ماساچوست یخ مغازه کرم بازگشایی شد و در مواجهه با آزار و اذیت بد یک کارمند ترک مالک می گوید: - Sun, 10 May 2020 PST

جمعه قرار بود یک گام به سوی عادی برای قطبی غار یخ کرم اطاق نشیمن. آن را تبدیل به یکی از مارک لارنس بدترین روز

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

جمعه قرار بود یک گام به سوی عادی برای قطبی غار یخ کرم اطاق نشیمن.

آن را تبدیل به یکی از مارک لارنس بدترین روز در نزدیک به دو دهه در خدمت برنده جایزه دسر در کیپ کاد ماساچوست است.

مردم نادیده گرفته یک قانون به منظور یک ساعت قبل از وانت و خواستار خود بستنی به هر حال او در کسب و کار خود را در Facebook صفحه. مشتریان در زمان خشم خود را در تاخیر در ضعف کارکنان از جمله یک دختر نوجوان که ترک گفت. آزار و اذیت آمد و به عنوان کارمند در سراسر کشور در صورت لفظی و حتی خشونت در حالی که تلاش برای حرکت به یک دوره جدید از نظر اجتماعی دور عملیات و بهداشت عمومی اقدامات احتیاطی.

لارنس گفت: او را به نزدیک به پایین. در حال حاضر او را به انجام محدود سفارشات و تعمق بهترین راه رو به جلو با توجه به پست ها و اخبار محلی مصاحبه.

لارنس باز کرده بود بی سر و صدا به جمعه پیش از تعطیلات آخر هفته روز مادر گفت: بوستون 25 اخبار. اما افزایش سفارشات به سرعت خرد ناب کارکنان او پشت پیشخوان. در حالی که تعداد سفارشات کافی بود برای یک هیات هفت گفت: چهار کارکنان مشغول به کار بودند که شب. در مورد 7 بعد از ظهر لارنس posted on Facebook: "جلوگیری از تماس."

این نوجوان که ترک پس از یک رگبار گلوله از سوء استفاده او گفت: یکی از بهترین کارگران در ماشپی, ماساچوست, موسسه که صاحب آن "پاپا خرس" و ارائه می دهد یک لیست طولانی از بستنی حقایق سرگرم کننده در وب سایت خود را. کارگر "گیر آن را از طریق تغییر" لارنس در رسانه های محلی گفت با وجود زبان است که "شما حتی نمی خواهد می گویند در مردان اتاق قفل است."

"همه از ناگهانی کلمه گسترش مانند آتش سوزی و هیچ کس گوش به آنچه که ما گفته آنها" لارنس گفت بوستون 25 خبری در روز شنبه. "مردم فراموش کرده اند که چگونه برای درمان دیگر انسان در شش یا هفت هفته است که آنها محدود شده است به خانه های خود."

لارنس نمی بلافاصله در پاسخ به یک درخواست برای نظر از واشنگتن پست اما او گفت بوستون 25 خبری که او صرف شنبه در خدمت یک گروه کوچک از مشتریان, بسیاری از آنها نمی توانید سفارشات خود را جمعه. او نام آن را "بسیار بهبود یافته عملیات" ضمن تشکر از مردم برای پیروی از قوانین و قرار دادن سفارشات خود را جلوتر از وانت بار.

"وجود دارد حداقل مردم فقط کشیدن و انتظار به خدمت گرفته شود بلافاصله آنها را انتخاب و برای سفارش و بازگشت و یا نشستن و صبر کنید," او نوشت. "به عنوان یک مشتری گفت:" من می توانم در اینجا نشستن در ماشین و یا نشستن در خانه و تماشای تلویزیون است.' "

"ما همچنان به نیشگون گرفتن و کشیدن تلاش های ما و در نهایت دوباره سعی کنید برای باز کردن با سرعت کامل پیش رو," او اضافه شده است.

کارکنان در بخش خدمات هستند و در خط مقدم تبدیل چشم انداز برای فروشگاه ها و رستوران ها که در سمت چپ برخی از مشتریان نا امید. بسیاری از کسب و کارهای کوچک در حال بازگشایی با اسکلت کارکنان و سخت قوانین جدید برای به حداقل رساندن گسترش این رمان coronavirus.

آنها همچنین تلاش برای به اجرا درآوردن مقررات پیشرو برخی از مقامات به عقب نشینی ایجاب میکند که مردم ماسک در داخل کسب و کار. یک شهر در اکلاهما nixed قوانین جدید آن در عرض یک روز پس از ذخیره کارکنان را تهدید می کردند و مورد آزار و اذیت. برخی از درگیری بیش از coronavirus محور محدودیت هایی که خشونت تبدیل شد و حتی کشنده باشد.

مک دونالد مشتری در شهر اوکلاهما شات کارکنان پس از اینکه از او خواسته به ترک به دلیل قوانین جدید با توجه به مقامات و دادستان ها می گویند یک خانواده دلار گارد امنیتی کشته شد و کشته در فلینت میشیگان در این ماه پس از گفتن یک مشتری فرزند خود را مجبور به پوشیدن یک ماسک را وارد کنید.

به عنوان ماساچوست و کشورهای دیگر حرکت به راه اندازی مجدد اقتصاد ویران coronavirus لارنس پیشنهاد در Facebook پست آخر هفته گذشته که خود را بزرگترین نگرانی این بود که آیا مشتریان خواهد بازگشت با خیال راحت. او به صاحب رستوران را شکست همه نگرانی در مورد رفتن به کسب و کار.

"آنچه که من را دیده اند با دو چشم خود بیش از گذشته 8 هفته است که برخی از مردمی هستند که فوق العاده دقیق در مورد اجتماعی فاصله" نوشته مالک از مقصد provincetown یکی دیگر از نقطه در کیپ Cod که تساوی بسیاری از گردشگران است. "اغلب آنها تمایل دارند مردم را به رسمیت نمی شناسم (به معنی آنها احتمالا مردم در اینجا برای روز و یا فقط یک دوره کوتاه مدت مانند یک آخر هفته.)"

حتی به عنوان قطبی غار محدود به فروش یک بعد از ظهر یکشنبه به روز رسانی نشان داد که کارکنان آن کشیده شد ،

"لطفا [نمی] تماس" را بخوانید Facebook ارسال در حدود 3 بعد از ظهر "ما به سادگی می تواند فرد را خاموش ساخت بستنی سفارشات برای پاسخ به."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب