دانشگاه ها تعطیل هستند, بنابراین در اینجا چگونه به انتخاب یک کالج با تورهای مجازی

با دانشگاه بسته به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس رایگان تورهای مجازی در محبوبیت رشد کرده. دبیرستان juniors ا

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

با دانشگاه بسته به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس رایگان تورهای مجازی در محبوبیت رشد کرده. دبیرستان juniors امیدوار به شروع دانشگاه در پاییز سال 2021 قادر به بازدید از دانشگاه در فرد, اما آنها و خانواده های آنها باید راه های بسیاری برای کشف گزینه های خود را در حالی که ماندن در خانه امن.

در اینجا یک راهنمای به برخی از تور سایت است که با هدف کمک به دانش آموزان احساس به عنوان اگر آنها در حال قدم زدن در اطراف دانشگاه. آنها می توانید به عنوان بسیاری از کالج ها به عنوان آنها می خواهم بدون هزینه یک سفر جاده و یا پا درد.

اگر شما فقط شروع کار در دانشگاه, پذیرش فرایند:

انجمن ملی برای پذیرش کالج مشاوره فراهم می کند اطلاعات از بیش از 1000 کالج ها و دانشگاه ها در تغییرات به پذیرش فرآیندهای ناشی از این بیماری همه گیر. این ابزار اجازه می دهد تا دانش آموزان دریافت یک مرور کلی از منابع در دسترس در هر موسسه از جمله لینک به تورهای مجازی ارائه شده گفت: ارتباط رئیس جمهور Jayne Caflin Fonash. "اگر کسی که فقط می خواهد به دانستن در مورد مدارس در یک کشور خاص و یا فقط علاقه مند به پیدا کردن در مورد تست های استاندارد در سیاست برای سقوط آنها می توانید تمرین کردن که برای دریافت اطلاعات" Fonash گفت.

StriveScan ارائه شده است در تلاش مجازی دانشگاه, برنامه اکتشاف از طریق 8 مارس را به جای فرد کالج نمایشگاه. دانش آموزان دریافت مشاوره در مورد چگونه برای نوشتن یک مقاله و درخواست برای کمک های مالی و فرصتی برای پاسخ به سئوالات به مقامات از بیش از 450 کالج ها از 45 متحده و 13 کشور کانادا, بریتانیا, ایرلند, ایتالیا, فرانسه, نروژ, آلمان, سویس, اتریش, اسپانیا, بلژیک, استرالیا و مکزیک است. تمام جلسات ضبط اجازه می دهد دانش آموزان به آنها را دانلود کنید. StriveScan رئیس جمهور را دن ساودرا گفت: بیشتر ارائه خواهد شد در هفته های آینده از جمله یکی با تمرکز بر علم و تکنولوژی و مهندسی و ریاضیات مدارس و دیگری کوچک و خصوصی هنرهای لیبرال مدارس.

اگر شما آماده برای شروع تور:

وجود دارد چند وب سایت است که اجازه می دهد دانش آموزان به تور و مقایسه مدارس. این سایت ارائه نقشه های تعاملی, عکس, فیلم ها و نظرها.

CampusTours ارائه می دهد تورهای بیش از 1800 مدارس در ایالات متحده و همچنین تورهای مدارس در انگلستان و کانادا و چین و فرانسه است. پیشرفته و قابلیت جستجو اجازه می دهد تا دانش آموزان به ریز لحن جزئیات آنها در جستجو برای جمله چقدر شهریه آنها خواهند پرداخت. حدود 100 مدارس ارائه بینش از ثبت نام دانش آموزان در بخش هایی از تور در پردیس زندگی, شرکت, رئیس جمهور, Christopher Carson, گفت:. CampusTours نیز کار بر روی ویژگی اجازه می دهد تا دانش آموزان برای پاسخ به سئوالات در حالی که آنها در این سفر که فرستاده شده به مقامات کالج او اضافه شده است.

YouVisit تور را ارائه می دهد از بیش از 600 ایالات متحده مدارس. تورهای ارائه دهید که پاپ تا درخواست از دانش آموزان برای ورودی که فرستاده شده است به مقامات کالج به پاسخ تلاش برای تکرار این پرسش و پاسخ است که می آیند تا در طی فرد در تورهای. YouVisit نیز ارائه می دهد دانش آموزان به تور با استفاده از "واقعیت مجازی" ابزار. "هیچ چیز وجود دارد که جایگزین که فرد تجربه است که باعث می شود یک دانش آموز سقوط در عشق با یک دانشگاه اما هدف از یک تور مجازی به همان اندازه به عنوان آن می تواند به جای آن لحظات گفت:" امیلی Bauer, معاون رئیس جمهور برای خدمات آژانس برای EAB آموزش و پرورش, پژوهش و فن آوری شرکت است که صاحب YouVisit.

اگر شما می خواهید برای شرکت در یک تاریخی سیاه و سفید کالج و یا دانشگاه:

شیکاگو HBCU فارغ التحصیلان داد ارائه نمایشگاه مجازی است که در آن نزدیک به 50 HBCUs به اطلاعات دانش آموزان در پذیرش برنامه ها و کمک هزینه تحصیلی. نوارهای ویدئویی از حوادث در دسترس خواهد بود در اتحاد وب سایت در هفته های آینده. اتحاد رئیس جمهور دانیل جیمز گفت: بیشتر نمایشگاه مجازی در حال برنامه ریزی برای تابستان.

StriveScan همچنین برجسته ارائه از چند HBCUs.

دیگر تور مجازی سایت عبارتند از:

YoUniversity: دانش آموزان می توانند با کلیک بر روی زبانه مانند "امن ترین دانشگاه" "متنوع ترین دانشگاه" و "بالای علمی دانشگاه" و همچنین "بهترین مواد غذایی پردیس" و "جالبترین خوابگاه."

CampusReel: دانش آموزان ثبت نام شده در دانشگاه می توانید فیلم های خود را به این سایت برای به اشتراک گذاری پس از بررسی. دانش آموزان و یا پدر و مادر باید ثبت نام کنید برای پیوستن به.

اگر شما می خواهید را به یک سال فاصله:

فاصله سال انجمن ارائه می دهد و فیلم در آنچه در آن به معنی یک سال فاصله است و ساخت یک پلت فرم عضویت — هزینه اسمی مورد نیاز خواهد بود برای پیوستن به — است که به دانش آموزان امکان دسترسی به تماس بارگیری برای یادگیری در مورد فرصت های فاصله سال گفت: انجمن, مدیر اجرایی, Ethan شوالیه. این وب سایت نیز ارائه می دهد اطلاعات معتبر در فاصله سال برنامه ها و مشاوران.

اگر شما می خواهید به بازی های ورزشی در دانشگاه:

تورهای مجازی مانند آنهایی که در YouVisit می توانید با قرار دادن دانش آموزان در غرفه ها و یا در زمین بازی برای گرفتن یک شبیه سازی شده تجربه بودن یک ورزشکار وجود دارد. CampusTours دارای یک ویژگی است که اجازه می دهد تا دانش آموزان برای پیدا کردن ورزش های ارائه شده در مدارس مختلف.

پس از شما در محدود کردن فهرست خود را:

این زمان برای شروع ساخت شخصی کمک رسانی به مدارس کارسون از CampusTours گفت. "شما نمی توانید با تکیه بر تورهای مجازی به شما بگویم همه چیز درباره موسسه; شما نیاز به رسیدن به مدارس خود هستند." به طور سنتی دانش آموزان گفته شده که برخی از دانشگاه های رتبه فرد بازدیدکننده داشته است به عنوان یک نمایش از "علاقه نشان داده." در این سال که می تواند در اشکال مختلف مانند ایمیل اساتید و دفتر پذیرش و یا حضور در زوم جلسات. "علاقه نشان داده است و بسیار با ارزش" کارسون گفت. "را شخصی تماس های تلفنی و ارسال ایمیل."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن