دموکرات ایران دور از هم در ویروس کمک; تهمت می خواهد یک معامله

توسط لیزا MASCAROواشنگتن (AP) — بعد از شاتل دیپلماسی در کاپیتول هیل بیش از یک coronavirus بسته کمک های تولید ن

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

توسط لیزا MASCARO

واشنگتن (AP) — بعد از شاتل دیپلماسی در کاپیتول هیل بیش از یک coronavirus بسته کمک های تولید نتایج چند شنبه با تفاوت های آشکار بین این 3 تریلیون دلار پیشنهاد از دموکرات ها و $1 تریلیون counteroffer از جمهوری خواهان که میلیون ها نفر از آمریکایی ها مزایای بیکاری مدرسه reopenings و اخراج حمایت های آویزان در تعادل می باشد.

به عنوان ارشد کاخ سفید مذاکره کنندگان بازگشت و برای دومین روز مذاکرات اهرم آشکار است. آنها در حال ملاقات دوباره در مجلس نانسی پلوسی ، جمهوری خواهان در حال عمیقا تقسیم شده بیش از چشم انداز بزرگ هزینه های دولت است که رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل با شدت تضعیف شده ،

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: جمهوری خواه تلاش است "نیمه بی ربط" به ایران راه اندازی با دموکرات ها ،

"ما می خواهیم به انجام چیزی که برای مردم" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در کاخ سفید است.

قابل توجه هر گونه توافق با کنگره در روز جمعه مهلت انقضای کمک خواهد تواند دلهره آور. اما نتیجه خواهد بود یک تعریف یکی برای رئیس جمهور و احزاب به عنوان انتخابات نوامبر به عنوان ناآرام کشور است و انتظار برای واشنگتن به ارمغان بیاورد برخی از پایان دادن به بحران بهداشت و درمان و ویرانگر اقتصادی خرید اینترنتی.

"ما نمی توانیم به شکست" رهبر حزب دموکرات مجلس سنا چاک شومر گفت.

کلید بحث این است $600 هفتگی بیکاری دست انداز است که به صورت انقضای میلیون بیکار آمریکایی است. جمهوری خواهان می خواهند به بریده بریده آن را به 200 دلار در هفته به عنوان انگیزه ای برای فشار به مردم به کار می کنند. دموکرات ها نشان داده اند flickers از تمایل به محدود کردن فدرال کمک اما شرکت برگزار شد در دور اول مذاکرات.

گسترده تر اختلافات را علامت گذاری بحث بر سر پول برای بسته های پول در ایالات و شهرستانها و مدارس برای آماده شدن برای سقوط ویروس, تست و میلیاردها دلار برای تقویت خانواده های آمریکایی و کسب و کارهای کوچک رو به پتانسیل خراب کردن به عنوان ویروس با شدت گرفتن و اقامت-صفحه اصلی سفارش رزومه.

با ویروس مرگ و میر بالا رفتن و 4.2 میلیون عفونت در سراسر کشور هر دو طرف مشتاق هستند برای تسکین.

اما مک کانل اذعان محدودیت با جمهوری خواهان تقسیم: "ما انجام بهترین ما می توانیم."

وزیر خزانه داری استیون Mnuchin و کاخ سفید رئیس ستاد علامت مراتع ساعت را صرف رفتن به عقب و جلو بین رهبران دفاتر در کنگره.

مک کانل تن با اصرار دارد که او را قبول هیچ بسته و بدون مسئولیت محافظت از پوست در برابر COVID-19 دعاوی خود را اولویت از شروع.

اما او از آمدن به میز مذاکره با نیمی از اوباما انتظار می رود به مخالفت با هر گونه ویروس امداد معامله و دموکرات ها به سرعت رد تقاضای خود را گفتن کاخ سفید مذاکره کنندگان بپرسید اگر او جدی بود.

Pelosi آن را به نام "مسئولیت بر روی استروئیدها" — جارو ممنوعیت آسیب پرونده های حقوقی — و او گفت: مک کانل "صدا مانند یک فرد که تا به حال هیچ علاقه ای به داشتن یک توافق است."

Mnuchin و مراتع نیز شنیده بازگوی در طول خصوصی ایران با ناهار.

چند سناتور به شدت مورد سوال Mnuchin مراتع و مک کانل و هشدار داد در برابر غارنوردی به لیبرال مطالبات گفت: دو خواهان صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن به بحث در مورد بسته-درب نشست. سناتور پیش بینی قیمت خواهد بالون گذشته $1 تریلیون.

"این ظروف سرباز یا مسافر" گفت: سناتور. جاش هاولی R-Mo. "من نمی دانم آنچه که ما در حال تلاش برای به انجام رساندن."

روز پایان مراتع اذعان کرد که مذاکرات نیست "نزدیک تر می شوند." کاخ سفید و مقامات برنامه ریزی برای بازگشت چهارشنبه.

دو اسکناس به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان نقطه شروع در مذاکرات.

جمهوری خواهان به دنبال 16 میلیارد دلار برای ویروس تست; دموکرات ها می خواهند 75 میلیارد دلار.

برای مدرسه reopenings دموکرات ها می خواهند چهار برابر $105 میلیارد دلار است که جمهوری خواهان پیشنهاد می کنیم.

دموکرات ها می خواهند به گسترش فدرال اخراج مهلت قانونی برای میلیون ها نفر از اجاره واحد است که انقضای اما جمهوری خواهان سکوت در اخراج.

در حالی که مک کانل اصرار بر مسئولیت سپر دموکرات ها می خواهند سخت تر فدرال ایمنی محل کار نظارت.

یک نقطه sticking خواهد بود بیش از بودجه ایالات و شهرستانها. دموکرات پیشنهاد شده حدود 1 تریلیون دلار برای جلوگیری از شهرداری اخراج اما جمهوری خواهان ترجیح می دهند و آنها را با ارائه انعطاف پذیری در قبلا تایید کمک.

مساحت زمین مشترک است توافق در دور جدید از 1 ، 200 $پرداخت های مستقیم به آمریکایی ها درآمد $75,000 یا کمتر است.

اما دموکرات ها همچنین اضافه کردن یک "قهرمانان " پرداخت" پاداش برای کارگران خط مقدم پول برای مواد غذایی و کمک های دیگر.

جمهوری خواهان محافظه کار به سرعت شکست صفوف این استدلال که هزینه های بیش از حد بود و اولویت های نابجا.

لیندزی گراهام سناتور. R-S. C. گفت: مک کانل خواهد بود خوش شانس برای دریافت نیمی از جمهوری خواهان در هیئت مدیره.

"ما در یک جنگ خوب با ویروس" گراهام گفت: در کنگره. "اگر شما نمی فکر می کنم ما نیاز به پول برای بیمارستان ها و پزشکان شما به دنبال در همان فیلم من به دنبال."

به عنوان دو حزبی مذاکرات آشکار کاخ سفید پیشنهاد کرده است یک باریک و امداد رسانی بسته بندی ممکن است تمام است که ممکن است. دموکرات ها را رد کرد که به عنوان بیش از حد ناچیز است. و از سوی دیگر ، John Cornyn R-تگزاس گفت: "من شنیده ام هیچ پشتیبانی از آن است."

$600 هفتگی مزایای بیکاری افزایش تصویب شده به عنوان بخشی از مارس بسته کمک رسما منقضی می شود اما از آنجا که از راه متحده روند بیکاری پرداخت قطع شده است به طور موثر آغاز شده است.

اقتصاددانان به طور گسترده ای به دیدن نشانه هایی از مشکلات در اقتصاد به عنوان ویروس بحران همچنان ادامه دارد.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان جیل Colvin و اندرو تیلور در واشنگتن کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب