Whitecaps جمع آوری کمک مالی برای ونکوور بانک مواد غذایی از طریق فروش کارسون تینگ چاپ

ونکوور—ونکوور وایت کپس خود را گسترش داده اند اعانه در طول همه گیر شامل ونکوور بانک مواد غذایی.MLS تیم با همکار

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

ونکوور—ونکوور وایت کپس خود را گسترش داده اند اعانه در طول همه گیر شامل ونکوور بانک مواد غذایی.

MLS تیم با همکاری هنرمند محلی کارسون تینگ که ایجاد کرده است یک قطعه از هنر با عنوان "در آن طول می کشد تا یک روستا" بزرگداشت ونکوور روزانه شب سلام به مراقبت های بهداشتی کارگران اولین پاسخ دهندگان و دیگر کارگران خط مقدم.

درآمد حاصل از هر چاپ فروخته خواهد شد رفتن به بانک مواد غذایی.

"ما می خواستیم به پرداخت ادای احترام به خط مقدم قهرمانان شهر ما و ما می خواستیم به استفاده از پلت فرم ما به جمع آوری پول برای کسانی که در نیاز" گفت: جان ریس Whitecaps مدیر حوادث و فن و تجربه است.

چاپ امکانات B. C. سلامت استان افسر بانی هنری و ثبت نام-مترجم زبان Nigel هوارد که در جلو و مرکز در B. C. پس از همه گیر آغاز شد. محلی مشهور Ryan Reynolds, Seth Rogen و استیو نش نیز می تواند خال خال در آثار هنری است.

"من واقعا افتخار به بخشی از این گفت:" تینگ.

"Whitecaps فروش بیش از 500 چاپ در هشت ساعت اول آنها به فروش رفت جمعه, بالا بردن بیش از $25,000 از جمله کمک مالی از $10,000 از B. C.-بر اساس NUTRL ودکا برای یک قطعه هنری.

کمک در تلاش های جمع آوری کمک های محلی شرکت تولید قوم و خویشی & طلایه دار شوکران پرینتر و شوکران Harling و فیلیپس دم & Malting شرکت ، در میان دیگران است.

Whitecaps نیز نیروهای با آکواریوم ونکوور, فروش بیش از 90,000 ماسک صورت در یک هفته برای جمع آوری کمک برای نظر مالی مشکل از جاذبه های توریستی.

آکواریوم یک نه برای سود عملیات بسته مارس 17 به دلیل همه گیر است و تلاش برای زنده ماندن با بیش از 60 درصد از کارکنان خود را به طور موقت گذاشته است.

Lasse Gustavsson, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت اقیانوس عاقلانه انجمن حفاظت که در عمل آکواریوم می گوید: آکواریوم نیاز به حداقل 1 میلیون دلار در ماه به زنده ماندن.

چاپ می تواند خریداری شده در ittakesavillage.فروشگاه.

ماسک های صورت در دسترس هستند در وب سایت های آکواریوم ونکوور (www.vanaquashop.org).

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن