در Coyote ریج در میان 229 COVID-19 نفر از زندانیان می گویند در شرایط "نفرت انگیز" - Sun, 12 Jul 2020 PST

هفته گذشته بورلی ریچموند را صرف به 36 ساعت در یک زمان قفل شده است و در 6-با-9-پا همراه با یک زندانی دیگر و توا

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

هفته گذشته بورلی ریچموند را صرف به 36 ساعت در یک زمان قفل شده است و در 6-با-9-پا همراه با یک زندانی دیگر و توالت. او گفت که او peed در بطری آب و defecated در یک قهوه می تواند.

"این فقط در مورد پسر من" ریچموند گفت. "این در مورد 1800 مردان که در Coyote ریج امروز که در حال تجربه شرایط آنها باید برای تحمل و قدرت."

در هفته های اخیر COVID-19 موارد سر به فلک کشید در Coyote ریج اصلاحات مرکز در کانل در حدود 100 مایلی جنوب غربی Spokane. از روز جمعه این زندان گزارش شده بود 229 تایید موارد COVID-19 در زندان است و دو زندانی مرگ و میر ناشی از این بیماری است. در همان زمان 54 کارکنان آزمایش مثبت با هیچ مرگ و میر.

به سرکوب سریع گسترش بیماری در زندان تبدیل به جداسازی جمعیت آن است.

مردم در حداقل امنیت و یا MI3, واحد مجاز در گروه های کوچک برای 30 دقیقه در هر روز به دوش گفت: Janelle اکلاهما, ارتباطات, مدیر, واشنگتن, وزارت امور خارجه از اصلاحات.

که 30 دقیقه نیز تنها زمان زندانی مردان باید در تماس با وکلای خود را, تماس با عزیزان پر کردن کوزه از آب های همگام سازی خود را از رسانه ها دریافت, یخ, تمیز, لباس, استفاده از مایکروفر و یا راه رفتن خارج برای چند دقیقه – همه از آن Richmond گفت: "نه مثل انسان ممکن است" در آن زمان.

Carra مورگان شوهر زندانی برای در اختیار داشتن مواد مخدر است که نقض آزادی مشروط خود را رفت و 42 روز بدون پله خارج و یا گرفتن "هر تازه هوا یا آفتاب."

هفته گذشته او گفت: خارج از منطقه برای زندانیان باز شد اما بلافاصله بسته به مدت دو روز هنگامی که افسران مردان مصمم شده بود به لحاظ اجتماعی فاصله کافی است.

به مورگان را "غیر انسانی" شرایط بازتابی از یک مسئله بزرگتر: که بسیاری از جامعه می بیند زندانیان به عنوان کاملا انسانی.

"او با ارزش است. این تعریف نمی کند او را" مورگان گفت. "او با ارزش زندگی انسان با احساسات. او نه فقط یک عدد است و همه او به آنها است."

زندانیان قفل در سلول های خود را با روزانه 30 دقیقه استراحت برای حدود یک هفته شروع در اواسط ماه ژوئن مورگان گفت. در حال حاضر آنها در حال صرف همان مقدار از زمان خود را در سلول ها و درها قفل هستند. اما او گفت که آنها تنها می تواند باز کردن درهای خود را به درخواست مجوز برای استفاده از دستشویی.

دو نفر از حدود 120 مردان را می توان در حمام, در یک زمان, او گفت:. برای شوهرش صبر کنید برای استفاده از توالت هنگامی که از او می پرسد مجوز به طور منظم شده است 1½ به دو ساعت او گفت:.

"او هنوز هم تحت درمان بود کمتر از یک سگ" مورگان گفت.

واحد خود را قبلا مجاز به مراقبت و آموزش سگ ها از طریق خط الراس سگ زندان برنامه. ریچموند و مورگان گفت: این برنامه به تازگی کشیده آن سگ را به دلیل آن را نمی تواند انسانی نگه داشتن سگ در سلول ها به عنوان طولانی به عنوان زندانیان برگزار می شد و بدون استراحت.

"این است که مضحک و یا چه ؟ من فکر می کنم که صحبت می کند جلد" مورگان گفت.

او گفت: در شرایط مخرب شوهرش سلامت روان. او به طور معمول را ببینید دهنده دو ماهنامه و تنها دیده می شود او را سه بار از آوریل, او گفت:.

ریچموند گفت: وجود داشته است و مشکلات دیگر. سپاه پاسداران در Coyote ریج نشده است با پوشیدن ماسک و تف جویدن تنباکو بر روی زمین, او گفت:.

با استفاده از قاچاق تلفن های همراه برخی از زندانیان را ارسال تصاویر از "نفرت انگیز" مواد غذایی برای عزیزان خود, او گفت:. افسران شده بود ارائه "غیر قابل خوردن" مواد غذایی برای هر سلول گاهی اوقات ساعت بعد از آن آماده شد همراه با شیر ترش, Richmond گفت.

و زندانیان گزارش به اعضای خانواده که در زندان بود از صابون به مدت سه هفته او گفت:.

وقتی پرسیده شد که در مورد افسران تف جویدن و کار maskless, اکلاهما گفت: اصلاحات افسران مجاز به استفاده از دود و یا جویدن تنباکو "اما باید آن را در امن ظرف نگه داشته و بر روی فرد در تمام زمانها."

دبیر بخش از اصلاحات استفان سینکلر به کارگردانی همه کارکنان و زندانی افراد به پوشیدن پوشش صورت در هر زمان آنها در هر مرکز, او گفت:.

اکلاهما جواب نداد یک سوال در مورد اینکه آیا تسهیلات بوده است از صابون و یا برای چه مدت اما گفت که صابون "در دسترس همه افراد زندانی در صورت درخواست و آزادانه در دسترس در دستشویی." افسران قبلا ارائه آن را یک بار در هفته, او گفت:, اما نقل مکان کرد و به یک سیستم تقاضا باید بیشتر پاسخگو و جلوگیری از غیر ضروری تحویل.

همانطور که برای مواد غذایی با کیفیت وزارت اصلاحات دریافت کرده بود شکایت که شیر تحویل شده بود نزدیک به تاریخ انقضا آن, اما تمام نشده اکلاهما گفت. مواد غذایی خدمات پس از خطاب که نگرانی او گفت:.

اکلاهما نیست به طور مستقیم پاسخ به یک سوال در مورد اینکه آیا مواد غذایی بوده است سرما و یا خیس, اما گفت که این تاسیسات "بود تجربه برخی از تاخیر در تحویل مواد غذایی ... و در نتیجه وعده های غذایی تحویل به واحد دو بار در روز برای 1,800 مجرم اما پس از رفع شده اند."

در یک بخش از اصلاحات آزادی مطبوعات از 30 ژوئن مقامات واشنگتن گفت: این مرکز توانسته است این ویروس هست.

"من خوشحالم که می بینم که در این زمان به نظر می رسد ما کاهش استراتژی به ما کمک کرده است مدیریت گسترش این ویروس" سینکلر گفت.

اسکات Lindquist اپیدمیولوژی دولت برای بیماری های مسری با دولت وزارت بهداشت گفت: DOC کارکنان و رهبری انجام داده اند یک "متفکر و دقیق" شغل ارائه تست جداسازی و قرنطینه در زندان است.

"از آن شده است یک لذت برای همکاری با وزارت اصلاحات در این تلاش ها برای کنترل گسترش COVID-19 در واشنگتن گفت:" در انتشار.

اما اقدامات جدید در حال کار بر اساس تایید مورد اعداد مورگان گفت. او مظنون به گردش هوا در این واحد ارائه جدایی در سلول های بی فایده اگر ویروس هوابرد.

اما اگر انزوا آیا کار او گفت: بیشتر نگرانی در این نقطه است که زندانيان رو به وخامت سلامت روان.

"آسیب آنها در حال انجام به تقریبا 2000 مردان سلامت روان اهمیت بیشتری نسبت به خطر بالقوه ابتلا به یک ویروس اگر شما می توانید بازیابی از آن" مورگان گفت. "آسیب و ضربه وارده بر کسی که برای درمان inhumanely نداشتن دسترسی به حقوق اساسی بشر و نیازهای مادام العمر است. مثل شما نمی یابند از آن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن