کانادا بین المللی Alphonso دیویس رای دادند بوندسلیگا rookie از سال

کانادا بین المللی Alphonso دیویس' قابل توجه نجومی ادامه داد: روز جمعه زمانی که او رای دادند بوندسلیگا rookie ا

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

کانادا بین المللی Alphonso دیویس' قابل توجه نجومی ادامه داد: روز جمعه زمانی که او رای دادند بوندسلیگا rookie از سال است.

19 ساله بایرن مونیخ بیمارستان ضرب و شتم جونجوئه کنی (شالکه), Marcus Thuram (بوروسیا مونشنگلادباخ), Erling Haaland (بوروسیا دورتموند) و اسماعیل Jakobs (کلن).

رای گیری تقسیم شد بین طرفداران (40 درصد) باشگاه (30 درصد) و رسانه ها (30 درصد).

تمام نامزد برنده شده بود rookie از ماه افتخارات این فصل با دیویس ادعا جایزه در ماه مه.

دیویس تبدیل شده است سر خود را در اطراف جهان در این فصل برای عملکرد او در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. او در بوندسلیگا رکورد سرعت آخرین بار در پیروزی 1-0 در Werder Bremen که به دست آورده باواریا نیروگاه هشتم مستقیم لیگ قهرمانان اروپا.

آسیب به Niklas سوله و لوکاس هرناندز منتقل استرالیا بین المللی David Alaba به دفاع مرکزی در اوایل فصل باز کردن در سمت چپ جای عقب ترین نقطه برای کانادا. دیویس پس از تبدیل شدن به یک ثابت وجود دارد تحت مربی Hansi تلنگر.

تبدیل وینگر دیویس شده است یک تهدید حمله در حالی که با استفاده از سرعت خود را در دفاع برای پیگیری کردن مخالفان.

"من همیشه با اعتماد به نفس دیویس در بر می گیرد و نقش چپ پشت" تلنگر گفت: در لیگ آلمان را شکستن زمستان با توجه به Bundesliga.com. "او ما را دریافت کنید-خارج-از-زندان-رایگان کارت خود را با سرعت و قدرت برای بازیابی موقعیت خود و او یک رهگذر از توپ است."

دیویس شد با سنجش زمان در 36.51 متر/ثانیه, در نیمه اول برابر برمن با توجه به بوندسلیگا. که پاکسازی سریع ترین ثبت سرعت در تاریخچه لیگ (36.19 متر/ثانیه, توسط دورتموند را Achraf حکیمی) پس دقیق جمع آوری داده ها در سال 2011 آغاز شد.

Veteran به جلو توماس مولر دوبله دیویس "بایرن جاده دونده" به دلیل فروزان سرعت.

دیویس نگه داشته است هرناندز بارسلونا رکورد انتقال 80 میلیون یورو ($122 میلیون دلار آمریکا) بر روی نیمکت با بحث در این است که فرانسه بین المللی ممکن است در حال حرکت دوباره.

دیویس هزینه بایرن $22 میلیون در ماه جولای 2018 و سپس یک MLS ثبت انتقال. متولد در یک غنا اردوگاه پناهندگان به پدر و مادر که فرار از جنگ داخلی در لیبریا او به کانادا نقل مکان کرد و با خانواده اش هنگامی که او پنج ساله بود در نهایت حل و فصل در ادمونتون.

او موفق به کسب 17 کلاه برای کانادا.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب