صدای دیگر: انتشار هیئت منصفه در پرونده "Filthy Rich" جفری اپستین

فورت لادردیل فلوریدا. — جفری اپستین مرگ 10 ماه پیش تکذیب کرد, قربانیان خود را رضایت از دیدن فیلم کاسب, چهره عد

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

فورت لادردیل فلوریدا. — جفری اپستین مرگ 10 ماه پیش تکذیب کرد, قربانیان خود را رضایت از دیدن فیلم کاسب, چهره عدالت است. کسانی که قربانیان و هنوز هم سزاوار به دانستن همه چیز در مورد راز معامله اپستاین دریافت در پالم بیچ فلوریدا., یک دهه پیش.

در ژوئن 8, Palm Beach County قاضی Krista مارکس حکم داد که دولت وکیل دیو Aronberg و منشی دادگاه شارون باک نمی تواند نسخه رونوشت از اپستین سال 2006 هیئت منصفه در دادرسی که تولید می شود یک دولت واحد شمارش برای درخواست از فحشا. دادستان فدرال در میامی در یک نقطه به اتهامات در نظر گرفته است که می تواند فرستاده اند اپستاین به زندان برای زندگی برای سوء استفاده از ده ها تن از دختران نوجوان در پالم بیچ عمارت.

اما پس از آن ایالات متحده وکیل الکساندر Acosta ظ هیچ هزینه. به عنوان بخشی از یک هولناک توافق با, پس از پالم بیچ ایالت وکیل بری Krischer, اپستاین گناه التماس کرد در سال 2008 به درخواست شارژ و جلب 18 ماه حبس در پالم بیچ شهرستان زندان است. در بیشتر توهین به قربانیان کلانتر, — اجرا می شود که از زندان — مجاز اپستاین به صرف مقدار زیادی از زمان در دفتر خود.

اگر اپستاین رفته بود به دادگاه هیئت منصفه سوابق امر عمومی تبدیل شده اند. چرا که او در زمان معامله اسناد مهر و موم شده باقی می ماند و سوالات بدون جواب باقی می ماند.

هر چند مارکس را رد کرد و بخشی از طرح دعوی در دادگاه در برابر Aronberg و تیماج او اجازه پالم بیچ پست به دنبال حکم دادگاه است که می تواند اجازه می دهد تا unsealing از متن. مایکل Grygiel کاغذ وکیل گفت: در کشف این تعداد در حال حاضر شروع خواهد شد. این پست باید برنده شوید.

فلوریدا قانون اجازه می دهد تا سه استثنا به افشای غیر این صورت راز هیئت منصفه رسیدگی است. یکی "گسترش عدالت است." به عنوان Grygiel یادداشت اگر یادگیری چرا Acosta و Krischer تصویب یک معامله است که کشیده شده در سراسر جهان در محکومیت نمی دیدار با استاندارد پیشبرد عدالت "آن را سخت به تصور کنید که هر مورد می تواند."

سیاست تقریبا به طور قطع در بازی است. Krischer حمایت کمک Aronberg تبدیل شدن به دولت وکیل در سال 2012. Aronberg حاضر به توضیح آنچه نقش Krischer همچنان به در اتاق جز به می گویند که او نیست دادستان. پالم بیچ شهرستان کلانتر ریک بنوا را نیز پرداخت کرده است Krischer به یک مشاور.

مارکس اضافه شده به فاسد سیاست با در نظر گرفتن بیش از طرح دعوی در دادگاه. او برای Krischer به عنوان دادستان. به عنوان میامی هرالد در گزارش خود دختر است که یک دستیار دادستان تحت Aronberg. او پسر یک معاون تحت بنوا که برای سال های بسیاری را فاش نمی کند معامله ای که اجازه اپستاین به خدمت چنین زمان آسان.

تنها تلاش از خارج از این دنج دایره را ارائه پاسخ.

در ماه اوت گذشته, فلوریدا, رژیم صهیونیستی. ران DeSantis خواسته بروس Colton — دولت وکیل برای مارتین سنت لوسی اوکیچوبی و رودخانه استان ها — نظارت بر تحقیقات جنایی را به Krischer و بنوا را انجام.

Colton نیز به دنبال هیئت منصفه در پرونده. در ماه ژانویه مارکس در برابر حکومت او تماس کار خود را "یک سفر ماهیگیری."

دادگاه فدرال شده اند به طور مشابه سودمند. سال گذشته ایالات متحده در منطقه قاضی کنت Marra حکومت که Acosta حال نقض قانون فدرال با نه گفتن قربانیان خود را در مورد مذاکرات با اپستاین. اما در ماه آوریل یک پنل 11, ایالات متحده مدار دادگاه تجدید نظر طرفه 2-1 در برابر آن حاکم است. این پنل گفت: Acosta تنها می تواند نقض قانون حقوق قربانیان جرم و جنایت اگر او تا به حال در زمینه اتهامات عنوان شده علیه. مخالف قاضی به شدت مخالفت نوشتن که "هیچ چیز" در قانون "نیاز به اکثریت منجر شود."

که "پیروزی" به سختی به مبلغ دفاع از Acosta. "این یک نتیجه, ما, مانند," استیناف قاضی کوین Newsom نوشت: "اما این نتیجه ما فکر می کنیم قانون نیاز دارد." Acosta و Krischer معامله وی افزود: باقی مانده است "فراتر از افتضاح" و "یک داستان ملی و رسوایی است." ماه گذشته یک وکیل برای قربانیان خواسته برای یک جلسه قبل از دادگاه.

اپستین مورد جلب کمی متوجه خارج از پالم بیچ کانتی زمانی که آن اتفاق می افتد. در اواخر سال 2018 اما میامی هرالد منتشر شده یک سری در اپستاین به نام "انحراف از عدالت است." قربانیان خود را در حال حاضر بزرگسالان رفت و در دوربین برای توصیف چگونه اپستین توانمندسازها استخدام آنها را و چگونه او و دوستان قدرتمند تعرض آنها.

ژوئیه گذشته دادستان فدرال در منهتن دستگیر اپستاین و اتهام او با قاچاق جنسی ارائه شده است که اندازه گیری رضایت به قربانیان خود را. اپستین خودکشی یک ماه بعد اما آنها را دزدیدند از این فرصت برای مقابله با خود بدرفتار و شاهد اجرای عدالت باشند. در Netflix بکشد برای اولین بار از یک سری چهار بخشی در اپستاین به نام "گه غنی است."

با وجود اپستاین مرگ فدرال تحقیقات همچنان ادامه دارد به کسانی که استخدام و تا به حال با آنها است. دادستان می خواهید به مصاحبه شاهزاده اندرو که گفته بود با یکی از قربانیان و صرف زمان قابل توجهی با اپستاین. این ماه تعقیب تیم گفت: اندرو نشده بود تعاونی و اساسا او را دروغگو.

هیچ یک از این لازم بود و اگر Acosta و Krischer انجام داده بود شغل خود را از بیش از یک دهه پیش. Acosta استعفا داد در سال گذشته به عنوان وزیر کار و reemerged در زندگی عمومی است. Krischer بازنشسته در سال 2008 و هرگز به طور مستقیم خطاب به اپستاین توافق.

که به احتمال زیاد اجازه اپستاین به سوء استفاده از دختران بیشتر است. آن را تکان داد اعتماد به نفس در سیستم عدالت. این امر بیشتر عدالت به می دانم که چگونه و چرا این اتفاق افتاده است.

— آفتاب نگهبان فورت لادردیل فلوریدا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن