متغیرهایی مقدماتی دور و تسلی جوایز: NHL GMs اعتماد بازگشایی روند

کایل Dubas سپری کرده است به اندازه کافی از خود هنوز جوان و حرفه ای به عنوان NHL اجرایی هیچ گونه نگرانی در مورد

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

کایل Dubas سپری کرده است به اندازه کافی از خود هنوز جوان و حرفه ای به عنوان NHL اجرایی هیچ گونه نگرانی در مورد پیش نویس قرعه کشی.

او پیوست افرا برگها به عنوان دستیار مدیر کل با حق رای در تلاطم یک بازسازی و بخشی از مقابل دفتر که انتخاب میچ Marner چهارم در سال 2015. پس از این سازمان به طور کامل ناموفق mr, Auston ماتیوز دنبال شماره 1 برخی از 12 ماه بعد.

در این کار بالا دو سال گذشته Dubas در حال حاضر متمرکز شده است و با همین دلیل خوب در تورنتو آماده برای لیگ 24-تیم برنامه ریزی برای از سرگیری آن همه گیر-آمار نجومی — باید چیزهایی دریافت زمین در این تابستان.

اما همراه با 15 دیگر به طور کلی مدیران و او را نیز در یک موقعیت ناآشنا. آن را در ماه ژوئن و برگها به طور بالقوه می تواند برنده جام استنلی. و یا در پایان کامل مخالف این طیف آنها ممکن است باد تا برداشت اول به طور کلی در پیش نویس است.

"این خیلی سخت به می گویند که چگونه این همه رفتن برای اجرای" Dubas گفت. "ما مقدار زیادی از املاک و مستغلات را پوشش دهد. نه می گویند که این امر می تواند یک سناریوی وحشتناک برای برنده شدن در قرعه کشی و یا هر چیزی شبیه به این, اما من تمایل به تمرکز بیشتر بر دیدگاه خوش بینانه است."

تحت لیگ برتر بازگشت-به-بازی با فرمت پرده برداری در هفته گذشته با هدف تکمیل 2019-20 کمپین متوقف در ماه مارس توسط COVID-19 باشگاه رتبه شماره 8 از طریق شماره 24 در یک امتیاز به ازای هر بازی اساس شرکت در هشت بهترین-از-پنج دور مقدماتی سری قبل از معمول پس از فصل در قالب آغاز می شود.

تیم های سمت چپ ایستاده — چهار هر از شرق و کنفرانس غرب — و سپس آن را همسان در برابر بالا هشت آینده یک جفت جداگانه مسابقات برای تعیین بذر.

"من فکر می کنم وجود دارد در حال رفتن به یک مقدار زیادی از نتایج جالب توجه این دور مقدماتی," Dubas گفت: "فقط با توجه به ماهیت چیزها و تاخیر بین زمانی که تیم در آخرین بازی و متفاوت (مرتبط با سلامت) تغییرات در این فهرست هستند."

و کسانی که هشت فرانچایز است که از دست دادن در دور مقدماتی و در نتیجه از دست پلی آف به طور بالقوه می تواند تا پایان با جایزه تسلی: حق انتخاب الکسیس Lafrèniere در شماره 1 در این پیش نویس است.

NHL خواهد شد برگزاری قرعه کشی با سه جداگانه وزن تساوی برای سه میدارد در ژوئن 26. سازمان ها با تراکم شامل نمی شود در بازگشت به بازی برنامه ریزی — دیترویت اتاوا (که همچنین دارای سن خوزه را انتخاب کنید به عنوان بخشی از اریک Karlsson تجارت) لس آنجلس, کالیفرنیا, New Jersey و بوفالو — خواهد پیوست هشت "متغیرهایی" نمایندگی به زودی به حذف باشگاه از بازی در دور.

شانس هستند انباشته در برابر مقدماتی-دور بازنده شدن به سه نفر برتر است اما این احتمال وجود دارد.

"آنها بدیهی است که قرار دادن یک تن از فکر به آن" گفت: Edmonton Oilers GM کن هلند که باشگاه خواهد چهره شیکاگو در دور مقدماتی. "من فکر می کنم که عادلانه برای همه تیم است."

اگر دو یا سه نفر از "متغیرهایی" برنده اصلی تساوی یک دوم قرعه کشی را بین دور مقدماتی و پلی آف میان این هشت تیم است. قبل از همه گیر آمار پیش نویس خود را قرار بود برگزار شد در مونترال خواهد شد اما در حال حاضر محل را در تاریخ بعد.

Winnipeg Jets GM کوین Cheveldayoff گفت که او تا به حال به بررسی یادداشت های خود را پس از فرمول پیچیده اعلام شد.

"این واقعا صحبت می کند فقط به این سطح از توجه به جزئیات و فکر کردم که رفت به کل این فرآیند" او گفت:. "ما هیجان زده هستیم و ما باید فرصت را به امید بازی را ادامه دهند."

خشنود هر کس خواهد بود غیر ممکن است برای NHL با 189 بازی باقی مانده در این فصل به طور منظم زمانی که رمان coronavirus شیوع مجبور به مکث.

با توجه به sportsclubstats.com Pittsburgh تا به حال 97 درصد احتمال ساخت برگشتی در ماه مارس ، اما در حال حاضر می باید به ضرب و شتم مونترال که فقط تسهیل به 24 تیم قالب در پنج بازی از سری بازی های فقط برای دریافت در.

مونترال در ضمن ممکن است شده اند بهتر است در دراز مدت بودن در خارج به دنبال در با بهبود شات در بالاتر پیش نویس انتخاب کنید.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

ادمونتون تا به حال 95 درصد احتمال ساخت پست-فصل اما در حال حاضر باید به ضرب و شتم شیکاگو (2.6 درصد). وینیپگ و کلگری (هر دو در حدود 60 درصد) را بازی هر یک از دیگر در حالی که تورنتو (78 درصد) دارای کلمبوس (27 درصد) در آن دفتر ثبت دعاوی حقوقی.

"وجود دارد هیچ راه مناسب برای انجام این کار" Dubas گفت. "بدون در نظر گرفتن چگونه آن همه آمد و همه شانس برای رفتن به تحت تاثیر قرار.

"من واقعا به آن نگاه کنید که چگونه ما شانس مبتلا هستند. من در آن به عنوان 'آنچه می تواند ما را به کاملا خودمان را بهترین فرصت برای تحقق بخشیدن به پتانسیل است که من فکر می کنم همه ما می دانیم که ما باید بر اساس استعداد?'"

Columbus, GM, Jarmo Kekalainen مینماید که در لیگ خواسته ورودی از تمام تیم ها.

"آنها نه تنها از شدت آن در چهره ما," او گفت:. "آنها گوش آنها جمع آوری اطلاعات و سپس آنها تصمیم. ما باید به احترام آن است."

Nashville, GM دیوید Poile گفت: با دیدن این طرح به او دلیلی برای خوش بینی پس از ماه ها تردید NHL خواهد بود قادر به جایزه در جام جهانی در سال 2020 است.

"ما باید یک کمی از یک نقشه راه" گفت: Poile که تیم دیدار خواهد کرد آریزونا در آن بازی در سری است. "این احساس که ما در حال کار به سمت چیزی."

در حقیقت NHL هنوز راه طولانی برای رفتن.

لیگ می خواهد به بازیکنان به تمرین و امکانات در گروه های کوچک در هفته های آینده نگه داشتن اردوگاه های آموزشی در ماه جولای و پس از آن اگر همه می رود و شروع به 24 تیم در قالب بعد که ماه یا در اوایل ماه اوت. و وجود دارد مقدار زیادی از سوالات در مورد تست hub شهرستانها برای میزبانی هر کنفرانس و گرفتن چراغ سبز از دولت و مقامات بهداشتی.

این یک مسیر پیچ در پیچ با مقدار زیادی از موانع وجود دارد اما در نهایت یک بیت از نور در انتهای تونل.

"ما قطعا در حال رفتن به آغوش آن را به عنوان یک تجربه منحصر به فرد بلکه به عنوان یک فرصت فوق العاده ای" گفت: Dubas. "این چیزی است که ما در حال تمرکز بر روی در حال حاضر.

"و من امیدوارم که هرگز هر گونه بحث در مورد قرعه کشی با کسی دوباره."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن