Spokane شعر اسلم افتخارات Black voices - Mon, 10 Jun 2020 PST

در همبستگی با سیاه زندگی مهم جنبش اسپوکن شعر اسلم خواهد بود میزبانی وب ماهانه خود مجازی اسلم در ژوئن 18 با چن

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

در همبستگی با سیاه زندگی مهم جنبش اسپوکن شعر اسلم خواهد بود میزبانی وب ماهانه خود مجازی اسلم در ژوئن 18 با چند حیاتی تغییرات. هر چند اجرای برنامه باز خواهد شد به همه برای مشاهده ثبت نام ورق را تنها به سیاه شاعران و سازندگان.

این رویداد خواهد شد که توسط سیاتل بومی و انجام اسلم شاعر شامپاین رایدر. رایدر totes چندین تمجید از جمله 2017 Hoodie اسلم قهرمان 2018 باران شهرستان گرند اسلم runner-up پی اس در مرکزی نفر دوم و نبرد از کلمه فینالیست همه در حالی که تحصیل در دانشگاه مرکزی واشنگتن.

اسلم خواهد شد از ویژگی های محلی, مدل, هنرمند و فعال مارینا لوتوس. لوتوس' هنر - نقاشی, عکاسی, ساخت موسیقی یا نوشتن شعر - به شدت تحت تاثیر او عاشق طبیعت و تجربه او به عنوان یک زن در اسپوکن و سیاتل جوامع است.

این میکروفن می گیرد روز قبل از Juneteenth یا آزادی روز تعطیلات دیده می شود توسط بسیاری به عنوان ملت درست روز استقلال. این روز در سال 1865 بیش از دو سال پس از رئیس جمهور لینکلن رهایی اعلام این که آخرین مانده به بردگی گرفته آفریقایی-آمریکایی ها آزاد شدند. نیک Keaty اسپوکن شعر اسلم کمیسر گفت: زمان غیر عمدی بود به عنوان انتقاد همیشه برگزار شد در سومین شنبه از ماه اما افزود: "این یک معنی دار تصادف و من خدا را شکر به باز کردن این فضا برای ما دوستان سیاه و سفید دیده می شود و شنیده می شود در طول این زمان از ناآرامی."

سازمان برای اسلم که معمولا قبول کمک های مالی که به نفع اسلم خود را به جای پرسیدن از کسانی که به عضویت در زوم تماس برای کمک به یک علت انتخاب خود را به عنوان طولانی به عنوان آن است که مبارزه برای زندگی و علیه خشونت پلیس.

کسانی که مایل به ثبت نام می توانید پیوستن به زوم جلسه در 7 p. m. در ژوئن 18. همه دیگران می توانید با عضویت در 7:30. اطلاعات اضافی در دسترس است در اسپوکن شعر اسلم Facebook صفحه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب