هنگ کنگ در زمان قرض گرفته به عنوان چین را هل می دهد برای کنترل بیشتر - شنبه, 30 آوریل سال 2020 PST

بانکوک – هنگ کنگ شده است زندگی در زمان قرض گرفته شده از آنجایی که انگلیسی ها آن را به یک مستعمره نزدیک به 180

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

بانکوک – هنگ کنگ شده است زندگی در زمان قرض گرفته شده از آنجایی که انگلیسی ها آن را به یک مستعمره نزدیک به 180 سال پیش و بیشتر از آن پس از پکن در زمان کنترل در سال 1997 و آن را اعطا خودمختار وضعیت.

چین عبور از یک امنیت ملی قانون برای شهرستان است و آخرین نشانه آن است که 50 سال "یک کشور دو سیستم" تنظیم است که اجازه هنگ کنگ به نگه داشتن خود را, حقوقی, مالی و تجارت رژیم فاسد شدنی است.

چین کمونیست و رهبران تهیه شده است برای چندین دهه به دست گرفتن کنترل کامل پر زرق و برق سرمایه داری واحه در حالی که ساختمان خود را در تجارت و مراکز مالی را به هنگ کنگ محل.

برای آنها امنیت ملی و میهن پرستی تهمت آزادی های مدنی آورده است که میلیون ها دلار هنگ کنگ از ساکنان به خیابان ها در سال گذشته امید برای محافظت از خود و چشم انداز خود را برای آینده – تظاهرات که نمی خواهد تحمل در سراسر مرز.

در اوایل 1980s به عنوان چین را در اقتصاد خود شروع به باز کردن برای تجارت و سرمایه گذاری پس از چند دهه از جنگ سرد انزوا و تحول سیاسی کنتراست بین سرزمین اصلی چین و هنگ کنگ مشهود بود در عبور از مرز به روستایی شالیزارهای برنج و ماهی برکه ها از شنژن.

چندین نسل بعد شنژن یک کلان شهر آسمان خراش ها با تکنولوژی بالا در دانشگاه های بزرگ و مدرن پورت که کوتوله هنگ کنگ خود را حداقل در حجم معاملات.

راه آهن و جاده ها و پل ها و زیرساخت های دیگر را تبدیل به مروارید دلتای رود منطقه را احاطه کرده است که آن را به کل اکوسیستم از ساخته شده است تا شهرستانها است که چین در پاسخ به دره سیلیکون و سپس برخی از. آن را نیز به طور فزاینده ای با نفوذ تکنولوژی شرکت Huawei Technologies و Tencent.

"هنگ کنگ است که در یک شهر چینی" گفت: Kenneth Courtis متخصص در اقتصاد و رئیس Starfort سرمایه گذاری دارایی. به جای دلار هنگ کنگ تبدیل همسایگان خود در استان گوانگدونگ او گفت: "این احتمال وجود دارد که دلار هنگ کنگ خواهد بود بیشتر و بیشتر جذب گوانگدونگ."

افزایش صنعتی و مراکز مالی مانند شنزن و شانگهای تا در کنار هنگ کنگ در جهات دیگر. شهر اکانت در کمتر از 3 ٪ از چین فعالیت های اقتصادی از یک قله از 27 درصد در سال 1993 ارتفاع آن نقش به عنوان واسطه در چین صعود به عنوان صادرات نیروگاه.

چین وعده به ترک هنگ کنگ را حقوقی و سیستم اقتصادی سالم و دست نخورده تا 50 سال تا 2047 کمک کرده است این شهرستان از 7 میلیون و حفظ آن جاذبه به عنوان یک هاب منطقه مالی و سنگر و استحکامات از سبک غربی آزادی های مدنی.

امنیت ملی قانون تایید شده در پکن به دنبال اخیر بازداشت هنگ کنگ طرفداران. منتقدان می گویند آن را تضعیف آزادی های مدنی و ممکن است مورد استفاده برای سرکوب فعالیت های سیاسی و بسیاری در هنگ کنگ واکنش نشان داد و با ترس.

بسیاری از میلیون ها نفر از هنگ کنگ شهروندان که معلوم شد در تظاهرات آغاز شد که یک سال پیش یا فرار از سرزمین اصلی و یا پدر و مادر که در سمت چپ دهه پیش. پس از فرار در حکومت کمونیستی آنها چسبیده به آزادی ممنوع در سرزمین اصلی چین که در آن مکان مخالفت درمان به عنوان خرابکارانه و مجازات زندان از نظر.

"ترسناک ترین چیز این است که شما هرگز قادر به دقیقا می دانند چه خواهد عبور از خط پایین برای حزب کمونیست چین و یا حتی در جایی که خط پایین است. هیچ کس نمی داند گفت:" فیلیپ چان بود که راه رفتن در مرکز شهر هنگ کنگ منطقه مرکزی تحت مراقبت و مواظبت چشم از توده های مردم از پلیس ضد شورش یک دید مشترک امروزه.

هنگ کنگ دولت اصرار داشت که قانون تامین خواهد شد تنها اقلیت کوچکی از مردم گفت که ادامه زندگی به صورت عادی برای بسیاری از.

این شهر غولهای کاشته دانه هر دو برای موفقیت خود و احتمالی آن لغو زمانی که آنها میلیاردها دلار سرمایه گذاری در گوانگدونگ در سراسر مرز با استفاده از مشوق های خاص و نیروی کار ارزان و در نهایت کمک به نوبه خود به چین را به جهان در کف کارخانه.

برای اکثر کسانی که فوق العاده ثروتمند نخبگان باید به دنبال حفظ صلح با پکن در ازای اعمال زیادی تحت تاثیر قرار هر دو در سیاست های محلی و کسب و کار.

میلیاردر Li Ka-shing که ثروت گرفته است آمار بیش از سال گذشته به عنوان هنگ کنگ اقتصاد تصادفا در رسانه های محلی گفت که او مشاهده پکن حرکت می کند خود را به عنوان "حق حاکمیت." او و هم سن و سالان خود را ابراز حمایت از قانون امنیت گفت: آنها امیدوارم که این کمک خواهد کرد که اطمینان از نظم عمومی است.

پکن اصرار بر وضع امنیت ملی, قانون, در میان دیگر اقدامات از جمله در حال حاضر مطرح استرداد قانون است که موجب ماه از تظاهرات ضد دولتی سال گذشته باعث شد واشنگتن به اعلام آن را دیگر نمی خواهد درمان هنگ کنگ به عنوان مستقل از پکن است.

این معلوم نیست که آیا مغلوب ساختن پیشی جستن دولت فشار خواهد شد پیش با تهدید به دیگر درمان هنگ کنگ به عنوان یک خودمختار رایگان پورت یا چگونه تاثیر این حرکت خواهد بود.

هنگ کنگ حدود 8% از چین-صادرات به ایالات متحده و حدود 6 درصد از واردات از آمریکا در سال 2018 است, اما آن را به طور کلی نقش مهمی را در تجارت شده است تحت الشعاع توسط پورت به شمال.

این شهرستان به دومین بندر پس از سنگاپور در سال 2005 و در حال حاضر هشتمین بزرگترین: شانگهای تا کنون بزرگترین و آن توان دو برابر شده است در آن زمان در حالی که هنگ کنگ کاهش یافته است.

شهر کاملا وابسته به سرزمین اصلی برای بسیاری از آب آن بیشتر از مواد غذایی خود را و تا حد زیادی به گردشگری و سرمایه گذاری است.

قبل از تظاهرات و بعد از آن بیماری همه گیر کوروناویروس تقریبا محو گردشگری این شهر پر رونق جهان وطنی مقصد. آن را خرید و ناهار خوری مکه با پر جنب و جوش صحنه فرهنگی قوی سنت بشر دوستی و حفظ تاریخی و رسانه های جمعی و نهادهای آموزشی تا حد زیادی نامحدود توسط حزب کمونیست دگم و سانسور.

در همان زمان, تنش ایجاد شده است به عنوان شکاف بین فقیر و غنی است گسترده تر شد. احساسات سیاسی تبدیل شده است قطبی به عنوان پکن به تدریج گسترش نفوذ خود از طریق حصول اطمینان از حامیان خود را نگه دارید و تصمیم گیری رای بیش از چنین تصمیم گیری به عنوان خواهد بود که شهرستان زابل.

"این مسائل بسیار مرکزی به تظاهرات" Courtis گفت. "پکن خواهد بود بسیار هوشمند به آدرس برخی از این مسائل. سرکوب نمی باشد."

در حالی که بسیاری در هنگ کنگ بزرگ شد نا امید با اختلالات از تظاهرات ضد دولتی تبدیل شده است که خشونت در برابر, هنوز هم بیشتر نشان داده اند که با رای آنها قادر به بازیگران است که آنها به نفع بیشتر و نه کمتر دموکراسی است.

برخی از جمع آوری در pop-up تظاهرات جمعه از جمله ده ها تن که شعار می دادند در اعتراض مشغول IFC مرکز خرید در مرکز شهر.

جروم لاو, 70, گفت: او می ترسید که دولت را سرکوب اجتماعات و آزادی بیان است.

"تا زمانی که من آخرین نفس من خواهد آمد و مبارزه برای آزادی" او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن