آنچه اتفاق می افتد به کارآموزی تابستان در طول بیماری همه گیر کوروناویروس?

در حالی که coronavirus همه گیر شده و باعث ویران کردن با مینه سوتا نیروی کار بیش از چند ماه گذشته آن را نیز بسی

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

در حالی که coronavirus همه گیر شده و باعث ویران کردن با مینه سوتا نیروی کار بیش از چند ماه گذشته آن را نیز بسیار تحت تأثیر این راه است که در آن دانشجویان سعی کنید به شکستن.

بسیاری از شرکت ها در حال حاضر اوراق خود برنامه کارآموزی در تابستان امسال ترک دانشجویان تکاپوی انتخاب کنید تا قطعات بیش از چند ماه آینده.

با توجه به بررسی انجام شده در ماه گذشته توسط Yello تقریبا 35 درصد از دانش آموزان کالج که در حال حاضر مورد قبول تابستان کارآموزی آموخته اند که در آن لغو خواهد شد و تعداد کسانی که انتظار می رود در هفته های آینده.

Allie Lueke یک تازه وارد در Gustavus Adolphus کالج در سنت پیتر, Minn., به آن دسته می افتد پس از یادگیری چند هفته پیش که او تابستان کارآموزی در کلینیک مایو در وسکا, Minn., لغو خواهد شد. او گفت که این نرم افزار فرایند زمان زیادی از زمان و تلاش بود و او هیجان زده به دریافت یک پیشنهاد در ابتدا.

"من ناجور در تلاش برای پیدا کردن یک شغل و یا چیزی برای انجام این تابستان" گفت: Lueke فارغ التحصیل از Eagan دبیرستان. "من تا به حال این همه برنامه ریزی شده و من در یک برنامه ریز پس از آن سخت است برای من به تغییر همه چیز را در آخرین لحظه."

به عنوان کسی که به دنبال یک حرفه ای در زمینه های پزشکی Lueke درک می کند که این بهترین تصمیم برای سلامت و ایمنی از همه درگیر.

"آنها نمی خواهند برای قرار دادن بیشتر مردم در بیمارستان و احتمالا بیشتر افراد بیمار و ادامه گسترش" Lueke گفت. "فقط سختی نیست و با داشتن یک برنامه در حال حاضر."

دوون کلی یک تازه وارد در دانشگاه مینه سوتا نظر خود را خوش شانس است که او تابستان کارآموزی در یتن Corp. در ادن پریری است. او قرار است برای شروع در قدرت مدیریت شرکت در ماه ژوئن.

"آنها را تحت فشار قرار دادند ، تاریخ بازگشت حدود یک ماه و نوع کوتاه کردن کارورزی در فرایند کند." "آنها در حال برنامه ریزی بر روی آن بودن در فرد هر چند اگر که کار نمی کند آنها را ما شروع در پایه های آنلاین در همان زمان."

او بیشتر نگران چگونگی فشرده برنامه می تواند تاثیر تدارکات خود را در تابستان کارآموزی. او همچنین کنجکاو چگونه فرمت کار می کنند اگر همه چیز معطوف به آنلاین.

"معمولا کارآموزان را در نوعی خاص پروژه برای تکمیل و اگر زمان کمتر که ممکن است همه چیز را کمی بیشتر به چالش کشیدن" کلی گفت. "من فقط خوشحال آن را هنوز هم یک گزینه برای من چون من می دانم که وجود دارد بسیاری از مردم که تا به حال خود را در تابستان کارآموزی لغو شد."

در حالی که برخی از شرکت ها در سراسر کشور باید خود را لغو برنامه های کارآموزی شرکت های دیگر مانند 3M Co., باید یک تلاش هماهنگ برای خود افتخار و کارآموزی تابستان.

"ما نمی انصراف هر یک از آنها" 3M سخنگوی Kyle Thompson گفت. "ما در حال رفتن به انجام برخی از عملا و هل دادن برخی برای سال آینده است."

به طور مشابه, هدف شرکت قصد دارد به ارائه یک تجربه مجازی برای بیش از 200 نفر از کارآموزان این تابستان که می افتد در خط با شماره از سال های گذشته است.

متاسفانه برای دانشجویان مانند Lueke بسیار وجود دارد که می تواند انجام شود عملا در زمینه مطالعه. او کمی نگران این می تواند قرار داده و او را پشت هنگامی که او به نظر می رسد برای سال آینده.

"من می دانم که بسیاری از مردم در همان قایق به من که احساس به همان شیوه" Lueke گفت. "داشتن این تجربه می تواند صدمه دیده است ما در دراز مدت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب