان در می آید به صورت خود به خودی کارگری. به عنوان اطلاعات تکامل می یابد ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی سعی کنید برای نظارت بر استرس باردار بیمار Cairney گفت.

"ما قطعا می دانیم که آن را پر تنش برای زنان باردار بنابراین ما نیز با توجه به روانی خود را به خوبی بودن و از خانواده خود را," او گفت:. ... "ما در حال تلاش برای بررسی بیشتر به ویژه بلافاصله پس از تحویل به اطمینان حاصل شود که مادران که تحویل داده نشده توسعه یافته پس از زايمان افسردگی و یا اضطراب است."

کم خطر برای نوزادان

"این بسیار اطمینان بخش است که به نظر نمی رسد برای انتقال به نوزاد," او گفت:. "در یک زن که COVID-19 ما نمی بینیم این ویروس در جفت است. ما نمی بینیم آن را در مایع آمنیوتیک و در اکثریت قریب به اتفاق از زمان, آنها دیده نمی شود آن را در بینی و دهان نوزاد است."

پس از تولد یک خطر برای نوزاد خواهد بود از تماس نزدیک و قطرات تنفسی اگر مادر عفونی است بنابراین وجود خواهد داشت احتیاطی.

"به محض این که kiddo بیرون می آید و شروع به تنفس خود را همان هوایی است که خود را در خطر می آید در" Cairney گفت.

اگر مادر COVID-19 پزشکان بحث در مورد گزینه های برای کاهش قرار گرفتن در معرض به نوزاد است. نوزاد ممکن است جدا شده و برای مراقبت در یک مهد کودک توسط مراقبان. مادرم نیز با توجه به گزینه ای که نوزاد باقی مانده در اتاق بیمارستان در حالی که مادر را بیشتر ماندن جسمی فاصله گرفته اما می پوشد یک ماسک برای تغذیه و یا پرستاری Cairney گفت.

ممکن است کودک رونق

Spokane-منطقه OB/GYNs دیدم که حاملگی طرز محسوسی افزایش یافته و پس از این منطقه 2015 توفان باعث تمدید قطع برق. Cairney وجود دارد گفت: در حال حاضر نشانه هایی که همه گیر ممکن است برابر یا بیشتر تاثیر بالقوه بوم عزیزم.

اگر رکود اقتصادی رخ می دهد که ممکن است آهسته روند کمی او گفت: اما تا کنون نه.

"ما قطعا شاهد توفان سنبله و در حال انتظار قرنطینه سنبله," او گفت:. "ما در حال شروع به دیدن آغاز آن است. کسانی مارس مفاهیم شروع به در آمده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن