تعداد کار سیاه و صاحبان کسب و کار می افتد 40 درصد به مراتب بیشتر از گروه های دیگر در میان coronavirus - Mon, 25 مارس سال 2020 PST

تعداد کار آمریکایی آفریقایی صاحبان کسب و کار در ایالات متحده کاهش یافت بیش از 40% به عنوان coronavirus تعطیل ب

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

تعداد کار آمریکایی آفریقایی صاحبان کسب و کار در ایالات متحده کاهش یافت بیش از 40% به عنوان coronavirus تعطیل بسیاری از اقتصاد به مراتب تندتر رها تر از سایر گروههای نژادی, تجربه کرده, با توجه به تجزیه و تحلیل تایید ترس همه گیر خواهد تعمیق نابرابری در دنیای کسب و کار.

تعطیلی و اجتماعی فاصله به سرعت ویروس را گسترش گرفته اند یک فاجعه تلفات در سراسر گروههای نژادی با تعداد کل فعال صاحبان کسب و کار انداختن 22 درصد از فوریه تا مارس بر اساس دانه ها از دولت فدرال اشتغال نظرسنجی که در دسترس ساخته شده بود در هفته گذشته. اما اقلیت متعلق به کسب و کار رنج می برد به طور نامتناسبی در یک بحران است که هم کشتن nonwhite آمریکایی ها در نرخ های بالاتر و از بین بردن بیشتر از شغل خود.

کارشناسان ابراز نگرانی می کند که ثروت و شکاف ها و مشکل دسترسی به کمک دولت و غلظت در وضعیتی وخیم صنایع را ترک کرده اند این شرکت و خانواده های آنها حمایت بیشتر در معرض این بیماری همه گیر را خرید اینترنتی. اما آنها هنوز هم در حال تلاش برای درک و اندازه گیری برخورد سختی ساخت آینده اقلیت متعلق به کسب و کار به خصوص به مخاطره انداخته است. داده های جدید در مالکیت توسط گروه نژادی است "ویرانگر" به گفته رابرت Fairlie, یک استاد اقتصاد در دانشگاه کالیفرنیا در سانتا کروز که برنامه ای برای ارسال یک مقاله به کار در یافته های خود را.

"ما در حال حاضر نابرابری. آمریکایی های آفریقایی تبار که کمترین مالکیت کسب و کار نرخ جمعیت است. ... و بنابراین در اینجا ما در حال ایجاد یک وضعیت تعطیلی که هدف قرار دادن این گروه با پایین ترین نرخ حتی سخت تر است."

اقلیت متعلق به شرکت ها اغلب ایجاد شغل برای مردم از مالک قومی یا نژادی, گروه, او گفت:, و موفقیت خود را تابش در جامعه است. تحقیقات لینک های مالکیت کسب و کار دراز مدت ثروت است.

"ما فقط در حال رفتن برای دیدن بیشتر افزایش نابرابری شده است که خیلی سخت به تغییر" Fairlie گفت.

به عنوان از آوریل این کشور از دست داده تقریبا از 450.000 فعال آمریکایی آفریقایی صاحبان کسب و کار به عنوان بیماری همه گیر به شدت او یافت می شود. اما نابرابری افزایش یافته به هر گروه اقلیت. تعداد کار, لاتینی صاحبان کسب و کار کاهش یافته است 32 درصد از فوریه تا مارس, در حالی که تعدادی از صاحبان کسب و کار کاهش حدود یک چهارم.

مهاجر صاحبان کسب و کار نیز عمیقا تحت تاثیر قرار با تعداد آنها کاهش 36 ٪ با توجه به داده های ماهانه از سراسر کشور نماینده نظرسنجی توسط اداره آمار و اداره آمار نیروی کار.

یکی از دلایل ناهموار تلفات با توجه به Fairlie تحلیل: اقلیت متعلق به کسب و کار تمایل به اشغال بخش هایی از اقتصاد بیشتر متزلزل coronavirus و خاموش کردن سفارشات متحده را در آغوش گرفت و به مبارزه با آن. بالا سهام آفریقایی آمریکایی متعلق به سرمایه گذاری برای مثال در صنایع از جمله سالن های زیبایی خدمات تاکسی و مهد کودک است که تا به حال به نزدیک و یا مواجه اند ناگهانی قطره در تقاضا.

اما به نظر می رسد صنایع به حساب برای تنها برخی از نابرابری, Fairlie گفت او مظنون بسیاری از عوامل دیگر است که دشوار است برای تعیین کمیت در حال حاضر.

اقلیت صاحبان ممکن است به دلیل تلاش آنها در مناطقی که بیشتر تحت تاثیر و بیشتر ترس از این ویروس چیز سختی به قرعه کشی در سراسر کشور نتیجه گیری در مورد او گفت:. در همان زمان آنها ممکن است نازک تر مالی بالشتک به عنوان یک نتیجه از دیرینه تفاوت در میانگین ثروت: 58 درصد از سیاه پوست و لاتین خانوار در ایالات متحده "آیا باید درآمد کافی برای پوشش سه ماه از هزینه و بدون درآمد" در مقایسه با 29 درصد از سفید خانواده ها با توجه به NAACP و اقلیت های مالی گروه.

آنها ممکن است تلاش کرده اند برای بهره مندی از دولت فدرال وام چند میلیارد دلاری برنامه برای کسب و کارهای کوچک است که کشیده نقد برای علاقه شرکت های بزرگتر با روابط بانکی. دولت را منتشر کرده است اطلاعات در مورد دریافت کنندگان' مسابقه با وجود برخی از قانونگذاران' اصرار.

این مسئول مرکز وام غیر انتفاعی تحقیقات و سیاست های گروه صدا آلارم در ماه آوریل در مورد چک حفاظت از برنامه برآورد 95 درصد از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار و 91 درصد از لاتین متعلق به کسب و کارهای کوچک بودند با شرکت های باریک شانس دریافت یک وام در دور اولیه. بسیاری از کسانی که شرکت مالک منبع اصلی درآمد با توجه به گزارش آن است.

وزارت خزانه داری گفته است که در حال همکاری با اداره کسب و کار کوچک به اولویت بندی اقلیت متعلق به کسب و کار و جامعه از موسسات مالی است که اغلب از آنها حمایت میکنند در حالی که برخی از دولت های ایالتی و محلی و خیر را ایجاد برنامه های هدفمند در این گروه است. اما بسیاری هنوز هم شکاف.

"خدای ناکرده وجود دارد دور دیگری از محرک و ما هنوز در حال انجام همین کار گفت:" Eda Henries رئیس امور مالی از یک روح-شرکت مواد غذایی است که سازمان همکار سیاه و سفید حرفه ای برای کمک به کسب و کارهای کوچک حرکت برنامه های کمک در طول بیماری همه گیر.

سوال باقی می ماند برای کارشناسان که بدانم دقیقا چه مدت آن را به مغازه ها و رستوران ها و خدمات هستند که فقط بازگشایی به بهبود می یابند. Fairlie را شبیه سازی نشان می دهد صنعت توزیع نیست رانندگی عامل در از دست دادن از 1.1 میلیون مهاجر متعلق به فعال کسب و کار – ترک او گیج کننده بیش از این علل است.

قابل توجهی افت در تعداد کار صاحبان کسب و کار لایه لایه در بالای دیگر در حال ظهور و نابرابری در همه گیر اقتصادی تاثیر است. با توجه به واشنگتن پست-نظرسنجی ایپسوس منتشر شده در اوایل این ماه 20 درصد از اسپانیایی بزرگسالان و 16 درصد از سیاه پوستان گزارش داد که گذاشته یا furloughed پس از coronavirus آمار ایالات متحده در مقایسه با 11 درصد از سفید پوستان است.

"همه رکود را تشدید نابرابری های موجود با نژاد و قومیت و همیشه آمار و کارگران اسپانیایی سخت تر – اما این یکی بدتر خواهد بود" هایدی Shierholz سیاست مدیر در موسسه سیاست اقتصادی گفت واشنگتن پست در زمان. "این خواهد بود مطلق کابوس است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب