معرفی کولر گازی 36000 بهترین خنک کننده در تابستان

کولر گازی 36000 و هوای مطبوع در خانه  دوباره آن موقع از سال است که گل ها شکوفه می دهند، پرندگان آواز می

توسط NASERINEWS در 12 شهریور 1401

کولر گازی 36000 و هوای مطبوع در خانه 

دوباره آن موقع از سال است که گل ها شکوفه می دهند، پرندگان آواز می خوانند و دما در حال افزایش است. تابستان نزدیک است. زمان آن فرا رسیده است که به این فکر کنید، چگونه خانه یا محل کارتان را در ماه های گرم و آفتابی خنک کنید.

کولر گازی 36000 راحتی و آرامش را به فضای خانه و محیط کارتان هدیه می دهد. کولر گازی 36000 دارای فناوری جدیدی است که به شما کمک می کند تا هوای سرد یا گرم را به دلخواه در محیط زندگی خود داشته باشید. این کولرها دارای تهویه مطبوع هستند و کاملاً مناسب برای خانه، محل کار، تجارت یا کارخانه شما می باشند.

ویژگی های کولر گازی 36000 به طور مختصر

ضد هوای سرد

حفاظت خودکار

راه اندازی مجدد خودکار

یخ زدایی خودکار

فناوری صرفه جویی در انرژی ECO

لوله مسی داخلی بسیار کارآمد

رطوبت زدایی مستقل

نمایشگر LED

عملکرد بی صدا

مبرد R410a

حالت خواب

حالت تایمر

تهویه مطبوع 

تنوع مدل های مختلف کولر گازی 36 هزار باعث شده است تا نیازهای افراد در محیط هایی با آب و هوای متفاوت را جوابگو باشد. کولر گازی 36000 در ابعاد و طرح های مختلف تولید می شود. فناوری درجه یک به کار رفته در تولید کولر گازی 36000 بازده انرژی را افزایش می دهد و باعث مصرف کم برق شده است. 

کولر گازی 36000 در طراحی خود دارای سوراخ های ریز زیادی است که باعث شده از تهویه مطبوع و عالی برخوردار باشد. این دستگاه هوا را به آرامی و به طور یکنواخت در سراسر اتاق پخش می کند. هنگامی که اتاق ها به دمای مطلوب رسیدند، کولر گازی شروع به پخش هوا به صورت یکنواخت می کند. فیلتر قابل شستشوی آن هوای خانه را مطبوع و تمیز نگه می دارد.

کولر گازی 36 هزار مطبوع ترین دمایی که می خواهید در محیط خود داشته باشد را برای شما فراهم می کند. این سیستم عملکرد و بهره وری شما را افزایش خواهد داد. همین امروز با خرید کولر گازی 36000 در هزینه خود صرفه جویی کنید و مناسب ترین محصول را خریداری نمایید. 

سرمایش و گرمایش عالی 

 سرمایش 36000 BTU و ظرفیت گرمایش 17300 BTU خانه شما را در تمام طول سال در دمای عالی نگه می دارد. با داشتن سرعت فن 4، تنظیمات عالی را برای هر مکانی ارائه می دهد. 

کنترل های لمسی الکترونیکی و کنترل از راه دور

با کولر گازی 36 هزار به راحتی می توانید دما، سرعت فن و عملکرد تایمر قابل برنامه ریزی را با لمس یک دکمه تنظیم کنید. صفحه نمایش دیجیتالی با خوانایی آسان و تنظیم ساده دمای  مطبوع داخل خانه شما را فراهم می کند. کنترل از راه دور LCD هوشمند، به شما امکان می دهد، تنظیمات دما را بدون نیاز به بلند شدن و انجام تنظیمات با دست انتخاب و کنترل نمایید. این فناوری مجهز به حافظه است، تنظیماتی را که انتخاب می‌کنید به خاطر می‌سپارد و دقیقاً همانطور که آخرین بار مشخص کرده‌اید عمل خواهد کرد. 

 

کولر گازی  پنجره ای تجاری 36000 

با کولر گازی  36000 پنجره ای تجاری  هر فضای اداری یک طبقه با زیربنای بیش از 2500 متر مربع را به آسانی خنک کنید. این تهویه مطبوع که برای حرکت 725 CFM هوا طراحی شده است، از 36000 BTU خنک کننده استفاده می کند و تا 12 پینت رطوبت در ساعت را حذف می کند. 

سیستم تهویه مطبوع واجد شرایط Energy Star با استفاده از فناوری QuietMaster با طراحی عالی، 45 درصد بی صداتر از مدل های قبلی است. سایر ویژگی های این سیستم عبارتند از فیلتر دوگانه، پد کنترل دیجیتال، قفل صفحه کلید، صفحه نمایش LED، گزینه های قابل تنظیم جریان هوا و ...

 

کولر گازی 36000 پنجره ای

مهم نیست کجا هستید، در خانه، محل کار یا در تعطیلات به سر می برید، Friedrich KCL36A30A را با تلفن یا تبلت خود تنظیم کنید. با استفاده از برنامه رایگان FriedrichConnect، دمای دلخواه را برای زمانی که در خانه و خارج از خانه هستید یا زمانی که به رختخواب می روید انتخاب نمایید. به کمک این برنامه می توانید به راحتی یک یا چند واحد را خاموش یا روشن نمایید.

 

خنک کننده عالی و حالت های خودکار کولر گازی 36 هزار اجنرال

طراحی فن محصور کولر گازی اجنرال 36000 باعث کاهش صدای خروجی می شود، در حالی که فن و موتور برای استفاده طولانی مدت از گرد و غبار و زباله محافظت می شوند. حالت‌های خودکار به کولر اجازه می‌دهد تا سرعت فن را تغییر دهد و دمای تنظیم شده را حفظ نماید. می توانید دمای دلخواه خود را بین 60 تا 115 درجه فارنهایت انتخاب کنید. حتی اگر برق قطع شود، بعد از وصل شدن برق سیستم تهویه مطبوع با تنظیمات قبلی مجدد راه اندازی خواهد شد، همینطور می توانید پنل کنترل را قفل کنید تا از تغییرات ناخواسته در تنظیمات شما جلوگیری شود.

فیلتر ضد میکروبی و کربنی قابل شستشو کولر گازی 36000 اجنرال اینورتر کم مصرف باعث حذف آلودگی و بو از هوا می شود تا هوای داخل خانه تمیزتر و مطبوع تر باشد. اگر فیلترها به تعمیر و نگهداری نیاز داشته باشند، نشانگر بررسی فیلتر به شما هشدار می دهد. شاسی کشویی و دستگیره ها نصب و نگهداری کولر را آسان می کنند. شاسی بادوام روی آستین محکم می شود تا از نفوذ و ضربه های بیرونی جلوگیری کند. قسمت جلوی کولر گازی 36000، پنجره آلومینیومی و قسمت عقب آن سیم پیچ بیرونی، مانع ورود زباله و حشرات به داخل کولر می شوند.

 

راهنمای خرید کولر گازی 36000

با وجود مدل های مختلف کولر گازی 36000 تلاش برای تصمیم گیری درباره اینکه دقیقاً کدام سیستم تهویه مطبوع را خریداری کنید، کار آسانی نیست. ما راهنمای خرید کولر گازی 36000 را گردآوری کرده ایم تا به شما کمک کند، هنگام خرید یک واحد AC جدید به دنبال چه چیزی باشید. 

مدل های کولر گازی 36000

پنجره AC Friedrich CCW12B10A

از طریق دیوار AC GE AJCQ12DCH

کارآمدترین AC Panasonic XE12SKUA-1

گرمایش و سرمایش AC GE AZ65H15DAB

مینی اسپلیت چند منطقه ای AC Panasonic CU-5E36QBU-5

 

در کولر گازی 36000 به دنبال چه چیزی باشیم؟

هنگام خرید کولر گازی 36000 دماتک ابتدا باید ببینید در چه مکانی می خواهید از آن استفاده کنید. آیا به دنبال خنک کردن کل خانه خود هستید؟ یا فقط می خواهید یک اتاق را خنک کنید؟ دانستن اینکه چه فضایی را می خواهید خنک نمایید، به شما کمک می کند تا گزینه های خود را محدود کنید و یک واحد AC پیدا کنید که مقدار مناسبی از قدرت خنک کننده را برای شما ارائه می دهد.

 

کولر گازی 36000 در چه مکان هایی استفاده می شود؟

کولر گازی 36000 پنجره ای با داشتن تهویه مطبوع، برای خنک کردن اتاق های تکی و فضاهای کوچک مانند آپارتمان یا خوابگاه بهترین گزینه می باشد. کولرهای نصب شده روی دیوار شبیه واحدهای پنجره هستند، اما برای نصب به پنجره نیاز ندارند. اگر می‌خواهید اتاقی را که پنجره ندارد خنک کنید، می توانید از این مدل استفاده نمایید.

 

کولر گازی 36000 نصب شده روی دیوار

واحدهای PTAC برای هتل ها، خانه های سالمندان، خوابگاه ها و سایر مکان های مشابه ایده آل هستند. آن‌ها به ساکنین هر اتاق اجازه می‌دهند تا دمای اتاق خود را بدون تأثیرگذاری بر واحدهای دیگر در ساختمان، در صورت نیاز تنظیم کنند. این کولرها در آپارتمان ها نیز مورد استقبال قرار گرفته اند. کولر گازی مینی اسپلیت بدون کانال نیز می تواند هر تعداد اتاق را که می خواهید بدون هیچ نوع کانالی خنک کند.

کمپانی و شرکت اجنرال https://damatak.com/brand/company-ogeneral/

آخرین مطالب