Spokane County Jail با هدف محافظت در برابر COVID-19 - سه شنبه, 19 مارس سال 2020 PST

تلاش برای نگه داشتن coronavirus از Spokane County Jail and Geiger اصلاحات مرکز شده است یک کار بزرگ برای Sgt. ج

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

تلاش برای نگه داشتن coronavirus از Spokane County Jail and Geiger اصلاحات مرکز شده است یک کار بزرگ برای Sgt. جاستین سفید.

سفید شروع و در اسپوکن زندان شهرستان بیش از 12 سال پیش و عاشق تنوع و اتاق را برای رشد حرفه ای.

قبل از همه گیر سفید تحت نظارت swing shift با خرید و فروش همه چیز از سرکش زندانیان به برنامه ریزی حمل و نقل. در حال حاضر او با این نسخهها کار در اورژانس مرکز عملیات همکاری با دیگر دولت ها و سازمان های اجرای قانون را به برنامه ریزی برای مراحل بازگشایی.

شده است وجود ندارد یک مورد تایید شده از COVID-19 در هر دو گایگر یا زندان شهرستان اما سفید گفت او نمی شود شگفت زده اگر یکی رفته بود تشخیص داده نشده.

"من می خواهم صادقانه بود کمی تعجب اگر ما تا به حال آن را در اینجا و ما فقط آن را نمی دانند" سفید گفت.

با شدت محدود تست و علائم شبیه به آنفلوانزا سفید گفت: یک مورد می تواند از دست رفته شده است.

با که در ذهن هنگامی که این ویروس برای اولین بار شروع به گسترش در جای دیگر سفید تصمیم گرفت او را به خود قرنطینه از خانواده خود را به عنوان یک اقدام احتیاطی.

سفید همسر یک بیماری خود ایمنی است و دیابتی. با خیلی ناشناخته بهترین انتخاب بود برای به حرکت به تریلر سفر در زن و شوهر را اموال.

"من نمی آغوش بچه ها من برای یک ماه" سفید گفت.

پس از موارد در اسپوکن اند مخروطی خارج سفید و از آنجا به خانه بازگشت اما او گفت: "هنوز هم فکر می کند آن را درست انجام دهد."

در طول دهه گذشته, سفید, ریخته هزاران ساعت به ساخت زندان یک محل عالی برای کار.

"اولین چیزی که من بود تبدیل به یک زمینه آموزش افسر سفید" گفت. "من مطمئن شوید که مردم ما در حال گرفتن در مردم من می خواهم به کار با برای آینده است."

سفید گفت که او به نظر می رسد برای افرادی که صادقانه و رانندگی به دلیل در حالی که مهارت های دیگر را می توان آموخت, آن را سخت به تدریس اخلاق کاری.

بزرگترین چیزی که سفید گفت که او آموخته است مشغول به کار در زندان این است که چگونه به یک رابط خوب.

"شما گیر کرده در اینجا با آنها در تمام طول روز. شما یاد بگیرند که چگونه به صحبت کردن با مردم" سفید گفت. "شما یاد بگیرند که چگونه به واقعا تبدیل به یک رابط خوب, اگر شما یک رابط خوب شما را در این کار راه سخت تر از آن را باید."

با سالها کار سخت به عنوان یک زمینه آموزشی افسر و در حال حاضر منجر سلاح گرم مربی آن ساخته شده حس که سفید اختصاص داده بود به کار در اورژانس مرکز.

هنگامی که سفید شروع به کار در coronavirus اضطراری طرح اولین گام برای محدود کردن تعداد زیادی از مردم در داخل و خارج از زندان است.

"ما جدا, جمعیت, اما ما در حال گرفتن افراد جدید در هر روز" سفید گفت. "اگر ما می توانید نگه دارید از آوردن غیر ضروری مردم در اینجا شانس کمتر ما را از گرفتن آن در مرکز."

زندان شهرستان است که تنها با در نظر گرفتن اجباری رزرو برای اتهامات مانند رانندگی تحت تاثیر خشونت و جنایت و هیچ پیوند حکم. در غیر این صورت مردم به جرم متهم را در دادگاه تاریخ به جای اینکه در زندان هستند.

هر دو اسپوکن اداره پلیس و اسپوکن شهرستان کلانتر دفتر پریدند در هیئت مدیره به کاهش قرار گرفتن در معرض سفید گفت.

هنگامی که کسی به رزرو تاسیسات مشکوک است که چپ در خودروی پلیس تا زمانی که یک پرستار آنها را مورد بررسی قرار داده است.

اگر یک فرد ممکن است COVID-19 آنها جدا شده در یک ساختمان مجزا در یک فشار منفی همراه (که اجازه می دهد تا هوا به جریان به اتاق اما نه به دیگر نقاط ساختمان) تا زمانی که آنها را می توان مورد آزمایش قرار, سفید گفت.

اگر یک زندانی احتمال ندارد که این ویروس در آنها جدا شده به مدت دو هفته با همه افراد دیگر رزرو شده در همان دوره 24 ساعته. پس از دو هفته از جداسازی به عنوان یک گروه زندانیان هستند قرار داده و سپس به خود اختصاص داده سطح امنیتی با جمعيت سفید گفت.

ماموران در زندان نیست و نیاز به پوشیدن ماسک در حال حاضر اما با توجه به N95 ماسک و ماسک های پارچه ای را می پوشند اگر آنها را انتخاب کنید.

سفید گفت: آنها به اندازه کافی تجهیزات حفاظت شخصی برای وضعیت کنونی اما اگر همه چیز تغییر آنها به احتمال زیاد نیاز به پیدا کردن اطلاعات بیشتر.

ملاقات نیز لغو شده است به منظور محدود کردن تعدادی از افراد در این ساختمان حتی اگر بازدیدکننده داشته است به طور معمول هیچ تماس بگیرید.

"آنچه زندانیان در مبارزه با ناشناخته" سفید گفت. "آنها نمی دانند چه اتفاقی خواهد افتاد در موارد خود را. آنها نمی دانند چه خبر است در جهان واقعی است."

برای کمک به با که ترس زندانیان می توانید تماس های تلفنی رایگان و آزاد داده پاکت نامه و کاغذ در حالی که بازديد لغو شد.

جمعیت در زندان بوده است به طور قابل توجهی کاهش می یابد که اجازه می دهد تا زندانیان کمی فضای بیشتری برای حرکت در مورد سفید گفت.

این حرکت فوق العاده کمک کرده است "کاهش اضطراب" در میان زندانیان سفید گفت.

او در ادامه به کار با سازمان های دیگر به برنامه ریزی برای مراحل بازگشایی مشخص شده توسط رژیم صهیونیستی. جی Inslee.

"این طرح در حال حاضر نوع یک پا پشت چه فرماندار انجام در حال حاضر" سفید گفت. "فقط به محتاط سمت زیرا هنگامی که آن را در این مرکز من فکر می کنم آن را سخت خواهد بود برای منزوی کردن آن است."

حتی با این همه برنامه ریزی, سفید گفت: به نظر می رسد اجتناب ناپذیر یک مورد را نشان خواهد داد تا در زندان است.

"در برخی از نقطه من مطمئن هستم که ما یک مورد مثبت در اینجا اما تا کنون ما خوش شانس بوده ام" سفید گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن