دکتر Zorba Paster: همه گیر کمک می کند تا دکتر متوجه اجتماعی ما حوزه از اهمیت به سلامت ما - Tue, 17 Jun 2020 PST

سال پیش – گاهی اوقات به نظر می رسد مانند میلیون ها سال پیش -- من نوشت: یک کتاب و یک PBS ویژه با عنوان "طول عم

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

سال پیش – گاهی اوقات به نظر می رسد مانند میلیون ها سال پیش -- من نوشت: یک کتاب و یک PBS ویژه با عنوان "طول عمر کد: شخصی نسخه ای برای یک دیگر شیرین زندگی است."

من آموخته زیادی در مورد نوشتن یک کتاب است. اگر شما هرگز به حال این تجربه من اجازه دهید در نشانه شما – آن است که آسان نیست. هنگامی که شما انجام می شود شما متوجه شما بسیار آموخته است که شما می خواهم به تغییر همه چیز و بیش از شروع دوباره.

مشکل این است که شما ناشر مهلت. تاج چاپ و نشر یک اثر تصادفی خانه به حال خود مهلت برای من کتاب پس از در بیرون رفت.

در آن کتاب من فرض وجود پنج حوزه که سلامتی ما را تحت تاثیر قرار: جسمی و روانی و خانوادگی/اجتماعی معنوی و مادی. من فکر می کردم و هنوز هم فکر می کنم – این روش شما می توانید سازماندهی زندگی خود را در فضای یادگیری آنچه شما نیاز به انجام به منظور بهبود خود را در طول عمر حفظ قوی و سالم و جلوگیری از بیماری و ناتوانی.

این نوع کمانش کمربند ایمنی خود را. اقدام به کاهش خطر نیست از بین بردن آن.

من قرار داده فیزیکی برای اولین بار به خاطر من اولین و مهمترین پزشک با استفاده از علم و پزشکی به راهنمای قضاوت من اما تحقق آنها لازم نیست که تمام پاسخ. برخی از کسانی که – این که آیا یا نه شما را خوشحال یا غمگین و خوشحال زندگی خود را یا نه – ممکن است تا به علم در همه. همین دلیل است که تعادل زندگی و دیگر چهار حوزه بسیار مهم است.

در حال حاضر که ما در حال برخورد با اجتماعی, فاصله, من شروع به درک شاید من شده اند اشتباه در تحلیل من – حوزه اجتماعی باید اول آمده است.

زمانی که سخنرانی من می خواهم به فلفل بحث من با داستان و جوک. که تنها راه برای نگه داشتن مخاطب در کار; حکایات کمک به ما هیجان بخرج دادن.

وقتی که من به حوزه اجتماعی من اغلب می گویند "چرا رفتن به ورزشگاه برای دریافت بهترین بدن شما می توانید اگر شما لازم نیست که کسی به اشتراک گذاری آن را با؟" آن را زیبا و مبتذل چیزی می گویند و معمولا با یک خنده.

اما حقیقت گفته شود, من در حال حاضر با آخرین انزوا شرایطی که ما طلب ما ارتباطات اجتماعی. بله ما همراه FaceTime و.... اما این کمبود در شخص تماس می آید با یک ابر که به نظر می رسد به قطع بیش از همه ما است.

ما می خواهیم این ارتباط با دیگران بیشتر از همیشه در حال حاضر که ما باید آنها را نگه دارید در یک فاصله.

گرفتن همراه با دوستان و خانواده تبادل ایده ها و چک کردن در با دیگران مهم برای سلامتی ما. زمانی که من در بیمارانی که بازنشسته من همیشه از آنها بپرسید که چگونه آن را به رفتن. اغلب آنها می گویند که آنها را از دست ندهید اما آنها را از دست ندهید دیدن همکاران خود.

ارتباط اجتماعی به ما می دهد لذت تأثیرات سلامتی ما و انگیزه ما برای اقدام برای خودمان و دیگران است.

یک مطالعه اخیر از بیش از 300,000 مردم نشان داد که فقدان روابط اجتماعی قوی می تواند به افزایش مرگ تا 50% – است که در مورد مشابه به عنوان سیگار کشیدن نیمی از یک بسته در روز است.

پس چرا این اینقدر مهم است ؟ من خوانده ام در این مورد برای بیش از 20 سال و مقطر آنچه من فکر می کنم اکثر نقاط برجسته.

متصل بودن به ما می دهد شادی و لذت بردن از آنجا که ما فوق العاده اجتماعی است. در کتاب "Sapiens: تاریخچه مختصری از نوع بشر" توسط یووال نوح هرری نویسنده ادعا که دلیل انسانهای هوشمند در زمان بیش از دیگر گونه انسان نما بود و توانایی ما به شکل روابط اجتماعی و تعامل در تعاونی رفتار است.

من چرخش: در طول این زمان از, فیزیکی, فاصله, آن مهم است به استفاده از تمام ابزار الکترونیکی ما را به ماندن متصل شده – آن را به نفع سلامت ما است. به عنوان ما را از خواب زمستانی از زمستان و نگاه به رزومه اتصال ما معمول فیزیکی راه ما در حال حاضر نیاز به یک کمی متفاوت عمل است.

Handshakes مشت ضربه بالا و سپاس باز خواهد گشت. و کسانی که آغوش از دوستان و خانواده است که ما احساس خوب احساس خواهد شد حتی بهتر از زمانی که ما به به اشتراک گذاری آنها را یک بار دیگر. اقامت هست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن