جین گودال زندگی رویای خود را: صرفه جویی در مصرف وحشی شامپانزه - Sun, 12 Jul 2020 PST

جین گودال بود 10 ساله با یک رویا است. رویای غواصی سر به داستانی قصه های چنین به عنوان "Tarzan of the Apes" به

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

جین گودال بود 10 ساله با یک رویا است. رویای غواصی سر به داستانی قصه های چنین به عنوان "Tarzan of the Apes" به زندگی با حیوانات وحشی در آفریقا است.

"همه خندید" گودال در حال حاضر 86 به یاد می آورد. هر کس به جز گودال مادر Vanne موریس-گودال.

"مامان گفت:" اگر شما واقعا می خواهید چیزی شبیه به این, شما در حال رفتن به مجبور به کار واقعا سخت است. امکان استفاده از هر فرصت. اما اگر شما نمی دهد تا شما احتمالا پیدا کردن یک راه است." "

فقط 16 سال بعد که starry-eyed, انگلیسی, دختر بچه پا بر روی سواحل گمب جریان ذخیره بازی در تانگانیکا (در حال حاضر تانزانیا).

آن 14 ژوئیه 1960. او فرستاده شده بود توسط انسان شناس Louis Leakey با یک روش ساده-صدایی ماموریت بود که چیزی جز: سازمان دیده بان شامپانزه ها در وحشی.

"مشکل این بود که شامپانزه دور زد و به زودی به عنوان آنها را دیدم من" گودال گفت. "هیچ کس تا به حال مورد مطالعه آنها را قبل از."

ماه صبر و پشتکار پرداخت می شود که شامپانزه ها به آرامی شروع به قبول گودال حضور. یک نر بالغ به طور خاص آنها گودال به نام دیوید Greybeard به دلیل نقره ای, ارضا روی صورت سبیل بود و تحمل بیشتر.

آن را با مشاهده او که گودال ساخته شده او را پیشگامانه کشف است که شامپانزه ها را با استفاده از ابزار. این یک توانایی دانشمندان در آن زمان فکر می کردم تنها مردم می تواند انجام دهد.

او به تماشای او به عنوان یک پستاندار رفیق جالوت محروم برگ از شاخه های قبل از هل دادن آنها را به خاک تپه به پروب برای موریانه – شمپانزه اسنک – داخل.

گودال شد حس بین المللی است. یک National Geographic مقاله و مستند معرفی گودال و گمب شامپانزه ها به جهان است. بسیاری از یافته های جذاب (شامپانزه گوشت و جنگ) و گمب مطالعه هنوز طولانی ترین تحقیقات مستمر بر روی شامپانزه ها.

به عنوان سالگرد 60 از ورود او در گمب روش گودال نیست توقف به منعکس کننده. او را شارژ جلوتر در یک ماموریت برای نجات جهان.

تا همین اواخر گودال سفر به طور متوسط 300 روز از یک سال و پخش پیام از فعالیت های زیست محیطی و امیدوارم که بیش از چند دهه. او تلاش های خستگی ناپذیر او منجر به نام U. N. رسول صلح در سال 2002.

او غیر انتفاعی جین گودال موسسه دارای دفاتر در سراسر جهان مقابله با مسائل از جمله جنگل زدایی و فراهم کردن پناهگاه برای بازسازی شامپانزه ها.

او همچنین راه اندازی ریشه & شاخه جوانان برنامه در سال 1991 برای تشویق بچه ها برای شروع محیط زیست تلاش های متمرکز در جوامع خود. پروژه های جوانه زده اند در 65 کشور اعم از حیات وحش-قدردانی کارناوال در تایپه, تایوان به یک حشره واحه در مونیخ.

رمان coronavirus همه گیر است متوقف شده هدف این گروه از کاشت 5 میلیون درخت در این سال, اما, وجود دارد راه های دیگر فکر می کنم سبز در حالی که اجتماعی فاصله, گودال گفت: "شما می توانید متقاعد کردن پدر و مادر خود را برای خرید چیزهایی بدون روغن نخل (که مرتبط با جنگل زدایی از جنگل های بارانی)? شما می توانید متقاعد کردن پدر و مادر خود را برای خرید آلی؟"

او را به انجام بخشی خود را بیش از حد در حالی که منزوی در خانه در بورنموث, انگلستان است. ("من شده اند شلوغ در تمام زندگی من است.") روز خود را در حال حاضر بسته بندی شده با مصاحبه زوم تصویری جلسات و کتاب خوانش.

گودال خسته اما مصمم بدانم اگر این بیماری همه گیر خواهد شد کمک به مردم سیاره ما متفاوت است.

"امیدوارم به اندازه کافی میلیون ها نفر از مردم از شهرهای بزرگ را برای اولین بار لذت تنفس هوای پاک و دیدن ستاره ها در آسمان شب," او گفت:. "و آنها نمی خواهید برای رفتن به عقب به آلوده راه است."

آن را نیز یک بار به آغوش جهان طبیعی در هر زمان ممکن است.

"ببینید چه چیزی شما می توانید ببینید" گودال گفت. "زمانی که جوان بودم وجود نداشت و تلویزیون. بنابراین من را تماشا می کردند و من یاد گرفتم که چگونه این کمی پریدن عنکبوت انجام نوزادان خود را بر پشت خود را و آن را کاملا جذاب را ببینید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب