صدای دیگر: 'من همکار کانادایی اجازه ساخت یک دیوار ...'

نیویورک — من همکار کانادایی ملت ما تبدیل شده است به آزادسازی زمین برای همه مشکلات جهان است.هنگامی که ایالات مت

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

نیویورک — من همکار کانادایی ملت ما تبدیل شده است به آزادسازی زمین برای همه مشکلات جهان است.

هنگامی که ایالات متحده می فرستد و مردم آن, آنها در حال ارسال خود را به بهترین. آنها در حال ارسال به مردم است که باید بسیاری از مشکلات آنها در حال آوردن این مشکلات با آنها.

آنها در حال آوردن مواد مخدر ، آنها در حال آوردن جهل. آنها در حال آوردن آسیا داروهای تجویزی و مصرف ما کاهش قیمت داروهای تجویزی. آنها در حال آوردن اسلحه غیر قانونی. و در حال حاضر آنها در حال آوردن coronavirus: از فلوریدا از تگزاس و آریزونا و کالیفرنیا از مرز متحده مانند میشیگان و واشنگتن است.

آنها کاملا موفق به مهار بیماری همه گیر در کشور خود و در حال حاضر آنها ما را تهدید می کند پیشرفت های بزرگ در مهر کردن نامرئی دشمن در اینجا.

و برخی از آمریکایی ها ما فرض کنیم مردم خوبی هستند.

بنابراین ما در حال رفتن به ساخت یک دیوار. ما در حال رفتن به یک بزرگ, چاق, زیبا درب در دیوار. آمریکا را برای رفتن به پرداخت هزینه برای آن دیوار. ما قصد داریم مردم در آمده است اما آنها در حال رفتن به در آمد قانونی است.

در طرف دیگر از جهان از آنها ساخته شده است دیوار بزرگ چین, 13,000 کیلومتر. این تنها 3,987 مایل به علاوه یکی دیگر از 1,538 با آلاسکا است.

ما ساخته شده W. A. C. Bennett سد. ما ساخته شده است این پل کنفدراسیون. ما ساخته شده است این برج CN. ما می تواند ساخت یک دیوار.

و اگر آمریکا اجازه نداده یک دیوار ساخته شود اگر آنها حاضر به پرداخت هزینه برای آن را اگر آنها همچنان به سیل ملت ما با اسلحه و مواد مخدر و کشنده بیماری همه گیر است که در حال حاضر گرفته شده نزدیک به 9000 در کانادا زندگی پس دیوار را فقط 10 متر بالاتر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب