کانادا گلف باز مکنزی هیوز شاخه های 60 در باز گرد از مسافران قهرمانی

کرامول, CONN.—مکنزی هیوز تا به حال بهترین دور از کار حرفه ای خود را صبح روز پنجشنبه اما در ذهن خود آن را هنوز

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

کرامول, CONN.—مکنزی هیوز تا به حال بهترین دور از کار حرفه ای خود را صبح روز پنجشنبه اما در ذهن خود آن را هنوز هم بهترین او تا کنون ایفا کرده است.

کانادا به ضرب گلوله یک دور باز 10-زیر 60 در PGA Tour مسافران قهرمانی, ساخت 10 birdies و هیچ bogeys منجر به Rory McIlroy سه عکس در میان گرد را finishers.

"من احتمالا تا به حال بیشتر شبیه به معنی دور می گویند 65 یا 66 اما تا آنجا که رفتن پایین و احساس من در مورد این بازی قطعا احتمالا پنج" هیوز به خبرنگاران گفت: بیش از یک کنترل از راه دور در کنفرانس خبری.

هیوز از Dundas, Ont., تا به حال شانس به ساقه 12th, sub-60 دور در PGA Tour تاریخ, اما از دست رفته و 40 فوت برای زدن توپ مرغک در سوراخ شماره 9 خود 18th, سوراخ روز.

آدم Hadwin از Abbotsford, B. C., تنها کانادا به ساقه زیر 60, کاردینگ دور از 59 در سال 2017 CareerBuilder چالش است.

هیوز را ضرب و شتم قبلی خود بهترین دور در این سفر یک 61 در دور اول از RSM کلاسیک در نوامبر 2016. او رفت و در را به نفع خود است که مسابقات در پنج راه حذفی پس از تیراندازی یک چهارم-دور 69 در دریا جزیره باشگاه گلف.

جیم Furyk شات 12-تحت 58 در همان par-70 TPC رودخانه ارتفاعات دوره چهار سال پیش بالاترین نمره در یک تور رویداد.

"من از نوع شوخی راه رفتن وجود دارد که 59 نبود و حتی رکورد به دلیل جیم 58" هیوز گفت. "این احتمالا حتی نمی که به ویژه در اطراف در اینجا. اما به عنوان یک نقطه عطف شخصی آن را شسته و رفته است."

هیوز اشاره به قبلی خود را بهترین در RSM کلاسیک و گفت که او آموخته است که بسیاری از این تجربه و چگونه به انجام این حرکت به دور بعد.

"واقعا ذهنیت فردا به بیرون رفتن وجود دارد و یک دسته از birdies دوباره گفت:" هیوز, که گفت که او در نظر گرفته شده اند بعد از ظهر دور از تمرین قبل از آرامش بخش است. "گلف نوع بازده برخی از نمرات و به منظور وجود دارد در شنبه من باید به حفظ birdies."

فیل مایکلسون, زوج با McIlroy در رقابتی دور پس از تبدیل 50 یکی از پنج بازیکن به ساقه 64. Bryson DeChambeau 65 بدترین نمره در خیمه نفره.

کوری Conners از Listowel, Ont., دیوید Hearn از Brantford, Ont., و راجر اسلون از مریت, B. C. نیز در این زمینه است.

هیوز' دیو-رایگان دور شامل 30 پا زدن توپ مرغک در دوم خود را به آخرین سوراخ par-3 هشتم. پاتریک Cantlay همچنین شات 60 در TPC رودخانه ارتفاعات به عنوان یک آماتور در سال 2011.

McIlroy که او نیز آغاز شده و در پشت نه eagled همتراز 5 13 و دنبال آن است که با دو راست birdies. او چهار birdies در مقابل نه برای 31.

"آن را فقط خوب است به عقب بر گردیم به برخی از گلف رقابتی دوباره" McIlroy گفت. "شما می دانید, آن را احساس نمی کند به همان دلیل که شما با داشتن هزاران نفر از مردم در واکنش به birdies و گرفتن که رفتن. من احساس تعطیلات آخر هفته بوده است یک آپارتمان کوچک برای من فقط به این دلیل که زمانی که شما در مشاجره و که در آن شما مرتب کردن بر اساس از شروع به آن را احساس کنید. پنج شنبه ها و جمعه ها احساس نمی کنید که متفاوت با صادق باشد اما به تعطیلات آخر هفته آنها را انجام دهد."

مایکلسون آموخته صبح روز پنج شنبه بود که او اعطا معافیت را در این سال ایالات متحده باز بودن در بالای 70 در جهان در مارس 15, زمانی که گلف بود تعطیل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

هیوز عینک ماسک در هنگام نزدیک شدن به تریبون برای مجازی کنفرانس خبری در یک صندلی نشسته بود که بارها و بارها پاک کردن توسط PGA Tour کارکنان. خارج از سایت رسانه ها داده شد این فرصت را به صحبت با هیوز از طریق یک videochat پس در دسترسی فرد به صورت خیلی محدود. او گفت که این پروتکل شده است "اخرین" و این که تمام اقدامات دیگر نیست "احساس می کنم که عجیب و غریب است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اما او از دست داشتن تماشاگر.

"عدم وجود طرفداران واقعا لطمه می زند گفت:" هیوز. "است که می تواند بسیاری از سرگرم کننده را به بازی دور خواهم که با گالری نوع از وارد شدن به آن, اما طبیعی جدید است که در اینجا و همه ما فقط در حال رفتن به سعی کنید به انطباق و انجام بهترین های ما."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن