محلی DMVs خلاق به ماندن عملیاتی در طول coronavirus بحران

کریستی Beaucage به خاطر ساخت این فضا به محلی اریک فروشگاه دوچرخه در اوایل اقامت در خانه سفارش دهید.دختر او نیا

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

کریستی Beaucage به خاطر ساخت این فضا به محلی اریک فروشگاه دوچرخه در اوایل اقامت در خانه سفارش دهید.

دختر او نیاز به یک دوچرخه جدید صندلی و در حالی که تنها دلیل Beaucage وجود دارد که بعد از ظهر او تا به حال یک ظهور و تجلی عیسی در حالی که ایستاده در خط.

"آنها به من صبر کنید در یک مکان خاص خارج و سپس آنها را به نام من داخل" گفت: Beaucage های دیرین مدیر کل سریع-Serv مجوز مرکز در جنوب خیابان. "من گفتم:" اوه. چرا ما نمی توانیم چیزی شبیه به آن؟' "

که چرخ چرخش برای Beaucage به عنوان او شروع به فکر می کنم از راه های مختلف است که کسب و کار خود را می تواند تغییر به منظقه خدمات میان رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اقامت-در-خانه سفارش. حتی اگر آنها اجازه نداشتند به مردم در ساختمان آنها اجازه داده شد به مردم اجازه ایستادن در خارج در پیاده رو به عنوان طولانی به عنوان آنها نگهداری اجتماعی فاصله.

"ما از کسی انتظار در درب با یک ماسک و دستکش و آنها را سریع مکالمه با مشتری به کشف کردن آنچه آنها نیاز دارند" Beaucage گفت. "سپس آنها را به اطلاعات داخل و ما باید فرد دیگری کار پشت پیشخوان که کار می کند و سپس همه چیز را می شود به ارمغان آورد زمانی که آن را انجام داده است."

این فرایند اجازه داده است Beaucage به ادامه کمک به مشتریان و بسیاری از محلی DMVs تصویب کرده اند که اقدامات مشابه خلاق شدن به اقامت عملیاتی در طول COVID-19 بحران است.

"ما از نوع ساخت چیزهایی که ما به" Beaucage گفت. "این یک تغییر جالب. من فکر می کنم بسیاری از اوقات هنگامی که مردم فکر می کنم از راهنمایی و رانندگی آنها وابسته آن با مردم انتظار مدت زمان طولانی و بی تاب. در حال حاضر مردم فقط خدا را شکر که ما باز است."

در حالی که هیچ چهره به چهره معاملات مجاز و مشتریان مجاز به ورود به ساختمان برای خدمات تحت هر شرایطی دستورالعمل های فدرال اجازه می دهد معاون ثبت و گواهینامه رانندگی عامل دفاتر به ارائه محدود راننده و وسیله نقلیه موتور و خدمات اگر آنها را انتخاب کنید.

وجود دارد یک لیست کامل از دفاتر ارائه خدمات محدود در مینه سوتا راننده و خودرو خدمات وب سایت. شما همچنین می توانید پیدا کردن پاسخ به سوالات متداول.

بسیاری از معاملات در سریع این نرم افزار مجوز مرکز در جنوب, St. Paul با توجه به Beaucage, مرکز بر روی عنوان نقل و انتقالات و تب تمدید بیش از هر چیز دیگری است. این اولین هفته از آن شروع به ارائه یک مقدار کمی از کمک به افرادی که از دست داده اند و گواهینامه رانندگی.

"ما بسیار سنگین با ما ضد کار در مقایسه با دیگر DMVs," Beaucage گفت. "ما احتمالا تنها 50 مجوز را هر روز نسبت به جایی مثل Hennepin کشور که در آن آنها در حال انجام مانند 200 رانندگان مجوز در هر روز و یا چیزی شبیه به آن."

این روند مجبور است سریع-Serv مجوز مرکز در جنوب, St. Paul برای تبدیل شدن به کارآمد تر در چگونه آن چیزهایی, چیزی Beaucage امیدوار است انجام خواهد بیش از حتی پس از COVID-19 بحران است.

"من فکر نمی کنم ما هرگز بازگشت به راه ما همیشه آن را انجام داده" Beaucage گفت. "چرا که نه نگاهی به یک راه برای آن را بهتر در حال حاضر و چند سال پایین جاده ؟ اجازه دهید آن را کارآمد تر برای همه. این فرصت را به نگاه در همه چیز در یک مقدار بزرگتر تصویر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب