همه پرسی برای لغو sex ed قانون جمع آوری رکورد تعداد امضا با وجود همه گیر - Mon, 10 Jun 2020 PST

المپیا – با وجود اقامت-خانه سفارشات و محدودیت در جمع آوری مورد نیاز COVID-19 گیر حامیان تلاش برای لغو یک قانو

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

المپیا – با وجود اقامت-خانه سفارشات و محدودیت در جمع آوری مورد نیاز COVID-19 گیر حامیان تلاش برای لغو یک قانون جدید در جامع جنسی برنامه های آموزش و پرورش در مدارس دولتی جمع آوری یک رکورد تعداد امضا برای قرار دادن آن در انتخابات ماه نوامبر.

و آنها این کار را به شدت و بدون داوطلبان با بزرگترین هزینه در پستی به پست کردن دادخواست به جای پرداخت امضا جمع.

روز چهارشنبه اعضای والدین برای مدارس امن تحویل بیش از 266,000 امضا به واشنگتن وزیر امور خارجه را بیش از دو بار حداقل مورد نیاز است. چرا که اجازه می دهد تا دولت در انتخابات اتاق به انجام یک کار نسبتا سریع نقطه بررسی یک نمونه از درخواست همه پرسی 90 تمام شده است اما برخی برای رفتن به رای دهندگان.

"این یک حوضه لحظه" Mindie Wirth مدیر امضا رانندگی گفت: به عنوان مبارزات انتخاباتی داوطلبان نشان داد که تعداد امضا در جعبه های انباشته شده در نزدیکی در ورودی به انتخابات ، "بنابراین بسیاری از کلیساها و بسیاری از سازمان ها در پشت این کار است."

بیشترین رای گیری اقدامات واجد شرایط برای رای با پرداخت حرفه ای جمع به جمع آوری حداقل برخی از مورد نیاز امضا. همه پرسی 90 کمپین عمل به شدت با داوطلبان است.

"وجود دارد هیچ فرصتی برای پرداخت امضا جمع," آقای Wirth در مصاحبه ای گفت:. "وجود دارد هیچ اجتماعات بزرگ, بدون مارینر بازی ها هیچ صفحه اصلی را نشان می دهد."

آنچه در این کمپین بود, اما, بود, حمایت, واشنگتن, کاتولیک کنفرانس اجازه داده است که برای دادخواست به کاهش یافته در پارکینگ و اگر داوطلبان به دنبال دستورالعمل برای فاصله پوشیدن ماسک و دستکش و بهداشتی موارد مانند قلم.

آن را نیز تا به حال یک دکمه در وب سایت خود را که می تواند مردم را کلیک کنید برای یک درخواست از طریق پست برای آنها به طوری که آنها می تواند امضا شده و کاهش یافته است در "درایو-از طریق" سایت های که همچنین ردیابی در سایت.

"ما تا به حال هیچ ایده چه پاسخ خواهد بود" گفت: Brett Bader, زمان مبارزات انتخاباتی مشاور. آنها صدها درخواست برای درخواست یک روز و تا به حال بیش از 160 درایو-thrus باز کردن چند روز در هفته است.

آن را نیز تا به حال افرادی که تحویل هزار امضا در روز شنبه در برخی از آنچه به نام تسویه حساب بیان به سبک عملیات. داوطلبان چپ اسپوکن با جعبه امضا دادخواست و سوار به Ritzville جایی که آنها ملاقات داوطلبان از Tri-Cities سپس به موسی دریاچه و النس بورگ گرفتن امضاهای بیشتر در محور از Yakima سپس به یک نقطه جلسه در بوتهل که همچنین گرفتن دادخواست از بالا و پایین من-5 راهرو.

اگر همه پرسی تایید شده است به عنوان انتظار می رود رای دهندگان خواسته می شود که آیا برای تایید یا رد لایحه در مجلس سنا 5395 یکی از بحث برانگیز ترین اقدامات مجلس تصویب در اوایل این سال است.

این لایحه نیاز به تمام واشنگتن مدارس به ارائه متناسب با سن جامع سلامت آموزش و پرورش در نقاط مختلف بین مهد کودک و مدرسه بالا است. هواداران می گویند این امر آموزش دانش آموزان در مورد مثبت رضایت و عواقب ناشی از فعالیت جنسی است. مخالفان می گویند این امر شروع به بیش از حد جوان است و پدر و مادر باید بیشتر بگو در آنچه به فرزندان خود می آموزند.

این قانون نیاز به یک دوره آموزشی برای دانش آموزان در برخی از نقطه در بین مهد کودک و درجه 3, یک دوره در کلاس 4 یا 5 دو دوره بین نمرات 6 و 8 و دو دوره بین نمرات 9 و 12. برنامه درسی باید تایید شده توسط دفتر سرپرست آموزش عمومی و رای دادند محلی منطقه مدرسه. این قانون همچنین نیاز به پدر و مادر به مطلع می شود زمانی که این دوره ها به آموزش داده شود و به پدر و مادر این حق را برای مشاهده برنامه درسی و فرزندان خود را از انتخاب کردن دروس.

"این در مورد آموزش کودکان و نوجوانان برای شناخت و اجتناب از همه چیز... به جای اینکه قربانی" سناتور. کلر ویلسون D-Auburn, حمایت از این لایحه گفت: در بحث طبقه.

"چه مثبت رضایت زمانی که شما یک kindergartner?" سناتور. صدفی کوتاه, R-Addy خواست. "ما می خواهیم دانش آموزان به امن است اما این سیاست غلط در آن است."

این لایحه گذشته هر دو مجلس تنها با رای دموکرات.

سناتور. مایک Padden R-اسپوکین گفت: دفتر خود دریافت شکایت بیشتر در مورد این لایحه از هر گونه قانون در سال 2020 جلسه و superintendents از چندین منطقه مدرسه منطقه امضا نامه درخواست رژیم صهیونیستی. جی Inslee به این لایحه را وتو. او آن را امضا و یکشنبه گفت که او هنوز هم پشتیبانی از این قانون است که در انتظار در انتظار انتخابات.

"من فکر می کنم آن را حس می کند که ما به جوانان ما علمی قابل اثبات اطلاعات" Inslee گفت: در یک کنفرانس خبری اضافه کرد که او را در مخالفت با رای گیری اندازه گیری.

در اوایل اقدامات اضطراری برای کنترل بیماری همه گیر Inslee معلق یک الزام قانونی برای بی بضاعت نامزدها در سال 2020 انتخابات به جمع آوری امضا اگر آنها نمی تواند استطاعت هزینه تشکیل پرونده به دلیل خطر گسترش COVID-19 نزدیک شدن رای دهندگان به امضای یک طومار.

طرفداران رفراندوم 90 استدلال کرد که رای گیری اقدامات باید مشابه تقدیر, اما وزیر امور خارجه کیم Wyman گفت که امکان پذیر نیست به این دلیل که امضای مورد نیاز برای ایالت رای گیری اقدامات مجموعه دولت در قانون اساسی است.

{p class="abody"}{span}تماس با نویسنده:{/span}{p class="abody"}{span class="Fid_13"}(360) 664-2598 jimc@spokesman.com{/span}



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب