محله بروکلین می آید با هم به دفن یک غریبه - Fri, 01 May 2020 PST

نیویورک – درخواست ارسال شده در آنلاین محله فروم توسط بروکلین مدیر مراسم تشییع جنازه بود ساده اما بی ریا. یک زن

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

نیویورک – درخواست ارسال شده در آنلاین محله فروم توسط بروکلین مدیر مراسم تشییع جنازه بود ساده اما بی ریا. یک زن 91 ساله زن مرده بود از coronavirus. خانواده او پراکنده بود و در کشورهای دیگر. آیا کسی می خواهم به کمک موارد برای تشییع جنازه مانند گل ؟

این بود یک مراسم تشییع جنازه برای هر کسی که زندگی در محله بروکلین چشم انداز Leffert باغ بخش و یا برای هر کسی که همسایه ها می دانستند. آن را برای یک غریبه که درگذشت در منهتن مرکز کمک زندگی می کنند.

در عین حال در عرض چند دقیقه مردم شروع به پاسخ دادن. یکی از ساکنان ربکا Benghiat دوزی کلمه "مامان" را بر روی یک پارچه اسمی که رفت بر روی زیست احساس تابوت.

"من به شما کمک یاس – ما lilac بوش سرشار از شکوفه!" یکی دیگر از ساکنان نوشت.

"من باید برخی از سفید لاله ها افتتاح و پس از آن" دیگری نوشت.

کسانی که متوسط, هدیه, کمک به یک انسان لمسی به یک جامعه دور تشییع جنازه برای Winifred پردو که به خاک سپرده شد یکشنبه در وودلاون گورستان در برانکس.

پردو خانواده abided نیویورک قوانین محرومیت گردهمایی با هر اندازه و به تماشای مراسم از طریق چت آنلاین با تصویری جریان توسط یکی از مراسم تشییع جنازه مدیر دستیاران.

یکی از پردو را دختران بث پردو تماشا از پنسیلوانیا است. او گفت: او را لمس حمایت از غریبه ها.

"این چنین یک زمان دردناک برای بسیاری از مردم شما می دانید مرگ است که همه در اطراف بسیاری از ما و همه ما با هم پیدا کردن جامعه و برای پیدا کردن ارتباط است کمک به من از طریق آن دریافت کنید" پردو گفت. "من فکر می کنم روشن است آنچه که احساس بسیار تلخ و سخت و تنها به این چیز زیبا است."

هدیه برای تشییع جنازه شد درخواست شده توسط امی کانینگهام که صاحب ادای احترام اتصالات خدمات مراسم تشییع جنازه در بروکلین.

او شده است در تنظیم تدفین برای COVID-19 قربانیان در یک دلخراش رای و تصمیم گرفت به نوبه خود به همسایگان خود کمک کند.

"مجالس ترحیم استفاده می شود به مدیریت محله و جوامع و خانواده ها خود به خود پس چرا من قرار داده تا پیام و بسیاری از مردم در خانه هستند و شاید مایل به انجام کاری مفید," او گفت: یادآوری او تصمیم به قرار دادن این پست.

کانینگهام گفت: او درخواست گل از همسایگان باغ چون گل در نظر گرفته غیر ضروری – بسته است.

Benghiat که ارائه شده تا گلدوزی برای تابوت کاهش یافته است به پیشنهاد پرداخت برای او کار می کنند.

"ما فوق العاده خوش شانس. ما در سلامتی ما و خانه ما می شود," او گفت:. "این است که ایجاد فرصت برای ما برای پیدا کردن راه های کوچک برای ارتباط با یکدیگر و حمایت از یکدیگر در طول چند هفته گذشته."

پردو گفت: او ویران شد وقتی که او تماس از مرکز کمک زندگی می کنند که مادر او فوت کرده است.

او 19 ساله و دختر زو کو گفت که قادر به پیوستن با بستگان خود در سراسر کشور به صورت مجازی دفن "کمک این تغییر از چه چیزی احساس تنهایی استارک تجربه به چیزی بسیار زیبا و بسیار بزرگتر از ما."

"آن را در مورد شفا و جامعه" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب