چارلی والترز: Paul Molitor می گوید: "شما رو به توده ها خود را به عنوان یک پیش نویس انتخاب'

مکس مایر, دانشگاه مینه سوتا پارچ از Woodbury, شد, شماره 3 به طور کلی انتخاب در لیگ اصلی بیس بال اخیر پیش نویس

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

مکس مایر, دانشگاه مینه سوتا پارچ از Woodbury, شد, شماره 3 به طور کلی انتخاب در لیگ اصلی بیس بال اخیر پیش نویس است.

این می تواند یک چالش است.

"من به یاد داشته باشید من حفر من اول سه بازی" پل Molitor گفت.

که شد در حالی که بازی برای برلینگتون (Ia.), یک Milwaukee Brewers کلاس های وابسته در سال 1977. Molitor پیشین لاک پشت نقب زن بود شماره 3 به طور کلی انتخاب در پیش نویس است که در سال. او به انجمن خوش آمدید pro baseball: کوزه پرتاب در او.

"آن را مانند, 'OK شات بزرگ, بیایید ببینید که چگونه شما رسیدگی به این,' " Molitor به یاد می آورد.

چگونه او آن را اداره کند ؟

"من صحبت کرد به من مدیر دنیس Menkeو او گفت که او تا به حال دیده می شود که نوع از چیزی که برای مدت زمان طولانی هنگام بالا پیش نویس میدارد در آمده" Molitor گفت. "این بچه ها فکر می کنم شاید آنها تحقیر شده میبیند در پیش نویس و یا شاید که این شانس را به نشان می دهد که آنها می توانند در رقابت با برخی از ظاهرا بالاتر پایان استعداد. شما فقط کردم به شانه آن را خاموش و مراقبت از فرصت خود را به پرداخت توسط چگونه شما بازی بازی."

Molitor پرداخت توسط هدف قرار دادن .346 برای برلینگتون و سپس بازی خود را به بیس بال از شهرت در Cooperstown, n. y. سپس تبدیل شدن به لیگ آمریکا مدیر سال با دوقلوها. به عنوان یک بازیکن hall of famer تد ویلیامز در مقایسه Molitor به دیگری hall of famer, Joe DiMaggio. ستایش بالا.

Molitor این Cretin گراد و Gophers shortstop گفت که او هرگز به فکر زیادی در مورد شماره 3 به طور کلی انتخاب کنید.

"چه شما متوجه است که افراد دیگر آن را متوجه" او گفت:. "وجود دارد نجوا (با برخی از بازیکنان). شما رو به توده ها خود را به عنوان یک پیش نویس انتخاب کنید چرا که آنها در حال رفتن به آزمون شما را به دیدن اگر شما ارزش نمک خود را به عنوان دور به عنوان شما موجه به انتخاب به عنوان بالا به عنوان شما بودند."

Molitor که بی همتا وقتی که می آید به کلاس پیامک مایر به زودی پس از پیش نویس است.

"این یک معامله از یک موفقیت بیرون آمدن از این منطقه," او گفت:. "من فکر می کنم (Meyer) نیاز به در آغوش گرفتن آنچه که او همیشه در مورد خواب و که با پوشیدن یک حرفه ای. در برخی از راه کار خود را به تازگی آغاز کرده است. شما قرار داده ایم در مقدار زیادی از زمان در حال حاضر, اما در مراحل بعدی بسیار معنی دار در نظر خود و تعهد به بالا رفتن از نردبان و رسیدن به هدف نهایی خود را از خارش در لیگ های بزرگ."

Molitor به امضای جایزه به عنوان شماره 3 به طور کلی انتخاب در سال 1977: $78,000. مایر جایزه 7 میلیون دلار بود.

"در مورد همان" Molitor گفت: با خنده. "من هیجان زده بود. که برای کسی که تا به حال هیچ چیز نیست. من تقریبا banked آن حتی خرید یک ماشین برای یک سال دیگر یا بیشتر. من در ساخت 600 $در ماه در 'A' توپ, بنابراین من ضربه زدن به آن کمی فقط به زندگی می کنند."

Molitor که برنده AL مدیر جایزه سال در سال 2017 پس از آن اخراج شد و در سال 2018 است صرف 41 از 63 سال در بیس بال حرفه ای. او شده است از بازی دو سال گذشته.

"سال گذشته از یک نوع بازدم سال برای من پس از رفتن در آن بسیار قوی, اما من نمی خواهم به انجام نشده است," او گفت:. "من هنوز نوع روشنفکر در مورد چیزهایی که من می توانید انجام دهید شاید نه بر اساس زمان است که ممکن است نوعی از کمک به کسی در جایی. من آماده برای سوار کردن به غروب آفتاب. من نگه داشتن چشم و گوش باز کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد."

Molitor برنامه ریزی شده بود به کار با دوقلوها جزئی leaguers این بهار تا coronavirus متوقف نظر دارد. او همچنان در تماس با دوقلوها.

مینه سوتا در رتبه 28, تمام وقت در میان 50 ایالت کانادا و سرزمین های که تولید کرده اند بازیکنان لیگ برتر بیسبال آمریکا (170), "بالا برنده جایگزینی" یک mlb.com مطالعه می یابد. "برنده بالا جایگزینی (جنگ)" یک فرمول است که اقدامات چگونه با ارزش بازیکنان نسبت به جایگزینی بازیکن سطح.

پنج تولید کننده: California (2,311 بازیکنان), نیویورک (1,216), پنسیلوانیا (1,434), اوهایو (1,040) و تگزاس (942).

در عین حال یکی دیگر از کتاب بیلی مارتین که بعد از مدیریت بیوتکنولوژی به سال 1969 بخش قهرمانی زنده اوکلند را به عنوان مدیر در سال 1980 جدید در بازار است.

جان توماس سابق مینیاپولیس روزولت standout, لاک پشت نقب زن و Timberwolf در حال حاضر یک معاونت برای گرگ و که یکی از بهترین افراد شما تا کنون ملاقات در بی عدالتی اجتماعی در شماره جولای ورزش مصور: "زمانی که من در دانشگاه مینه سوتا من تا به حال بازداشت یک نفر مرا در ایستگاه اتوبوس. من یک مجوز آن. گفتند من مناسب توضیحات کسی که آنها به دنبال. چگونه بسیاری 6'9" مردان سیاه و سفید در یک Gophers sweatsuit که اتفاق می افتد به این مرکز برای تیم بسکتبال متناسب با توضیحات؟"

چه در مورد یک جو مور مجسمه به جای حذف Calvin گریفیث مجسمه هدف خارج میشه ؟ ؟ ؟

استنفورد است که به ارائه یک مناقصه به Totino-گریس 6-7, 262-پوند تنگ پایان جو,Alt, که نیز ارائه می دهد از نوتردام, مینه سوتا, آیووا, آیووا ایالتی میسوری غربی کانزاس دولت و راتگرز.

جری براون سالن از شهرت بازنشسته سنت توماس آکادمی مربی تیم فوتبال, در هفته گذشته به اتمام 36 بازتوانی قلبی جلسات پس از اورژانس عروق کرونر بای پس قلب عمل جراحی در ماه مارس است.

"من احساس می کنم خوب و مناسب به عنوان یک کمانچه و شروع گلف در هفته آینده" قهوه ای 80 گفت: پنج شنبه.

تسلیت به خانواده جری بلند, سابق Cretin فوتبال, بسکتبال و بیس بال در تمام کنفرانس ستاره که همچنین بیس بال برای Gophers شد و سپس موفق وام مسکن بانک که درگذشت روز دیگر در سن 63 پس از یک حمله قلبی.

یکی دیگر از بزرگ Cretin ورزشکار باب Reis, گذشت به تازگی از مادرزادی نارسایی قلبی در سن 85.

در سراسر کشور شماره 6-پیش فصل رتبه سنت جان که 215 بازیکنان — بله 215 — متعهد برای این فصل فوتبال تا به حال آن هفت. 12 بازی در برابر ضربه شارپی دانشگاه (اسپوکن بشویید.) در Collegeville لغو شد با توجه به COVID-19.

شنبه با یک یادبود برای مادر پتی نلسون در Lutsen شد بازدید توسط برخی به عنوان عبور از برجسته عصر مینه سوتا اسکی و تابستان رفت و آمد مکرر که در آن, المپیک مدل لباس نلسون آموخته به اسکی.

این بمب افکن آبی وینیپگ کانادا لیگ فوتبال حق رای در جشن 90 سالگرد خود را در این فصل به نام جوانه اعطای, 93 خود را "تمام وقت" مربی تیم.

سالن از شهرت سابق دوقلو هارمون digital marketer, درگذشت نه سال پیش می شد 84 دوشنبه آینده.

هاکی بهترین NHL رادیو پشت سر هم — وحشی را تام رید و باب کرتز — جشن تولد روز دیگر.

Ex-Gophers QB مارک Trestman, سابق شیکاگو خرس مربی ابتدا در ماه اوت خواهد شد تیتر یک ملی هشت هفته فوتبال آنلاین بازیکن البته توسعه.

چاپ نکنید که

Pssst: وایکینگها که تا به حال فقط به اندازه کافی حقوق و دستمزد کلاه اتاق برای ارائه در حال اجرا پشت Dalvin طبخ یک 8 میلیون دلار در هر سال گسترش, که او قبول نمی کند. گزینه های تیم: انتشار یک بازیکن و یا بخواهید یک یا دو بازیکن به تاخیر حقوق و دستمزد بخش.

خوب شرط: دوقلوها را تجارت چپ fielder ادی روساریوکه تبدیل 29 در ماه سپتامبر قبل از این-فصل مهلت Aug. 31.

روساریو است که در یک قرارداد یک ساله به صورت حرفه ای-دارای $2.65 میلیون در این فصل باید قادر به بهانه تبادل چشم انداز و یا دو تا از میان چندین تیم نیاز به حمله پانچ برای 10-تیم پلی آف. حفظ ادی خواهد بود مسدود کردن پیشرفت برای چشم انداز بالا ترور Larnach, 23 و الکس Kirilloff, 22.

دوقلوها برنده خواهد شد 34.5 بازی های خود را در 60 بازی برنامه چهارم-بهترین بیس بال در میان 30 تیم و پیروزی در لیگ آمریکا مرکزی بخش با توجه به BetOnline.ag.

یک سال پیش دوقلوها بودند 40-20 (.667) پس از 60 بازی در مسیر به پیروزی 101 در 162-بازی فصل.

آن را هنوز هم به نظر می رسد مانند کریقتن برای ورودی 7-پا 183-پوند, Minnehaha, آکادمی ارشد Chet Holmgrenرتبه شماره 1 در این کشور برای کلاس های خود توسط ESPN.

میامی مارلینز کردم ex-Gophers پارچ مکس مایر به قبول $7 میلیون ثبت, جایزه, $220,000 کمتر از بیس بال اسلات ارزش برای شماره 3 به طور کلی در انتخاب اخیر پیش نویس است.

شپشو استراحت: همین بری 58 17-زمان مینه سوتا PGA بازیکن سال تا به حال معافیت به بازی در ماه آینده PGA Tour 3M باز در بلین به دلیل طولانی خود را لیست گلف محلی دستاوردهای اما تا به حال آن را دور گرفته شده که این بیماری همه گیر کوروناویروس محدود برنامه منظم تور بازیکنان که در اولویت است.

نگاه سابق لاک پشت نقب زن Trevor Mbakwe برای پیوستن به سابق لاک پشت نقب زن Damian جانسون's پسران بسکتبال کارکنان مربیگری در Benilde-سنت مارگارت.

Gophers باید 30-سخت ترین فوتبال برنامه میان بخش 1 130 FCS تیم است. Purdue که Gophers میزبان on Nov. 7 تا ملت سخت ترین برنامه.

هنوز هیچ خریدهای صورت Vikings رایگان عوامل Everson Griffen و جاش کلاین.

کمیسر بیلی رابرتسون سنت پل است در تعقیب Simon فریزر دانشگاه Lindenwood آریزونا دولت دانشگاه سنت توماس و دانشگاه لانگ آیلند برای مردان غربی دانشگاهی هاکی انجمن 2021-22 فصل است.

فوتبال مرحله نهایی مسابقات: ویسکانسین شماره 16 در سراسر کشور-رتبه در پیش فصل و Gophers شماره 18 آن به بازی Oct. 10 در مدیسون. اگر هر دو تیم دست به 5-0 شروع می شود, هر دو باید بالای 15 در gametime.

برای این سال NHL پیش نویس است که انتظار می رود برگزار می شود عملا در پایان ماه سپتامبر بالا 10 رتبه Minnesotans منظور: وایات قیصر از Andover متعهد به مینه سوتا-دلوت; بلیک Biondi, هرمانتاوون مینه سوتا-دلوت; Mason Langenbrunner, Eden Prairie, دانشگاه هاروارد; جیک Boltmann, ادینا دانشگاه مینه سوتا; Nathan شوایتزر Benilde-سنت مارگارت کلرادو, کالج; lauren post Richels, Blaine, New Hampshire; مت Gleason, Cretin-Derham سالن دانشگاه کلرادو; جک اسمیت, St. Cloud, کلیسای جامع, مینه سوتا-دلوت; Joey میلر بلیک دانشگاه مینه سوتا; اعطای Slukynsky, Warroad غرب میشیگان.

این اولین hole-in-one برای وایکینگ ها تنگ پایان Kyle رودلف روز دیگر ضربه زدن در یک گوه در 150 حیاط 17th, سوراخ در Wayzata شیک بهار Hill Golf Club, که در آن او یک 11-handicapper.

گرگ اولسون سابق Gophers جالب از ادینا, گیر افتاد, هر یک از Atlanta Braves " هفت سال 1991 جهان سری بازی برابر برنده ، برخی از بازی ها شده اند پخش در Fox Sports شمال.

"باور کنید یا نه تا این تکرار با هیچ زندگی ورزشی من هرگز به تماشای هر یک از این بازی ها از "91" اولسون, 59, گفت:. "این نه به خاطر ما از دست داده است. اما در حال حاضر با آن در Fox Sports شمالی و هیچ چیز دیگری بر روی من نشستن وجود دارد و سازمان دیده بان.

"جذاب ترین بخش برای من است (در سال 1991) من به هر بازی ذهنی و جسمی اما خیلی من را فراموش کرده. چیزی که در مورد تماشای آن (در مینه سوتا) این است که آنها تنها نمایش بازی 1, 2, 6 و 7. آنها نمی, نمایش, بازی, 3, 4 و 5, آنهایی بریوز به دست آورد. من می خواهم عشق را به کسانی که بیش از حد."

اولسون فارغ التحصیل از ادینا دبیرستان در سال 1979 برای Gophers در 1981-82 و برای دوقلوها در سال 1989. اولین لیگ برتر شد که با دوقلوها در برابر فرشتگان " نزدیک Bryan هاروی در Metrodome.

"آن هشتم و یا نهم باز یافته" اولسون گفت. "ژن لارکین در پایه اول. این یک 2-0 زمین در داخل و من آمار آن را در مورد به عنوان سخت به عنوان من ضربه توپ در تمام طول سال. پشت Metrodome بود پلکسی گلاس و این آمار شش اینچ از بالای حصار.

"جالب اینجاست که فلفل قرمز دیویس بازی برای فرشتگان در آن زمان و او آن را کردم از حصار یک-هاپ و آن را انداخت به پایه دوم. من گرد پایه اول کردم و حدود یک سوم از راه دوم و در ذهن من قصد دارم كه اگر من پرتاب چرا که ما پشت سر 5-1, (مدیر تام کلی) ارسال خواهد شد من به افراد زیر سن قانونی در یک دقیقه. شما می توانید سوم در پایه دوم هنگامی که شما توسط چهار اجرا می شود.

"من استفاده می شود کربی Puckett's خفاش. زمانی که من کردم به نام کربی گفت: "تو تمام پیش فرض چوب در خفاش خود را. من قصد دارم به شما یک خوب bat.' من هنوز هم که بت و توپ در خانه."

اولسون زندگی می کند که در ادن پریری, بازی های برگزار شده 4½ سال در لیگ های بزرگ.

"بهترین 4½ سال زندگی من است," او گفت:. "ما تا به حال برخی از تیم های بزرگ رفت و به دو جهان سری. دیگر در برابر تورنتو که تا به حال (پل Molitor), و آنها را به دست آورد."

امروز اولسون است مدیر کل مجلل Bearpath باشگاه های کشور در ادن پریری.

شنید

سالن از شهرت سابق دوقلو پل Molitorکه تجربه پنج توقف کار خود را در طول 21 سال لیگ حرفه ای در بازی های صاحبان-بازیکنان تاخیر در نهایت رسیدن به یک قرارداد کار در این سال: "مهم نیست که چه چیزی طرف هستید و حتی اگر شما راست شما واقعا نمی تواند آن را توجیه به فن بیس بال زیرا آنها می خواهند برای دیدن این بازی است."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن