گرگور Chisholm: در داخل تجارت Blue Jays پنبه حلاجی شده قهرمان جان Olerud یک معامله سابق جنرال موتورز گرد خاکستر می خواهم به بازگشت

تحت شرایط عادی ما صفحات ورزشی خواهد بود پر از NHL و NBA playoff پوشش و چه جیز آبی نگاه در اوایل رفتن. اما این

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

تحت شرایط عادی ما صفحات ورزشی خواهد بود پر از NHL و NBA playoff پوشش و چه جیز آبی نگاه در اوایل رفتن. اما این نیست زمان عادی. در عوض, با, بازی, در انتظار نگه داشته در طول همه گیر ما در حال ارائه گاه به گاه سری: ادراک در سال 2020 که حفاری های عمیق به برخی از مهم ترین حرکت ها و لحظات در تورنتو ورزشی تاریخچه و بررسی آنها تاثیر ماندگار. Hirings و اخراج معاملات و غیر معاملات چیزهایی که شما می دانستم که کمی در مورد و یا نمی دانم در همه. امروز تجارت از جان Olerud.

جان Olerud است برای به یاد داشتن یکی از شیرین ترین نوسانات در بلو جیز تاریخ است. او تمام اطراف hitter وظیفه کسی که کار شمارش استفاده می شود تمام میشه و تقریبا همیشه با قرار دادن توپ در بازی زمانی که خفاش در سمت چپ شانه های او را.

دو بار all-star ممکن است صاحب قدرت به طور معمول در ارتباط با اول به پایان رسید اما او فقط در مورد هر چیز دیگری. او .395 بر پایه درصد است و بهترین جیز تاریخچه و .293, متوسط رتبه ششم. او resumé شامل حلاجی عنوان سه طلا و دستکش و یک جفت از جهان سری حلقه و یک نقطه در کانادا بیس بال از شهرت.

نوسان بسیار زیبا بود به طوری صاف است که در هنگام تماشای پیر برجسته به نظر می رسد تقریبا ژرف کسی را می خواستم به ظروف سرباز یا مسافر با آن است. در عین حال در حالی که Olerud شناخته شده است او در سال 1993 تعقیب از .400 و کمک های خود را به جیز' قهرمانی تیم های قد و قامت خود را در این شهر نیست, همیشه مثبت است. به عنوان با استعداد که او هیچ چیز Olerud را — علاوه بر این که به یاد ماندنی '93 اجرا نسبت به لیگ اصلی بیس بال را هنوز هم به ظاهر غیر قابل حصول feat — هرگز به اندازه کافی.

مردم همیشه می خواستم.

این در نهایت منجر به یک تجارت Olerud برای متس نیویورک right-hander رابرت فرد — که سابق آبی جیز مدیر کل گرد خاکستر آرزوهای او می تواند بازگشت.

"آنها فقط نبودند در همان صفحه" خاکستر گفت: به تازگی در اشاره به Olerud و تورنتو کارکنان مربیگری که در آن زمان شامل مدیر Cito گاستون و هدف قرار دادن مربی ویلی Upshaw. "جان بود یک کشش hitter. جان یک مرد که دوست داشت به اسپری توپ در اطراف میدان (با) بالا به طور متوسط پنبه حلاجی شده و بر پایه درصد است.

"بسیاری از مردم می خواهم به فکر می کنم از پایه اول به عنوان یک قدرت و موقعیت. من فکر نمی کنم آن ضروری است, اما آن را فقط به نقطه ای که در آن برای او بهتر و بهتر برای ما اگر ما نقل مکان کرد. من فکر نمی کنم ما به اندازه کافی برای بازگشت او در آن زمان است."

در پایان سال 1996 فصل تمام شد اما نتیجه گیری که Olerud عامل بود در زمان قرض گرفته شده. تورنتو بود Carlos Delgado انتظار در بال در پایه اول و پیری جو کارتر مورد نیاز در خفاش ها در تعیین نكند. وجود دارد هیچ جایی برای Olerud و حتی اگر وجود داشت آن را دشوار بوده است از همگان پس از یک زن و شوهر از پر سر و صدا سال است.

تورنتو کارکنان مربیگری بود و با وسواس تبدیل Olerud به چیزی با او نبود. آنها می خواستند واشنگتن بومی برای ضربه زدن به قدرت کشیدن توپ با افزایش نظم و تهاجمی تر در صفحه.

"من فکر نمی کنم که مناسب من قدرت" Olerud اظهار تاسف کرد که در انتهای فصل گذشته در تورنتو است.

وجود دارد تقریبا به عنوان بسیاری از تنظیمات مکانیکی وجود دارد خانه اجرا می شود در دو سال آخر با جیز. او نقل مکان کرد تا در جعبه خمیر را و سپس بازگشت. او را باز کرد تا موضع خود را پس از آن بسته آن را خاموش. دست بالا دست پایین. این یک بازی پیچیده از چرخان و هر کس تا به حال یک نظر در چگونه Olerud ظاهرا می تواند ثابت شود حتی زمانی که هیچ چیز شکسته شد.

سرخوردگی نصب شده است.

"ما گزینه کاملا رک و پوست کنده به تجارت او" خاکستر گفت: در آن زمان. "بدیهی است که ما احساس او به نیست زندگی به آنچه که ما فکر کرد که او می تواند انجام."

در هفته منتهی به دسامبر تجارت Olerud در زمان ضرب و شتم در مطبوعات. تورنتو استار ستون تحت عنوان "خواهد Olerud نیش گلوله و ارائه Blue Jays بازپرداخت?", ساخته شده است که Olerud تولید شده بود خیلی بد بیش از دو سال گذشته است که او باید یک سال به صورت رایگان.

چند هفته بعد او رفته بود, فرستاده شده به متس برای شخص جیز برداشت 5 میلیون دلار (ایالات متحده) از $6.5 میلیون Olerud شد بدهکار در سال آخر قرارداد خود را.

پس از دستیابی به Olerud, متس مدیر کل جو McIlvaine خواسته شد تا در مورد امکان یک bounceback فصل است. پاسخ گفتن بود. "تنها خدا است پاسخ به این که" McIlvaine گفت.

حتی آسان رفتن Olerud به نظر می رسید مورد ضرب و شتم توسط عملکرد خود و انتقاد مکرر. "اگر من یک حسرت حسرت من این است که راه من بازی این دو سال گذشته" او گفت:.

بر اساس این نقل قول شما می خواهم فکر می کنم Olerud حال تبدیل شدن به جایگزینی بازیکن سطح. شماره بگویید یک داستان متفاوت است. او ضربه .291 با .398 بر پایه درصد در سال 1995. سال بعد: .274 با .382 OBP.

برای بافت هر دو OBPs موجب شده اند تا همه جیز آبی در سال 2019 و تنها دو بار در خوزه باتیستا حرفه ای او بیش از هر دو یکی است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

سابق آبی جیز پارچ پت Hentgen نمی تواند کمک کند اما خنده در مورد آن در حال حاضر. او به نظر می رسد در آن سال 1995 و 96 فصل زمانی که Olerud ثبت شده در پایگاه به علاوه از ضربه (OPS) از .802 و .854 بود و گیج شده است و در تولید درک شده بود.

در ذهن خود Olerud کلی اعداد را بیشتر ستایش امروز از آنها در آن زمان که مردم بیشتر در رابطه با سنتی قدرت اعداد. Olerud به طور متوسط فقط 13 خانه اجرا می شود و 58 RBIs بیش نهایی خود را دو سال در تورنتو است.

"من تو را دیدم هرگز یک سال شخصا" گفت: Hentgen سابق Cy جوان برنده جایزه که بازی با Olerud از 1991-96 و تن به تن در برابر او بعدها در حرفه خود.

"من می دانم که به عنوان یک شروع پارچ رو یک مرد مانند جان Olerud یک کابوس بود چون او را از رفتن به راه رفتن او را خودخواه hitter و او می تواند اسپری توپ بیش از این زمینه است. او فوق العاده دشوار است و او می تواند ضرب و شتم شما در بسیاری از راه های مختلف. حتی یک سال برای او بزرگ بود فصل کلی است."

بسیاری از ناعادلانه انتظارات را می توان به شروع Olerud حرفه ای.

پس از انتخاب شدن در دور سوم از سال 1989 پیش نویس Olerud یک انجام کار پارچ با fastball که بیش از 90 متر.p.ح. نامیده می شد تا به لیگ های بزرگ در سن 20 داشتن هرگز به صرف یک روز در افراد زیر سن قانونی. او وارد سال بعد به عنوان سوم بهترین چشم انداز در این بازی در هر بیس بال آمریکا و تقریبا بلافاصله به امری روزمره تبدیل شد بازیکن.

او اول فصل بود و در سال 1992 هنگامی که او به آمار 16 خانه اجرا می شود با 66 RBIs و یک اسلش خط .284/.375/.450. فصل آینده flirted با ضربه .400 به ماه اوت به پایان رسید و در سال پیشرو در رشتههای دونفره (54) و OBP (.473) و لیگ آمریکا در دمای (.363) و عملیات (1.072). ناگهان داخلی انتظارات که در حال حاضر بالا رفت و به سطح سالن-از-Famers را مشکل نشست.

برخی از فشار خارج شد کاهش در اوایل به دلیل وجود نام بزرگتر و بزرگتر شخصیت, در این سری جهانی تیم. ستاره قدرت مجاز Olerud به حدی مخلوط به جمعیت اما او به عنوان جدایی ناپذیر به فهرست اسامی کسانی که به هر کسی.

در سال 1992 پس از فصل Olerud آمار .333 با .389 OBP. سال بعد او یک .348/.464/.391 اسلش خط در AL سری مسابقات قهرمانی پیروزی شیکاگو وایت ساکس قبل از مبارزه در سری جهانی در برابر فیلادلفیا.

"او نه تنها یکی از قطعات از سری جهانی تیم او بخش قابل توجهی از کل چیز" سابق آبی جیز رئیس جمهور پل Beeston گفت. "او پر از وسط صف برای ما. شما تا به حال این بازیکنان بزرگ که رفت به سالن از شهرت روبرتو Alomar و پل Molitor. شما تا به حال جو کارتر تونی (فرناندز) آمد. (Olerud) بود و بخشی جدایی ناپذیر از آن است چرا که او همیشه در پایه و او فقط قطعه خود را."

پس از Olerud چپ شهر جامد خود را از تولید ادامه داد. بیش از شش سال و سه با متس و سه با Mariners — او ضربه .305 با .412 OBP در حالی که به طور متوسط 20 homers یک سال و جمع آوری تمام از طلا و دستکش.

فرد از سوی دیگر ارسال شده 5.61 به دست آورده-اجرا به طور متوسط در فصل اول خود را با آبی جیز 7.04 در دوم و 9.82 در سوم خود را. حق رای دادن نداشته فقط داده Olerud دور, آنها پرداخت کرده بود کسی به او دست خود را.

در سطح بازی امروز به نظر می رسد با وسواس خروج سرعت و راه اندازی زوایای اما نیز وجود دارد یک درک بهتر از یک بازیکن به طور کلی ارزش و مجموعه ای از مهارت های. شده اند وجود دارد فقط هفت جیز آبی با برد بیشتر بالا جایگزینی (جنگ) از 22.6 Olerud تولید شده خود را در طول شش سال در تورنتو و تنها دو نفر از آنها — تونی فرناندز (37.5) و دلگدو (36.8) — برنده یک حلقه با Blue Jays.

"او خواهد بود بسیار با ارزش امروز" خاکستر گفت. "این دقیقا کاری است که تیم به دنبال دارد. بچه ها که بر روی پایه ها قرار داده است که توپ در بازی است. من فکر می کنم مردم قدردانی از کسانی که در مهارت های بیشتر در حال حاضر. نه مثل ما نمی دانیم که چقدر خوب او بود. ما انجام داد. اما من فکر می کنم مردم در تمام بسته در حال حاضر نه فقط قدرت بدون در نظر گرفتن موقعیت."

روایت تغییر در طول زمان. معمولا خاطرات دریافت و تاب به عنوان سال رفتن و داستان شروع به مرز داستان. در Olerud مورد تاریخچه ساخته شده مورد او قوی تر است. این دراز و باریک اولین baseman با سکته مغزی قدردانی شد برای یک بار در تورنتو, اما نه برای زمانی که او باید شده اند, حتی اگر بسیاری از ما به راحتی فراموش کرد که جزئیات جزئی.

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن