دیو Feschuk: در حال حاضر NBA فقط به خاطر این مشکل از حباب

در سطح آن به نظر نمی رسد مانند یک ماموریت دشوار. NBA در حال آماده سازی برای سفر به دیزنی جهان پس از همه خانه ا

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

در سطح آن به نظر نمی رسد مانند یک ماموریت دشوار. NBA در حال آماده سازی برای سفر به دیزنی جهان پس از همه خانه از پادشاهی سحر و جادو واقع گرمسیری در فلوریدا مترادف با سرگرم کننده است.

زمانی که لیگ برگزار در یک محاصره کردن گوشه ای از دیزنی وسیع اورلاندو-منطقه ملک در ماه آینده آن را انتظار بازیکنان خواهد بود شرکت با یک دسته از همینطور نوه ها از شخصی سرآشپزها به مجلل استخرهای شنا و به اندازه کافی اجتماعی-فاصله دور از گلف برای برآوردن مایکل جردن. اما به عنوان NBA اینچ نسبت به جولای 31 تاریخ شروع آن 22-تیم بازگشت-به-بازی بازی های مدل آن را تبدیل شدن به روشن است که در لیگ یک معجون از coronavirus دوران حذفی فرمت خواهد شد در حال حاضر با چالش های است که معمولا متصل به برنده لری اوبراین جایزه. اولین و مهمترین آن است رفتن به نیاز به بازیکنان و مربیان و ضروری کارکنان اقامت در یک شدیدا کنترل حباب — یک محیط کنترل شده طراحی شده برای کاهش خطر ابتلا به کروناویروس انتقال است که نیاز به بسکتبال را میلیونر ستاره ها معمولا عادت به نزدیک به بی حد و حصر آزادی خود را به ثروت و وضعیت توافق به طور داوطلبانه زنده مانند نسبت راهبان.

شما هیچ دوستان و یا خانواده بدون plus-آنهایی که (یا twos یا threes). وجود دارد می تواند بدون تحمل یک Jordan-esque اجرا از نیویورک به شهر آتلانتیک برای یک شب از مسهل قمار در میان حذفی اجرا — فرار به تازگی جاودانه در آمار مستند آخرین رقص. وجود خواهد داشت هیچ شانسی Dennis Rodman شایسته جانبی سفر به لاس وگاس در تلاطم یک قهرمانی فشار — یکی دیگر از آخرین رقص طرح نقطه. هک در حالی که بازیکنان باید اجرا از رستوران های مختلف و 18-سوراخ پوسته به نظر می رسد احتمال وجود دارد که آنها خواهید بود به ماندن در دیزنی و در عین حال مجاز به ضربه تا یک پارک.

"آن خواهد شد بسیار سخت تر از مردم ممکن است فکر می کنم" گفت: یکی NBA اجرایی است.

برای شش تیم که نمی توان برگشتی شاید آن را نمی خواهد شد بسیار سخت است. خود را اجرا ممکن است مقدار به صرف چند هفته در یک نسبتا اسراف رفت و آمد مکرر — در طول مدت فوق العاده NBA جاده نوسان خواهد شد که شامل اولیه هفت روز قرنطینه در اتاق یک هتل به دنبال اردوگاه های آموزشی که منجر به هشت بازی به طور منظم فصل برنامه. برای این تیم که پیش تر — و به خصوص برای دو تیم است که آن را به نهایی NBA است که میله میله به پایان Oct. 12 در آخرین -- از آن می تواند به معنای یک و سه به علاوه سه ماه تقلا از موش خرمای کوهی امریکا روز هر دری سخنی.

میشل رابرتز, مدیر اجرایی بازیکنان NBA' Association, ابراز نگرانی در مورد محدودیت های حباب به خصوص خط بین بازیکنان زیر پروتکل و ارسال به round-the-clock نظارت است. ورزشکاران پس از همه در حال حاضر به موافقت مکرر تست برای coronavirus نه به ذکر است آزمایش برای عملکرد داروهای افزایش.

"ما می رویم به بازوی سپاه پاسداران در اطراف هتل؟" رابرتز گفت: در مصاحبه با ESPN. "که برای تلفن های موبایل مانند حبس به من."

برای شبیه یک بسکتبال مسابقات به حبس ممکن است به ترافیک در مبالغه. سپس دوباره حباب نمی خواهد تحمل مشکل و محکومیت تجاوزات به شمار می رود استرن. بازیکنان یافت به نقض شرایط قرارداد خود را با این لیگ را به معرض 10 روز قرنطینه و تنها مجاز به بازگشت به بازی پس از یک جفت از منفی آزمون برای ویروس. با توجه به پست های نجومی, سری میله میله برای بازی در هر روز بر اساس چنین نقض می تواند ثابت کند بسیار بیشتر رقابتی فاجعه آمیز از یک خماری از سر شب در شهر.

"حباب بزرگ مفهوم خوب است اما شیطان در جزئیات" T. O. Souryal تیم پزشک برای دالاس ماوریکس گفت: لس آنجلس تایمز. "من نمی دانم که شما واقعا می تواند غیر قابل نفوذ ایجاد یک حباب بزرگ. من نمی. نه فقط تیم و پرسنل خود اما کارکنان هتل کارکنان صبر کنید تحویل مردم است. غیر قابل نفوذ حباب خوب است اما مفهوم آن را به صورت کاملا عملی است."

جزئیات هنوز هم به کار می شود. چگونه بسیاری از مربیان و کارکنان خواهد شد و هر تیم به ارمغان بیاورد ؟ و ممکن است مربیان تصور می شود در معرض خطر بالاتری برای عفونت کرونا ويروسی — می گویند سن آنتونیو در Gregg Popovich که 71 — بهترین برای محدود کردن تماس با بازیکنان خود و یا در خانه بماند و به طور کامل ؟

حداقل یک چیزی که به نظر می رسد برخی از: تورنتو به عنوان پزشک دکتر گلن Copeland بود گفت: در این هفته یک حباب را تنها به خوبی به عنوان بازیکنان جمعی احترام به آن است. که بدان معنی است که وجود دارد و باید عواقب آن ستمکار.

"آنچه من پیشنهاد کرد برای هر یک از این لیگ این است که اگر شما یک مرد (که نقض حباب) شما سند آن و او رفته برای سال. او انجام داده است. او نمی تواند به عقب بر گردیم به حباب" گفت: Copeland دیرین مشاوره با پزشک برای Toronto Blue Jays که توصیه کرده است یک لیست طولانی از نرم افزار-تیم های ورزشی در coronavirus پروتکل های. "هنگامی که شما از حباب و شما انجام کارهای احمقانه در خارج از حباب است. شما باید به آنها مقررات. شما باید اجازه دهید آنها را می دانیم آنچه که از رفتار قابل قبول و چه چیزی نیست برای این سال است."

قوانین یک چیز عواقب دیگر. هنوز هم این جوان مردان ثروتمند زندگی در یک لحظه ارضاء جامعه عادت کرده اند نزدیک به بی حد و حصر گزینه های اوقات فراغت.

"من قصد دارم به شما تضمین می کنند که دو درصد یا سه درصد خواهد انجام کاری واقعا احمق" گفت: Copeland که با اشاره به ماه گذشته در بازگشت از آلمان, فوتبال حرفه ای, در جایی که تست مثبت برای این ویروس وارد شده بودند توسط چند بازیکن حداقل یک زن و شوهر از آنها با توجه به Copeland را منابع "انجام شد چیزهایی را که نباید انجام شده است."

نه این که یک تست مثبت یا دو باید خط خارج شدن لیگ طرح.

"وقتی کسی تست مثبت به این معنا نیست (حباب) شکست" گفت: Copeland که ایجاد کرده COVID-19 استاندارد برای ورزش امن با تست مکرر به عنوان سنگ بنای. "این شکست است که اگر ما نمی تواند آن را متوقف کند و آن را گسترش می یابد."

در حال اجرا یک لیگ ورزش در میان یک بیماری همه گیر است که یک پیچ و خم پیچیده. تعجبی ندارد که NHL است که هنوز هم در مذاکرات با بازیکنان مورد دقیق ضوابط و شرایط اطراف این مسابقات 24 تیم است که انتظار می رود برای شروع بعد از این تابستان در یک جفت از این unnamed hub شهرستانها. بازیکنان ابراز نگرانی در مورد این مدل برای بیش از یک دلیل.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"من نمی دانم که چگونه من می خواهم کرایه بودن شش ماه یا هشت ماه یا 12 ماه داخل یک اتاق قفل شده است و در آنجا توسط خودم. من فکر نمی کنم آن را در کسی بهترین بهره" Pierre-Luc, Dubois, رو به جلو برای Columbus Blue Jackets, افرا برگها' قریب الوقوع حریف در بهترین پنج بازی در سری گفت: Columbus Dispatch.

افزود کت آبی کاپیتان نیک فولینو: "اگر کسی خواهید به من بگویید که من نمی توانم از خانواده ام وجود دارد رفتن به یک مبارزه در برخی از نقطه ... (اما) اگر این چیزی است که مورد نیاز برای بازی وجود دارد فداکاری همه رو به."

در واقع به حل و فصل موضوع که باید به نام قهرمان 2019-20 فصل در NBA و NHL وجود دارد می تواند همه فن حریف قربانی. و بسته به اینکه چگونه این ویروس عمل می کنند در هفته های آینده وجود دارد شما همچنین می خواهد برخی از سطح از خطر است. این هفته شاهد فلوریدا مثلا تجربه یک رکورد سنبله در COVID موارد — نه دقیقا یک فکر آرام برای یک لیگ در مورد به کشتی سوار در یک پروژه بی سابقه ای در دولت اما شاید مناسب تبلیغات برای محاسن احترام حباب.

Dave Feschuk


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب