کریس فروم برای پیوستن به تیم اسرائیل پس از از دست دادن رهبری در Ineos - Thu, 09 Jul 2020 PST

چهار رکابزن کریس فروم ملحق خواهد شد به سرعت در حال رشد دوچرخه سواری تیم اسرائیل شروع تا ملت برای شروع فصل آیند

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

چهار رکابزن کریس فروم ملحق خواهد شد به سرعت در حال رشد دوچرخه سواری تیم اسرائیل شروع تا ملت برای شروع فصل آینده پس از از دست دادن موقعیت خود را به عنوان رهبر تیم Ineos.

Froome قرارداد با Ineos در ماه دسامبر منقضی می شود و این تیم تصمیم به تمدید آن را دهه ارتباط است.

"با توجه به دستاوردهای خود را در ورزش" Ineos مدیر کل دیو Brailsford گفت:, "کریس طبعا مشتاق به تنها تیم رهبری در این فصل بعد از کار خود را که چیزی است که ما قادر به تضمین او را در این نقطه است."

بدون ذکر تیم Ineos سواران گراینت توماس و اگان برنل — برندگان آخر تورهای بود — با نام Brailsford گفت Froome خروج می دهد "دیگر اعضای تیم ما رهبری فرصت های آنها بیش از حد به دست آورده اند و به درستی به دنبال."

ساعت پس از اعلام توسط Ineos اسرائیل شروع تا ملت گفت: Froome بود پیوست و در چند سال مقابله با اضافه کردن او به تیم "آبی و سفید تا پایان نامی حرفه ای است."

"این یک لحظه تاریخی برای, است, اسرائیل, اسرائیلی, ورزش, بسیاری از ما طرفداران در سراسر جهان و البته برای من شخصا یک لحظه افتخار عظیم" گفت: این تیم صاحب شرکت کانادایی میلیاردر Sylvan Adams.

اسرائیل شروع به ملت رشد کرده است به سرعت پس از آن تاسیس شد در سال 2014 به دست آوردن دسترسی به تور جهانی پس از ادغام با شرکت از بین رفته Katusha-Alpecin تیم در ماه اکتبر.

از آن خواهد شد به رقابت در آن برای اولین بار در تور دو فرانس در این سال هنگامی که تاخیر نسخه برنامه شروع خوب در اوت. 29.

این تیم گفت: اگر فروم کمک خواهد کرد که آن را وارد فاز بعدی رشد آن است.

"با دستاوردهای چشمگیر, کریس فروم کامل رهبر به مناسبت ورود ما به عنوان یک مدعی جدی برای این مسابقه ویژه تور دو فرانس" مدیر تیم Kjell Carlstrom گفت.

اسرائیل میزبانی سه مرحله از سال 2018 Giro d'italia, اولین بار یک تور بزرگ نژاد بود که تا کنون برگزار شده در خارج از اروپا است. این مسابقه در نهایت برنده Froome.

35 سال Froome به مبارزه راه خود را از حرفه ای و تهدید آسیب های پایدار در یک سرعت بالا تصادف در سال گذشته اما تنش بیش از تیم رهبری برانگیخته هفته حدس و گمان در مورد آینده اش در Ineos و پیشنهادات او می تواند ترک اواسط فصل.

Brailsford اذعان اطلاعیه در مورد فروم ساخته شده بود برای پایان دادن به گمانه زنی ها.

"من هیجان زده در مورد استعداد ما در سراسر این تیم در زمان فعلی" Brailsford گفت.

Froome پیوست تیم Ineos در سال 2010 — هنگامی که آن را به نام تیم, آسمان — خود را برای مراسم تحلیف فصل در حال توسعه از یک تا حدودی بی دست و پا domestique به بهترین تور بزرگ سوار از نسل او.

او برنده تور دو فرانس در سال 2013, '15 و '16 و '17 نیز برنده اسپانیایی این رقابت ها (در سال 2011 و '17) و Giro d'italia (2018).

Froome خود را امضا مقابله با تیم اسرائیل در اوت. 1.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب