معترضان خیابان سیل در, صلح آمیز, فشار برای تغییر

توسط استیون اسلون دیوید CRARY و تام فورمن جونیورواشنگتن (AP) — دهها هزار نفر از معترضان در جریان به پایتخت کشو

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

توسط استیون اسلون دیوید CRARY و تام فورمن جونیور

واشنگتن (AP) — دهها هزار نفر از معترضان در جریان به پایتخت کشور و دیگر شهرهای بزرگ روز شنبه در یکی دیگر از بزرگ بسیج علیه خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی در حالی که جورج فلوید یاد شده در کارولینای شمالی شهر توسط عزاداران که منتظر ساعت برای یک نگاه اجمالی از او تابوت طلایی.

با پوشیدن ماسک و تماس با پلیس اصلاحات تظاهرات مسالمت آمیز راهپیمایی در سراسر ایالات متحده و در چهار قاره های دیگر در مجموع تولید شاید بزرگترین روز بسیج فلوید پس از مرگ 12 روز پیش به دست پلیس در مینیاپولیس.

ده ها تن از تظاهرات دربسته در محیط یک هفته تقریبا ثابت تظاهرات که دارای عقاید فراتر از هر چیزی در این کشور دیده می شود در حداقل یک نسل است. پس از قسمت های مکرر خشونت زیر مرد سیاه مرگ جمعیت در ایالات متحده منتقل شده به یک آرامش تنور در روزهای اخیر و مقامات در بسیاری از شهرستانها شروع به بلند کردن حکومت چرا که آنها تجربه کمی ناآرامی و هیچ دستگیری.

روز شنبه مقامات در بعضی از نقاط به نظر می رسید نگاهی به مشخصات پایین و تظاهرات تا به حال احساس جشن.

در یک روز مرطوب در واشنگتن کثیری از معترضان با حضور در کنگره ملی بازار و در محله. برخی از تبدیل تقاطع ها به طبقه رقص. چادر ارائه تنقلات و آب با استفاده از جدول کالا و حتی یک مخروط برف ایستگاه.

یکی واشنگتن تظاهرات پاملا رینولدز گفت که او به دنبال پاسخگویی بیشتر برای پلیس.

"قوانین حفاظت از آنها گفت:" 37 ساله آمریکایی آفریقایی تبار ، در میان تغییرات او به دنبال این است که فدرال ممنوعیت پلیس chokeholds و یک نیاز برای پلیس را می پوشند دوربین بدن.

بسیاری از گروه ها به سمت کاخ سفید است که غنی شده با جدید شمشیربازی و اقدامات امنیتی اضافی. در داخل قصر ریاست جمهوری خود را سرود و به سلامتی می تواند شنیده شود در امواج. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که به دستور مقامات برای سرکوب ناآرامی نداشت رویدادهای عمومی در برنامه روزانه.

تظاهرات گسترده به گلف رفت و آمد مکرر در وست پالم بیچ فلوریدا, فقط در خارج از میامی که در آن حدود 100 معترض جمع شده بودند.

در جای دیگر زمینه ها شامل برخی از کشور معروف cityscapes. صلح آمیز تاکید ظ سراسر پل گلدن گیت در سان فرانسیسکو و پل بروکلین در نیویورک است. آنها راه می رفت در امتداد بلوار هالیوود و خیابان در مرکز شهر نشویل, تنسی, معروف موسیقی کشور با مضمون کافه ها و رستوران ها.

در فیلادلفیا و شیکاگو راهپیمایان مسالمت آمیز شعار انجام شده علائم و گاهی اوقات به زانو در سکوت. معترضان آب گرفتگی خیابان ها در یک نمایش در نزدیکی موزه هنر فیلادلفیا و مشهور خود "راکی" مراحل شعار "نه عدالت بدون صلح!" قبل از تنظیم کردن برای شهرداری منطقه است.

بالای یک پارکینگ در مرکز شهر آتلانتا یک گروه از کون کالج گروه دانش آموختگان serenaded معترضان با طوبی-سنگین میکس آهنگ. ایستاده در گوش رس, سیاه, صاحب کسب و کار Leah Aforkor Quaye گفت: این اولین بار بود که ضربه خیابان ها.

"این باعث می شود مردم خیلی ناراحت کننده اما تنها راه چیزهایی که اتفاق می افتد این است که اگر ما مردم را ناراحت کننده" Quaye گفت.

در Raeford کارولینای شمالی یک شهر کوچک در نزدیکی فلوید را زادگاه فایت صف خارج شد کلیسای باپتیست در حال انتظار برای ورود در گروه های کوچک. در مراسم یادبود عزاداران سنگ همراه با یک گروه کر. بر روی صفحه نمایش در مقابل کلیسای کوچک بود و یک عکس بزرگ از فلوید و یک پرتره از او آراسته با یک فرشته بال و هاله.

"این می توانست من. آن می توانست برادر من پدر من هر یک از دوستان که می گفت:" اریک کارلوس از فایت. "این یک ضربه سنگین به خصوص دانستن که جورج فلوید متولد شد و در نزدیکی زادگاه من. از آن ساخته شده من احساس بسیار آسیب پذیر است."

معترضان و حامیان آنها را در دفتر می گویند آنها مصمم به نوبه خود فوق العاده فوران خشم و غم و اندوه به تغییر قابل توجه overhauling پلیس سیاست.

ترزا مطلوب, 68, یک معلم بازنشسته و نماینده املاک و مستغلات اعتراض در اوهایو خانه ملت در کلمبوس تا به حال یک دستور کار گسترده تر در ذهن است.

"من به دنبال مقرون به صرفه مسکن, سیاسی, عدالت, زندان, اصلاحات تمام توپ از موم," او گفت:. "جهان پس از گوشهء چشم راست در حال حاضر ... با مردم در حال مرگ از ویروس ها و افراد در حال مرگ در زندان ها و افراد در حال مرگ به دلیل وجود مواد غذایی کافی نیست."

برخی از ملموس مراحل در حال حاضر گرفته شده است.

در مینیاپولیس شهرستان اعلام ممنوعیت chokeholds و گردن محدودیت توسط پلیس و نیاز به افسران سعی کنید برای جلوگیری از هر گونه دیگر افسران آنها استفاده نامناسب از زور است. کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom دستور دولت-پلیس-برنامه های آموزشی برای جلوگیری از آموزش افسران چگونه به استفاده از یک گردن نگه دارید که مانع از جریان خون به مغز. رئیس پلیس در Bellevue در سراسر آب از سیاتل تا حد زیادی ممنوع ماموران با استفاده از گردن محدودیت در حالی که پلیس در رنو نوادا دومین شهر نیز به روز شده خود را با استفاده از زور در سیاست.

دموکرات ها در کنگره در حال آماده سازی یک جارو بسته از پلیس اصلاحات که انتظار می رود شامل تغییرات پلیس-پاسخگویی قوانین از جمله تجدید نظر در مقررات ایمنی و ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی از پلیس استفاده-از-نیروی حوادث. اصلاحی مورد نیاز آموزش برنامه ریزی شده هم در میان آنها ممنوعیت chokeholds. چشم انداز اصلاحات پاکسازی تقسیم کنگره هستند مشخص نیست.

در ضمن در نیویورک دو بوفالو افسران پلیس متهم شدند با حمله روز شنبه پس از یک ویدیو را به آنها نشان داد تنه زدن یک 75 ساله می گوید که سقوط کرد به عقب بر روی پیاده رو و در بیمارستان بستری شد. هر دو التماس کرد گناه نیست به حمله درجه دوم و منتشر شد بدون وثیقه. دو حالت تعلیق در آمد و بدون پرداخت سهشنبه پس از یک تلویزیون خدمه اسیر رویارویی.

در لندن هزاران نفر از تظاهرکنندگان را تحمل سرما و باران برای جمع آوری در میدان پارلمان سنتی محل برگزاری تظاهرات. آنها به زانو در سکوت و شعار Floyd به نام قبل از اینکه کف حافظه خود را و سپس شروع ماه مارس است. برخی از درگیری بین معترضان و پلیس را در نزدیکی دفتر نخست وزیر بوریس جانسون.

در پاریس صدها نفر از مردم جمع شده در میدان کنکورد در سرپیچی از پلیس ممنوعیت تظاهرات بزرگ. اعضای چند نژادی جمعیت شعار می دادند به نام آدما ترائوره یک مرد سیاه و سفید که مرگ در حالی که در بازداشت پلیس چند سال پیش تشبیه شده است که توسط منتقدان فرانسوی پلیس به Floyd مرگ در مینه سوتا است.

پلیس در شهر بندری مارسی شلیک گاز اشک آور و اسپری فلفل در درگیری با معترضان که پرتاب بطری و سنگ.

___

Crary گزارش از نیویورک و مباشر از Raeford, North Carolina. آسوشیتد پرس خبرنگاران از سراسر جهان در سراسر ایالات متحده کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن