چرا NBA در حال برنامه ریزی در رفتن به دیزنی جهان

آواز دزدان دریایی و چرخش teacups. میکی ماوس به شکل وافل. غیرممکن به جیک جیک کردن کارکنان غوغای "یک روز جادویی.

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

آواز دزدان دریایی و چرخش teacups. میکی ماوس به شکل وافل. غیرممکن به جیک جیک کردن کارکنان غوغای "یک روز جادویی." پرسه زن gridlock.

برجسته ورزشی محل?

والت دیزنی جهان شناخته شده است اما تعداد کمی از مردم بلافاصله آن را مرتبط با دو و میدانی مگر اینکه شما تعداد استقامت راه رفتن و یا سوپر جام برندگان gleefully گفتند قصد خود را برای دیدار یک حیله بازاریابی است که در سال 1987 آغاز شده. جمع شده در پشت درختان بلوط و sabal کف دست در لبه جنوبی فلوریدا مگا-رفت و آمد مکرر, اما, ESPN جهان گسترده ای از ورزش 220 هکتار بسکتبال, فوتبال, والیبال, چوگان سرپهن, بیس بال و رقابتی تشویق پیچیده است که در خدمت به عنوان یک نادیده گرفته دیزنی جهان موتور — و انتظار می رود که به زودی تبدیل به پایتخت بسکتبال جهان.

NBA شده است در مذاکرات با دیزنی به راه اندازی مجدد آن فصل با برگزاری بازی ها و اقدامات پیچیده است. بازیکنان و مربیان و کارکنان نیز ماندن در دنیای دیزنی که در آن دیزنی صاحب 18 هتل ظاهرا ارائه یک محافظ حباب از coronavirus. زرد-دیواره مجموعه ورزشی است که دو بار میزبانی جونیور, NBA, مسابقات قهرمانی جهانی شده است خالی از مارس 15, زمانی که دیزنی جهان بسته به دلیل همه گیر باعث دیزنی کردند بیش از 43 ، 000 کارگران فلوریدا.

"بدیهی است که ما باید از این ظرفیت" باب Chapek دیزنی اجرایی گفت: از طریق تلفن در هفته گذشته اضافه کرد که او "بسیار خوشبین" در مورد معامله با لیگ. Chapek اشاره کرد که ESPN مجموعه "کلید در دست" پخش قابلیت های از جمله ultrahigh-سرعت فیبر نوری اتصال به ESPN دفتر مرکزی آن در کانکتیکات. دیزنی متعلق به ESPN بالا پخش شریک برای NBA که به حالت تعلیق در آن فصل 11 مارس.

مذاکرات با دیزنی شامل اواخر ماه جولای راه اندازی مجدد برای این فصل است.

"ما امیدواریم که برای نهایی کردن این برنامه به زودی" مایک باس, NBA گفت یک ایمیل به دوشنبه.

در اینجا برخی از چیزهایی که در نظر بگیرید به عنوان دیزنی و لیگ کامل توافق نامه:

آنچه که در جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی?

همه چیز در مورد دیزنی جهان عظیم — در 25,000 هکتار آن است که تقریبا دو برابر اندازه منهتن — و از امکانات ورزشی این قاعده مستثنی نیست. سه عرصه می توان به پیکربندی به 20 بسکتبال دادگاه با توجه به Faron کلی معاونت ESPN جهان گسترده ای از ورزش, پارک آب و runDisney. که اجازه می دهد NBA به بازی دو بازی در یک بار (بدون فن در غرفه) و هنوز هم باید عمل و فضا. این ترکیب نیز ارائه می دهد رستوران ها نه خط و میدانی مجتمع 17 چمن زمین های بازی و یک 9,500-صندلی ورزشگاه بیس بال که در آتلانتا بریوز استفاده می شود برای زمستان آموزش برای بیش از دو دهه است. (آنها decamped سال گذشته برای یک پارک جدید در نزدیکی ساراسوتا ، دیزنی است امن مستاجر جدید است.)

"دیزنی به سبک مراقبت از مشتری, البته, بوده است, حفر, به هر کس که کار می کند وجود دارد" ریچارد Lapchick مدیر DeVos, ورزش, کسب و کار, مدیریت برنامه در دانشگاه مرکزی فلوریدا گفت: تلفن شنبه.

فقط چگونه دیزنی-fied آن است ؟

استراحت. وجود دارد هیچ داوران پوشیدن میکی موس گوش.

"شما را تنها دیدن یک اشاره و یک چشمک به شخصیت های دیزنی" کلی گفت.

در خارج از ورزشگاه بیس بال به عنوان مثال وجود یک مجسمه میکی پیچ در پیچ کردن به زمین. او گربه سانان, کینه جویی, Peg-پا پیت برخوردار خفاش در این نزدیکی هست.

این تاسیسات که ویژگی های معماری اسپانیایی (گچ بیرونی بازی های آرکید سقف کاشی) است که بخور در ESPN ، ESPN با استفاده از این تسهیلات از 2500 فوت مربع تولید مرکز که دارای هشت ویرایش خلیج سالانه حوادث مانند اورلاندو دعوتی, اوایل فصل, کالج, مسابقات بسکتبال.

چگونه NBA صفر در دیزنی جهان است ؟

لیگ در نظر گرفته شده تعدادی از مکان های از جمله IMG آکادمی تلاش متعلق به مجموعه ورزشی در برادنتون فلوریدا, اما دو لکه های روی لیست: دیزنی جهان و لاس وگاس. در علاوه بر این به ایمنی ایجاد این حباب — هزینه های آمد به حساب آورد. آن را قطعا از دست داد بر آدم نقره ای NBA کمیسر که دیزنی است که در لیگ بزرگترین مشتری پرداخت یک تحلیلگر-حدود 1.4 میلیارد دلار در سال را برای پخش بازی ها در ESPN و ABC. دیزنی جهان نیز فرصت کمتری برای بازیکنان به خارج از دادگاه مشکل است.

نقره و Robert Iger دیزنی رئیس اجرایی شده است که منجر به مذاکرات از دیزنی طرف باید آنچه شما ممکن است یک تماس bromance. در تابستان گذشته آنها مطرح شده برای عکس ها با هم — همراه با میکی و مینی — در افتتاح NBA تجربه یک داستان تعاملی جاذبه در دیزنی, چشمه, یک, هوای آزاد, Disney World مرکز خرید.

"دیزنی ایجاد تجربه های به یاد ماندنی بهتر از هر کسی" نقره گفت: در آن زمان.

چه سود برای دیزنی?

دیزنی جهان چهار موضوع عمده ای پارک را بازگشایی در اواسط ماه جولای اما حضور و غیاب خواهد بود به شدت محدود حداقل در ابتدا. مقابله با NBA را به رفت و آمد مکرر بسیار مورد نیاز شات در بازو. این امر با قرار دادن کارکنان به کار ارائه ارزشمند بازاریابی پیام که اموال امن برای بازدید و ایجاد تسهیلات هزینه ها و هتل هزینه می شود. حداقل تحلیلگران گفت: NBA را صرف ده ها میلیون دلار است.

اما ارزش واقعی برای دیزنی خواهد آمد از ESPN است که گرسنه برای زندگی ورزشی به پخش. مایکل Nathanson یک رسانه تحلیلگر اخیرا تخمین زده است که ESPN خواهد از دست دادن $481 میلیون دلار درآمد تبلیغ اگر NBA کامل نیست آن فصل و پلی آف.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

Lapchick به نام انتظار معامله "بزرگ برنده-برنده" برای لیگ و دیزنی.

که در آن بازیکنان ماندن در رفت و آمد مکرر?

طرفداران شده اند با داشتن سرگرم کننده تصور چگونه Disney World, محل سکونت ممکن است doled. باید بالاترین-رتبه بازیکنان لوکس ترین حفاری مانند $1,150-یک-شب لک-مشاهده ویلا در دیزنی Grand Floridian? یک وبلاگ پیشنهاد کرد که نیویورک نیکز زمین چادر در قلعه بیابان رفت و آمد مکرر $102-یک-شب اردوگاه. اخ.

دیزنی و NBA باید اظهار نظر نیست اما وجود دارد هیچ فرصتی است که بازیکنان خواهد بود پاشیده در سراسر هتل ده. لیگ را با استفاده از یک یا دو. این 443-اتاق چهار فصل است که در پیش نویس هیئت مدیره; آن را نشسته داخل یک دریچه ultraexclusive منطقه در نزدیکی مرکز دیزنی جهان به نام بلوط طلایی.

آنچه در مورد لیگ برتر فوتبال ؟

MLS نیز صحبت به دیزنی در مورد بازگشت-به-بازی, سناریوهای اما haggling در لیگ بیش از زمان و پرداخت ایجاد کرده برجستگی های سرعت.

پیشنهاد اولیه تا به حال تیم های sequestering در دیزنی جهان شروع در اوایل این ماه. آنها خواهد عمل برای چند هفته قبل از از سرگیری بازی به اوت. در حال حاضر لیگ برتر — پس از پوش بک از MLS بازیکنان Association — ممکن است برخی از تیم ها دوباره در بازار به خانه خود قبل از holing تا در دیزنی جهان در اوایل ماه جولای برای مسابقات به مدت چندین هفته. لیگ سخنگوی تا به حال هیچ نظر.

MLS را حداقل از 1200 مردم به رفت و آمد مکرر. یکی ممکن است زندگی چهارم: Coronado چشمه 2,345 فتح کرد گرفته شد-اتاق هتل دیزنی است که به طور معمول میزبان کنوانسیون. آن را تحت یک مگاواتی نوسازی و توسعه در سال گذشته است. کورونادو نیز موجود هیچ مجاور هتل ها به عنوان مورد در جای دیگر در دیزنی جهان.

ESPN, Fox Sports و Univision نگه فوتبال پخش حقوق. MLS شده است تعطیل از مارس 12.

آنچه که در تاریخ ورزش در دیزنی جهان است ؟

دیزنی جهان در حدود 20 مایلی جنوب غربی اورلاندو باز در سال 1971 با یک پارک (پادشاهی سحر و جادو) و اضافه شدن دو پارک, Epcot و استودیوهای هالیوود در 1980s. بسیاری از '90s در مورد جذب مردم به آنها را پر کنید — به خصوص غیر سنتی بازدید کنندگان است. Disney Vacation Club, زمان-به اشتراک گذاری آپارتمانهای هدف در بخش در nesters خالی باز در سال 1991. یک مراسم عروسی و honeymoons بخش باز در رفت و آمد مکرر در سال 1992.

و اولین دیزنی جهانی ماراتن صورت گرفت در سال 1994 جرقه در طول سال runDisney کسب و کار. جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی افتتاح شد در سال 1997 به شیر به جوانان ورزشی صنعت بود که در حال تحول به مراتب فراتر از لیگ کوچک. دیزنی دیدم یک فرصت برای جمع آوری هزینه های میزبانی مسابقات پر کردن اتاق های هتل ها, فروش بلیط پارک و کالا و تعمیق نوجوانان میل برای نام تجاری خود را.

"شما این مرد جوان یا بانوی جوان است که ورزشکار و پس از آن شما باید فرار خواهر و برادر و سپس شما باید پدر و مادر گاهی اوقات پدربزرگ و مادربزرگ که می آیند" کلی گفت.

چقدر پول تاسیسات تولید?

کلی نمی ارائه هر گونه اطلاعات مالی و یا ارزیابی قبل از همه گیر بهداشت و سلامت ورزش گردشگری بازار است. اما او تخمین زده است که پیچیده به خود جذب حدود دو میلیون نفر در سال گذشته از 1.2 میلیون نفر در سال 2007. برای مقایسه پادشاهی سحر و جادو دیزنی جهان محبوب ترین پارک های جذب حدود 21 میلیون بازدید کننده در سال است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب