واقعی دنیای اقتصاد: آیا محدودیتی برای تقویت کسب و کار ؟

فدرال رزرو است که کشور ما بانک مرکزی مسئول مدیریت عرضه پول و نرخ بهره به طور کلی شرایط اعتبار. باید مقامات آن

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

فدرال رزرو است که کشور ما بانک مرکزی مسئول مدیریت عرضه پول و نرخ بهره به طور کلی شرایط اعتبار. باید مقامات آن علنا مدافع با پوشیدن ماسک برای جلوگیری COVID-19? شاید یک موضوع حیاتی است, اما نه سیاست های پولی.

ادوارد Lotterman

یا باید آن را tout اوایل دوران کودکی آموزش و پرورش و یا باش تامین مالی عمومی از امکانات ورزشی? آنچه از یک تغذیه صندلی شهادت به کنگره در حمایت از خاص مالیاتی لایحه ؟

پرسش ها بوجود می آیند از رئیس فدرال رزرو دالاس رابرت کاپلان, حمایت از ماسک به عنوان نقل قول شده در جولای 17, واشنگتن پست: "ما اطمینان داریم که ماسک کار می کنند و اگر شما می خواهید برای بازگشایی اقتصاد سریع تر شما می خواهید به مردم بازگشت در هواپیما و در فروشگاه.... بخشی از کار من فکر میکنم به آن تماس بگیرید ،

خوب شاید. من و من فکر می کنم بسیاری دیگر از اقتصاددانان موافق عقل با استفاده از ماسک و چگونه این امر می تواند خوب برای اقتصاد است. اما ما نمی صحبت می کنند به عنوان تغذیه مقامات.

برای دهه طرف در آنچه در حال حاضر این است که سیاسی به عنوان یک مسئله بهداشتی بود به شدت تابو برای هر تغذیه رسمی. این درست است برای اعضای هیئت مدیره از فرمانداران منصوب شده توسط رئیس جمهور و با تایید کنگره است. آن را نیز برگزار می شود برای رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور از 12 منطقه ای بانک فدرال هر قانونی یک بخش خصوصی شرکت.

ضمنی حکومت بود که فدرال رزرو موفق سیاست های پولی. نمایندگان آن باید آدرس آن است. آن را از نظر قانونی هیچ ربطی به مالیات و هزینه های دیگر و یا اقتصادی و سیاسی و مسائل اجتماعی. تغذیه لب ها باید محکم مهر و موم شده در این.

کمی باقی مانده از این و مینیاپولیس تغذیه خرس برخی از مسئولیت برای تغییر.

در 1990s آن معاون ارشد رئیس جمهور, هنر Rolnick, vocally انتقاد عمومی یارانه ها از استادیوم ورزشی. مینه سوتا پس از آن قرار داده بود پول زیادی به بسکتبال آرنا و در رو قرار دادن و حتی بیشتر به استادیوم برای بیس بال و فوتبال.

Rolnick کار کرده و از نزدیک با آن Rep. دیوید, ناز, یک دموکرات است. تقریبا همه اقتصاددانان دیگر به اشتراک گذاشته شده خود را مشاهده کنید. هنوز دولت یارانه امکانات ورزشی به وضوح هیچ ربطی به عرضه پول است. وجود دارد مقدار harrumphing در درون نظام به ویژه در میان کارکنان و یک زن و شوهر فرمانداران در هیئت مدیره در واشنگتن است.

بعد Rolnick و همکاران تبدیل به اوایل دوران کودکی آموزش و پرورش و سهم خود را نسبت به بهره وری اقتصادی و کاهش فقر است. زمان مینیاپولیس رئیس فدرال نیل Kashkari است گسترش این, تاکید, همکاری با بازنشسته مینه سوتا دیوان عدالت آلن صفحه در اصرار دولت متمم قانون اساسی تضمین کیفیت آموزش برای همه است.

مینیاپولیس تغذیه مقامات همچنین در زمان عمومی قوی هستهای را "بیش از حد بزرگ به شکست" دکترین FDIC حسابرسی ارز و تغذیه خود را. این توجیه نگه داشتن شکست بانک ها از ورشکستگی واقعی. ظاهرا اجازه دادن به یک بانک بزرگ را به ورشکستگی کامل با تمام سپرده گذاران بالا فدرال بیمه سپرده قانونی کلاه از دست دادن حداقل برخی از وجوه خود را آتش وحشت مالی. این امر باعث کلی اقتصادی کاهش حداقل.

این مسئله به وجود آمد در قاره ایلینوی بانک 1984 سقوط. یک بار هفتم-بزرگترین بانک ایالات متحده آمریکا رفت و آن مجسمه نیم تنه از بد سرمایه گذاری در پن مربع بانک اوکلاهما عمده نفت و گاز وام دهنده. یک قاره ایلینوی ارشد اجرایی در نهایت به زندان رفت برای تخلفات در کل افتضاح.

وقتی عجز از پرداخت دیون آن پدید آمده FDIC همراه با دیگر تنظیم کننده زمان مراحل را برای دیگر بانک ها به خرید قاره ایلینوی خوب وام و سپرده. اگر شما تا به حال پول در یک قاره ایلینوی حساب شما در حال حاضر به حال حساب خود را از جای دیگری است.

این محافظت تمام سپرده و حتی چند میلیون دلار آنهایی که با وجود هر سپرده فدرال پوشش بیمه محدود به $100,000.

FDIC منحل و دارایی های دیگر و جذب نهایی ضرر و زیان است. بله stockowners آیا از دست دادن تمام سهام خود را. اما ضمنی درس بود که بزرگ سپرده گذاران نیاز به نگرانی در مورد از دست دادن هر گونه پول. تنظیم کننده خواهد قید وثیقه از همه.

این واکنش ایجاد "خطر اخلاقی" یک اصطلاح مورد استفاده در بیمه با اشاره به اقداماتی مانند صدور بیمه نامه های عمر بدون هیچ گونه خودکشی محدودیت هایی که ایجاد انگیزه برای انجام چیزهای مضر در جامعه است.

رگولاتور دو برابر در سال 1998 انحلال بلند مدت مدیریت سرمایه صندوق که تا به حال ساخته شده و بسیار قوی تر است و از این رو بسیار مخاطره آمیز سرمایه گذاری است. نبود حتی یک بانک. در عین حال استدلال دوباره صندوق بین می رود باعث می شود شکست از بانک ها وام به آن شاید لمس کردن وحشت مالی.

رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس گری استرن شد قوی و بیان منتقد سیاست با این استدلال که ضمنی و حفاظت از تمام سپرده های ایجاد انگیزه را به خطرات. اقتصادی افتضاح که آشکار شد پس از ماه اوت سال 2007 با مته سوراخ استرن مشاهده و کسانی که از همکاران خود در پیک. ما هنوز در برخورد با عواقب.

این کمپین در یک موضوع غیر معمول بود اما در برخورد با سیاست های بانکی قطعا در مسئولیت بانک مرکزی بود. FDIC آگهی مدیریت بانک شکست اما به عنوان یک تنظیم کننده فدرال رزرو است که عمیقا درگیر است.

یکی دیگر از منطقه بانک در زمان تسمه و cudgels علیه فنی برای خود به طور فزاینده ای خطرناک خانه وام مسکن وام. دوباره منتقدان شد کاملا درست بود اما هنوز هم بیشتر از بانکداری نفسه.

همچنین در این دوره تغذیه صندلی آلن گرینسپن شهادت قبل از کنگره در حمایت از جورج دبلیو بوش-دولت کاهش مالیات. چنین وکالت توسط یک صندلی بی سابقه بود. مالیات سیاست های مالی و کسب و کار کنگره و نه فدرال.
گرینسپن به حال مضطرب و پس از آن-وزیر خزانه داری پل اونیل در مورد فجایع که رخ خواهد ما زمانی که بدهی های ملی پرداخت شد در سال 2012 به عنوان پیش بینی شده توسط آن زمان در حال حاضر روند. او ضعیف را نشان می دهد که کاهش مالیات باید معکوس شود اگر کسری بازگشت. بقیه سابقه است.

دوباره وجود دارد منتقدان در تغذیه خود از وارد شدن به سیاست اما گرینسپن بود و بسیار محبوب "استاد."
بنابراین باید دالاس رئیس فدرال آشکارا مدافع با پوشیدن ماسک زمانی که رئیس جمهور wobbles که از ضد ماسک بی تفاوتی?

احتمالا نه خصوص گفت: "ما با اعتماد به نفس..." که به معنی دالاس تغذیه موقعیت و نه کاپلان نظر شخصی.

عنوان مقاله واشنگتن پست یادداشت همتایان خود در سنت لوئیس و سان فرانسیسکو فدرال اساسا باید گفت: همان چیزی که اما در یک ترد-mouthed راه پر برکت توسط بانک مرکزی. بنابراین تغذیه صندلی جروم پاول در شهادت قبل از کنگره است.

چرا این مهم است ؟ دیدگاه سنتی این بود که اگر فدرال رزرو نگه داشته و خود بینی از کسب و کار از دیگر بخشهای دولت از جمله دیگران را نگه دارید بینی خود را از سیاست های پولی. بسیار وجود دارد که عقل در آن است. و به عنوان لیبرال و طرفداران بسته بندی دیوان عالی کشور باید بدانند در طول زمان, سیاست محورها می توانید برش در دو جهت.

St. Paul اقتصاددان و نویسنده ادوارد Lotterman را می توان در رسید stpaul@edlotterman.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب