خلاصه: Spokane رودخانه دسترسی در TJ Meenach باز است - Tue, 15 Jul 2020 PST

با تشکر از همکاری بین Spokane, رودخانه, فروم, Spokane, ice watch ltd و اسپوکن Parks and Recreation, river دستر

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

با تشکر از همکاری بین Spokane, رودخانه, فروم, Spokane, ice watch ltd و اسپوکن Parks and Recreation, river دسترسی و پارکینگ در حال باز کردن در T. J. Meenach.

واقع در بالادست Downriver گلف, T. J. Meenach یکی از اسپوکن رودخانه محبوب ترین قرار داده و از مکان آن را به عنوان پشتیبانی از غده و paddlers با بهره گیری از بزرگ تنگه تمام تابستان طولانی است.

با همه گیر کشش اسپوکن پارک ها و تفریح های کوچک نگهداری تیم نازک فریاد آمد برای برخی از کمک به دست. گفت: جری سفید, مدیر اجرایی اسپوکن ice watch ltd "این فروم و ice watch ltd پاسخ با اضافه کردن آن را به دریافت خارج داوطلب پاکسازی برنامه های ما راه اندازی شد در ماه گذشته. داوطلبان را حفظ خواهد کرد آن را به دنبال خوب تمام تابستان."

در دیگر رودخانه خبر در پاسخ به این سه مرگ و میر در اسپوکن رودخانه این پل Delaney یک از بنیانگذاران غربی Whitewater انجمن تصمیم گرفت برخی از عمل مورد نیاز به کار گرفته می شود.

Delaney تماس فروم در مورد قرار دادن جلیقه نجات بر روی کیوسک های آن را حفظ و در Stateline, دانشگاه هاروارد جاده و بارکر جاده ها است.

"آن ساده است. اگر شما در حال رفتن بر روی رودخانه را فراموش کرده و یا نیاز به یک ژاکت زندگی گرفتن یک. هیچ عذر و بهانه" Delaney گفت. "ما فقط می خواهیم شما را به آن را به عقب زمانی که شما انجام می شود. امیدوارم آن جلب و ما می توانیم با مردم برای انجام این کار در مکان های دیگر."

هر کسی که می خواهد به کمک جلیقه نجات به علت انجام این کار می توانید با تماس با Delaney از طریق ایمیل در spokanerafterguy@comcast.net و یا تماس/متن او را در (509) 220-8018.

Lebovitz به نام دولت DNR wildland fire رابط

کمیسر اراضی عمومی هیلاری فرانتس به نام آلن Lebovitz به عنوان Wildland Fire رابط برای واشنگتن وزارت امور خارجه از منابع طبیعی است .

Lebovitz خواهد بود وظیفه با ساختمان پرورش و رشد روابط با جوامع اطراف واشنگتن و تقویت ارتباط و هماهنگی او به عنوان اطلاعات سهام و مبادلات دیدگاه در چگونه به بهترین شکل از دولت, واکنش به آتش سوزی.

Lebovitz قبلا برای این سازمان به عنوان یک زیستگاه آبزیان مرمت مدیریک زمینه و موقعیت است که او را دیدم اجرای رودخانه پروژه های مرمت در سراسر واشنگتن. علاقه wildland fire محیط زیست موجب او را به تجربه آن را در خط مقدم به عنوان یک DNR آتش wildlandکار او به عشق در طول سال.

قبل از زمان خود را با DNR, Lebovitz مشغول به کار به عنوان یک جنگل و بوم در بخش خصوصی و بخش های غیر انتفاعی و فرار خود را چوب و ثبت شرکت.

سوخت مناطق برای باز کردن در CdA رودخانه منطقه

USDA Forest Service را به طور موقت باز دو اضافی سوخت برش مناطق در کار د لین River Ranger District اجازه می دهد برای شخصی هیزم جمع آوری به منظور کاهش سوخت زیاد در مناطق که در غیر این صورت ممکن است دردار.

آبی توسکا سوخت منطقه واقع در Wolf Lodge-چهارم جولای مجاورت و سفید بیش از حد سوخت منطقه در سمت غرب بیور کریک باز خواهد شد تا Aug. 5. هر منطقه تعیین شده را فراهم می کند دسترسی به چندین ترجیح سوخت برش سایت.

شخصی هیزم برش خواهد بود رایگان به عموم مردم باقی مانده از سال 2020 اما رایگان hard-copy استفاده از مجوز مورد نیاز است به عنوان از 1 ژوئن. برای به دست آوردن مجوز توسط ایمیل تماس بگیرید Fernan در (208) 664-2318 یا نقره دره در (208) 783-2363.

نقشه های دقیق و رانندگی راهنمای این ترجیح سوخت مناطق در دسترس هستند در آیداهو تکدی ملی جنگل ها در صفحه اصلی www.fs.usda.gov/ipnf.

آبی توسکا سوخت (Wolf Lodge-چهارم جولای مجاورت)

  • جاده ها و 814 1510: این ترجیح سوخت منطقه واقع شده است و در سمت غرب منطقه. این دو جاده ها از خدمات جنگل جاده 202 و امضا خواهد شد برای جمع آوری هیزم.
  • جاده 359 و 413N: این ترجیح سوخت منطقه واقع شده است و در سمت غرب منطقه. این دو جاده ها از خدمات جنگل جاده 413 و امضا خواهد شد برای سوخت جمع آوری است.

سفید بیش از حد سوخت (سمت غرب بیش از حد نهر مجاورت)

  • جاده 1586, 933, 957, 933F, 1586H, 1586J, 1586C: این ترجیح سوخت منطقه واقع شده است و در سمت شرق منطقه در امتداد سمت غرب بیش از حد نهر زهکشی و قابل دسترسی است توسط خدمات جنگل جاده 933. این جاده ها امضا خواهد شد برای سوخت جمع آوری است.

جاده پیشرفت های ایجاد تاخیر در نزدیکی Bonners Ferry

جاده بهبود کار در Bonners Ferry Ranger District از آیداهو تکدی جنگل های ملی که از روز دوشنبه شروع خواهد شد و به طور موقت رانندگی تاخیر در چندین جاده جنگل داری در Boulder Creek/Twentymile Creek منطقه است. رانندگان می توانند انتظار کوتاه تاخیر در اکثر موارد اما چند برنامه ریزی شده culvert تعویض می تاخیر ترافیک تا 4 ساعت در یک زمان.

کار برگزار خواهد شد در جنگل جاده های خدمات 408 و 274 مداوم به شامل خدمات جنگل جاده 427 و 2624 و انتظار می رود که به این نتیجه توسط Aug. 21.

این پیشرفت ها بخشی از Boulder Creek پروژه مرمت و در حمایت از تخته سنگ سیاه و سفید چوب فروش انجام شده در جنگل ملی سیستم زمین توسط آیداهو بخش از اراضی تحت یک همسایه خوب اقتدار توافق.

این فعالیت ها شامل مسواک زدن, خندق, تمیز کردن, زهکشی, بهبود, culvert نصب و تعویض و رانندگی سطح پیشرفت.

برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس خود را محلی رنجر ایستگاه و یا بازدید www.fs.usda.gov/ipnf/.

زمرد نهر گارنت منطقه بسته باقی می ماند برای سال 2020

زمرد نهر گارنت منطقه اداره St. Joe Ranger District از آیداهو تکدی جنگل ملی بسته باقی خواهد ماند باقی مانده از سال 2020 فصل است.

این سایت محبوب در طول تاریخ دریافت گروه های زیادی از بازدید کنندگان (بیش از 5000 در یک فصل از یادبود روز به روز کارگر) و در نتیجه جمعیت مشتاق به دنبال دولت جم به خصوص در حفر و sluicing مناطق که برآورده نمی های اجتماعی فاصله راهنمای عمومی یا خدمات جنگل کارکنان در سایت. در منافع ایمنی و رفاه برای بازآفرینی عمومی و کارکنان سایت بسته باقی خواهد ماند.

خدمات جنگل به یاد بازدید کننده ای که sluicing و حفاری برای قلاب مجاز نیست در زمرد Creek منطقه که زمرد نهر گارنت منطقه بسته است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سنگ hounding و مجوز مورد نیاز در آیداهو تکدی جنگل ملی مراجعه کنید: www.fs.usda.gov/ipnf/.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن