NFL مطالعه کلاه چهره گارد که با این نسخهها کار مانند فولاد ماسک برای محافظت از بازیکنان از ویروس

آتلانتا—با یک چشم به سمت برگشت در این زمینه در طول یک بیماری همه گیر NFL در حال کار بر روی یک کلاه ایمنی صورت

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

آتلانتا—با یک چشم به سمت برگشت در این زمینه در طول یک بیماری همه گیر NFL در حال کار بر روی یک کلاه ایمنی صورت گارد که ممکن است ارائه همان نوع حفاظت به عنوان یک فولاد ،

Atlanta Falcons رئیس جمهور غنی مک کی که سر تا لیگ کمیته مسابقات گفت: این موضوع مطرح شد در طی یک کنفرانس تلفنی حدود یک ماه پیش.

"بسیاری از بازیکنان را با یک پاک کردن سپر برای محافظت از چشمان خود" مک کی گفت: طی یک ویدیو کنفرانس با آتلانتا رسانه ها. "این امر می تواند توسعه یافته و حتی بیشتر."

تهم مایر که مدیر پزشکی بازیکنان NFL انجمن گفت: لیگ مهندسین و تجهیزات ورزشی شرکت اوکلی در حال تست نمونه های اولیه از اصلاح صورت ماسک که ممکن است شامل فولاد یا N95 مواد.

"من تا به حال پیشنهاد کرد که ما باید در نظر رمان و ظهور راه برای رسیدگی به کلاه و ماسک صورت و گسترش ویروس" مایر گفت: در یک پادکست با ESPN Adam Schefter. "این بچه ها رو کمی بین دندان های خود را."

کار بر روی صورت ماسک به اندازه کافی همراه است که "احتمالا وجود خواهد داشت یک توصیه" به استفاده از آن زمانی که لیگ آغاز می شود قبل از برنامه فصل در ماه اوت به گفته مایر.

Oakley در حال حاضر قرارداد توسط NFL به ارائه غشاء و فرآیندهای غشایی است که برخی از بازیکنان استفاده در چهره خود را با ماسک. این شرکت همچنین در حال توسعه با دوام عینک برای ارتش طراحی شده اند که نه به مه تا — فن آوری است که ممکن است اثبات مفید در آخرین پروژه.

جدید پوشش خواهد به احتمال زیاد باید برای پوشش کل ماسک صورت.

"آنها به برخی از نمونه های اولیه" مایر گفت Schefter. "برخی از آنها را هنگامی که شما برای اولین بار به آنها نگاه می کنید فکر کنید خدای هیچ" از آنجا که شما به دیدن آن است. شما نه تنها استفاده می شود برای دیدن آن. اما آنها دنبال آن هستید در هر موضوع شما می توانید تصور کنید از جمله هنگامی که آن را fogs ، چه چیزی ما را با که ؟ اما این بچه ها استفاده می شود برای برخورد با این مسائل است."

مک کی گفت: او انتظار جدید ماسک صورت را به سرعت به دست آوردن پذیرش فرض آنها با دو استاندارد.

"آنها رو به راحتی برای بازیکنان," او گفت:. "و آنها رو به امن است."

در حالی که McKay هرگز یک فن در رنگی پشت بام ها که برخی از بازیکنان در حال حاضر استفاده از او آموخته به قبول آن نگاه کنید.

"من درک که برخی از بازیکنان آن نیاز به دلیل چشم خود" مک کی گفت. "در این مثال اگر این چیزی است که پزشکان در رشته پزشکی فکر می کنم نیاز است پس ما باید به آن نگاه کنید.:"

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب