یک بار Blue Jays چشم انداز از دست داد به COVID-19 تا به حال یک رویا فصل

به عنوان ضرب المثلی عبارات رفتن تیم Kuziomko می تواند یک توپ یک مایل و قوی بود به عنوان یک گاو نر.دوست خوب خود

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

به عنوان ضرب المثلی عبارات رفتن تیم Kuziomko می تواند یک توپ یک مایل و قوی بود به عنوان یک گاو نر.

دوست خوب خود نیک Lazaratos صحبت در مورد خود را "انفجار" به عنوان یک بازیکن هاکی "howitzers" که goaltenders یخ با ترس.

Kuziomko نیز یک تهدید هر زمان او رفت و به صفحه. این که چگونه من به یاد داشته باشید او را به عنوان هم تیمی در Dorval ارشد لیگ بیس بال در حومه مونترال در سال 1992 زمانی که او ضربه زد .520. او بزرگ و عضلانی یک فرمانده حضور در شش پا-سه و 200 پوند است. مخالفت با کوزه می شده اند بهتر است صدور عمدی پیاده روی در هر زمان به جای تلاش برای زمین به او.

"او بهترین بد-زمین hitter وظیفه من می دانستم که گفت:" تری Tsekos دیگر 1992 هم تیمی و دوست برای 50 سال.

در آن Kuziomko بود نزدیک 30, گذشته, خود را نخست به عنوان یک عمده-لیگ چشم انداز. ده سال قبل او را امضا کرده بود با Blue Jays و گزارش خود را به rookie-لیگ باشگاه در مدیسین هت آلتا.

که '82 تیم با Kuziomko به عنوان یک پشتیبان گوشه infielder رفت 44-26 تحت مدیریت Gary LaRocque و برنده پیشگام لیگ قهرمانی. بازیگران برجسته آینده عمده-لیگ کوزه دیوید ولز و جیمی کلید و سوم baseman پت مرزها که علامت خود را در این رشته به عنوان یک شکارچی.

سابق هم تیمی های, اعضای خانواده و دیگر دوستان reminisced به تازگی پس از گسترش کلمه که Kuziomko مرده بود از COVID-19 در اوایل ماه مه در خانه اش در نومرکت. اگر چه او هرگز شناسایی و در یک گزارش از منطقه نیویورک بهداشت عمومی در 9 مه 57 ساله انبار همراه بود و در میان 24 کارکنان آلوده در Saputo لبنی کارخانه فرآوری در نزدیکی بزرگراه های 7 و 427 — تنها کسی بود که درگذشت.

مونترال-بر اساس شرکت نمی پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر اما جمهور شرکت لینو Saputo جونیور با ارسال نامه ای به کارکنان در مارس 11, افشای که Kuziomko مرگ شد و با توجه به COVID-19 و ارائه تسلیت.

پسر عموی لیندا Kuziomko-Kucharski گفت: ستاره است که او تا به حال شده است رنج می برند از علائم شبه آنفولانزا از ماه فوریه بود اما هرگز آزمایش coronavirus. او گفت که او تشخیص داده شد و پس از او درگذشت که نشان داد در گزارش پزشکی قانونی به دست آمده توسط خانواده است.

دوست نزدیک کلودیو Piroli گفت: او تحویل مواد غذایی به Kuziomko در مارس 2, یک شنبه در خانه او اجاره.

"وقتی دیدم تیم زمانی که او پاسخ داد: او ضعیف بود. او huffing و, تنومند," Piroli به یاد می آورد. "من از او پرسیدم اگر او از من خواست به آمبولانس تماس بگیرید. او گفت: "هیچ نگران نباشید در مورد آن. من قصد دارم به خوردن.' من به او گفتم که او باید برود و تست شده برای دیدن آنچه که اشتباه است حتی اگر آن را نمی COVID. او گفت که او نمی تواند چرا که او باید یک کارت OHIP. آره او نمی باید یک کارت OHIP."

Piroli سعی کردم به تماس Kuziomko چندین بار بعد که آخر هفته را بدون پاسخ و اطلاع خانواده. در شب مه 5, Piroli راند و بیش یافت می شود ماشین های پلیس در جلوی خانه. یک افسر گفت Piroli که یک همسایه پیدا کرده بود Kuziomko مرده در داخل خانه است.

"تیم در آنتی بیوتیک و او فقط بدتر و بدتر" Kuziomko-Kucharski گفت. "او مدام به دخترش به تصویب رسید (Kyana) که" من خوب خواهد بود. من احساس خوب, اما من خوب خواهد شد.' پس از آن که آخر هفته او گفت: (Kyana) او به سختی می تواند راه برود. او بیمار شد و پیشنهاد او به اورژانس."

او به زودی پس از.

با توجه به Tsekos, Kuziomko کار کرده و Saputo در نزدیکی شهر کبک برای بسیاری از سال پس از آن پذیرفته شده و انتقال به حومه تورنتو گیاه در ماه ژوئن سال 2018 است.

"او تصمیم گرفت به پرش بر روی موقعیت" Kuziomko-Kucharski گفت. "او که قرار بود به پول بیشتر — و از آنجا که وجود دارد بهتر است مراقبت های بهداشتی در انتاریو است."

متولد و بزرگ شده در مونترال راست دست hitter وظیفه گرفتار چشم از جیز منطقه دیده بانی لایحه شل و امضا به عنوان یک عامل آزاد در روز قبل از کانادایی ها بودند واجد شرایط برای لیگ پیش نویس است. او بلافاصله اختصاص داده شده به دارو کلاه. در حالی که وب سایت های مختلف لیست نام خود را به عنوان استنلی نام پدر او هم تیمی فقط می دانستند که او را به عنوان تیم.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"تیم خیلی خوب بود برای آن زمان او در آن وجود دارد, در, سوم," مرزهای گفت: ستاره. "من به یاد داشته باشید او قد بلند و دراز و باریک بچه یک قدرتمند ، او می تواند پرتاب توپ واقعا خوب برای اولین بار. و او خوب و واقعی مردم خوب فرد است. خیلی غمگین به شنیدن آنچه که اتفاق افتاده است به او."

مرزهای بود به طور منظم در سوم و batted .316 که فصل را با پنج homers و 33 RBI. Kuziomko بود پشتیبان گیری و به نظر می رسد در 29 بازی های پنبه حلاجی شده .176.

لیگ قهرمانی بیش از مونتانا آبشار بزرگ داجرز تنها در مدیسین هت تاریخ است.

"این یکی از بهتر تیم من تا به حال بازی یک. که یکی از دلایل واقعی ما خیلی نزدیک" سابق outfielder کاش Beauchamp در حال حاضر یک مربی در مصاحبه ای گفت:. ما تا به حال بسیاری از رفاقت ... ما هرگز تا به حال هیچ پول. ما برای عشق بازی. تیم مناسب است. او یک هم تیمی و یک پسر به آن بستگی دارد. او سخت کار می کرد, بازی سخت است.

"تیم نگاه واقعا خوب در یک بازی بیس بال مدرسه ... او نگاه عمده-لیگ سوم baseman."

Beauchamp اضافه شده است که او شده است می خواهم در ارتباط با Kuziomko فقط چند هفته پیش در مورد یک ممکن است تیم تجدید دیدار و هم تیمی های قدیمی خود را ذکر هرگز او بیمار بود.

Kuziomko بازی 47 بازی برای Medicine Hat در سال 1983 اما ترک pro baseball پس از جیز منتشر شد او را زیر بهار. یک ازمایش پیشنهاد از مونترال Expos نبود پذیرفته شده است.

Lazaratos گفت: او به تازگی به پرداخت ادای احترام به بیس بال و هاکی دوستان در سفر به مونترال کانادا تایر داستان.

"من قرار داده و در راولینگس دستکش مانند او تا به حال که من استفاده می شود," او گفت: "و من پرتاب چند پرواز توپ به خودم مانند قوی آنهایی که او خواهد رسید به من. و من در زمان چند فانتوم نوسانات با یک خفاش از هر دو سمت راست و چپ به عنوان خاطرات خوب از سفرهای ما به پنبه حلاجی شده قفس."

Kuziomko است جان سالم به در برد توسط پدرش استنلی که به تازگی تبدیل 90, خواهر, Terri و دختران Calynda و Kyana.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن