بهداشت عمومی کارگران مبارزه با ویروس در صورت تهدید رو به رشد - Tue, 12 Jun 2020 PST

توسط میشل R. Smith, لورن وبر و ماریا آنا بری-دلقک آسوشیتد پرس و قیصر سلامت نیوز امیلی قهوه ای نازک کشیده شد.

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

توسط میشل R. Smith, لورن وبر و ماریا آنا بری-دلقک آسوشیتد پرس و قیصر سلامت نیوز

امیلی قهوه ای نازک کشیده شد.

به عنوان مدیر ریو گراند عمومی کانتی در بخش بهداشت و درمان در مناطق روستایی کلرادو او کار 12 - و 14 ساعت در روز تلاش برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر با تنها پنج کارمند تمام وقت برای بیش از 11 ، 000 ساکنان. مورد شمارش شد و در حال افزایش است.

او در حال حاضر در تقابل با county کمیسیون که با هل دادن به شل بهداشت عمومی محدودیت در اواخر ماه مه در برابر توصیه های خود را. او قبلا برخورد با آنها را انتشار داده و کنترل و تا به حال haggled بیش از یک واريانس مورد بازگشایی کسب و کار.

اما او استدلال که ایستاده تا برای بهداشت عمومی اصول و ارزش آن حتی اگر او در معرض خطر از دست دادن شغل است که اجازه داده او را به زندگی می کنند نزدیک به زادگاه خود و کمک به پدر و مادر او با مزرعه خود را.

پس از آن آمد Facebook پست: یک عکس از او و دیگر مقامات بهداشت با نظرات خود را در مورد وزن و مراجع به "مسلح شهروندان" و "بدن نوسانی از درختان."

این کمیسیون خواسته بود او را برای دیدار با آنها در روز بعد. او در نظر گرفته شده و از آنها بخواهید برای پشتیبانی بیشتر. او از کار اخراج شد.

"آنها در نهایت خسته شد از من نیست رفتن در امتداد خط آنها از من خواست تا به همراه" او گفت:.

در جنگ علیه COVID-19 بهداشت عمومی کارگران در سراسر متحده شهرستانها و شهرهای کوچک را تشکیل می دهند نامرئی ارتش در خط مقدم. اما این ارتش است که دچار غفلت دهه است تحت حمله هنگامی که آن را بیشتر مورد نیاز.

مقامات که معمولا در پشت صحنه مدیریت وظایف مانند واکسن و آب بازرسی کیفیت پیدا کرده اند خود را در مرکز صحنه. مقامات منتخب و اعضای عمومی که نا امید با مستندات ایمنی و محدودیت هایی که در زمان روشن بهداشت عمومی کارگران به سیاسی مشت زدن, کیسه, ضرب و جرح آنها را با تعداد بی شماری عصبانی تماس و حتی فیزیکی تهدید.

در روز پنج شنبه, اوهایو, دولت بهداشت و درمان, مدیر, که تا به حال مسلح از معترضان به خانه او استعفا داد. سلامت افسر اورنج کانتی, کالیفرنیا ترک دوشنبه پس از هفته ها از انتقاد و شخصی تهدید از ساکنان و دیگر مقامات دولتی بیش از یک سفارش نیاز به پوشش صورت در عمومی.

به عنوان فشار و موشکافی افزایش بسیاری از مقامات بهداشتی را انتخاب کرده اند به ترک و یا رانده شده اند از شغل خود. یک بررسی توسط قیصر اخبار بهداشت و آسوشیتد پرس می یابد حداقل 27 ایالتی و محلی بهداشت رهبران استعفا داد, بازنشسته یا اخراج شده اند از ماه آوریل در سراسر 13 متحده است.

از کارولینای شمالی به کالیفرنیا آنها را ترک کرده اند پست های خود را به دلیل ترکیبی از واکنش و استرس زا بدون توقف کار در حالی که برخورد با مزمن نیروی انسانی و کمبود بودجه.

برخی از مقامات بهداشتی شده اند تا در بزرگترین بحران بهداشتی در یک قرن. دیگران قبلا برنامه ای برای ترک و یا اشاره خود را به مسائل مربوط به سلامت.

اما لری ترمل Freeman, مدیر عامل شرکت از انجمن ملی از شهرستان و شهر, مقامات بهداشت گفت: اکثر آنچه که او خواستار یک "هشدار دهنده" مهاجرت ناشی از افزایش فشار به کشورهای بازگشایی شده است. سه نفر از این 27 نفر اعضای هیئت مدیره خود را و شناخته شده در بهداشت عمومی جامعه — Rio Grande شهرستان Brown; دیترویت ارشد بهداشت عمومی مشاور دکتر Kanzoni Asabigi; و سر از کارولینای شمالی گاستون شهرستان, وزارت بهداشت و خدمات انسانی, کریس Dobbins.

Asabigi ناگهانی بازنشستگی با توجه به قد و قامت خود را در بهداشت عمومی جامعه شوکه فریمن. او هم ناراحت شد به شنیدن در مورد خروج از دابینز که انتخاب شد به سلامتی مدیر سال برای کارولینای شمالی در سال 2017. Asabigi و Dobbins نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

"آنها فقط ترک نمی خواهم که" فریمن گفت.

مقامات بهداشت عمومی هستند "واقعا خسته مداوم فشار و سرزنش بازی" فریمن گفت. او هشدار داد که خروج می تواند انتظار می رود در روزهای آینده و هفته به عنوان فشار سیاسی trickles از فدرال به دولت به سطح محلی است.

از زمان شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس فدرال و مقامات بهداشت عمومی شکایت کرده اند از طرد یا سیاسی. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری شده است به حاشیه رانده شده; دولت whistleblower گفت: او مواجه اقدامی تلافی جویانه به دلیل مخالفت کاخ سفید بخشنامه اجازه می دهد تا دسترسی گسترده به مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین به عنوان یک COVID-19 درمان است.

در هاوایی دموکرات کنگره Tulsi Gabbard به نام فرماندار خود را به آتش بالا و مقامات بهداشت عمومی گفت: او اعتقاد داشت که آنها بیش از حد آهسته در تست, تماس, ردیابی و محدودیت های مسافرتی. در ویسکانسین چند قانونگذاران جمهوری خواه بارها و بارها خواستار آن شدند که دولت خدمات بهداشتی وزیر استعفا دهد و دولت محافظه کار دیوان عالی کشور حکم 4-3 که او تا به حال بیش از حد او قدرت با گسترش اقامت در خانه سفارش دهید.

با افزایش نظارت عمومی و امنیت اطلاعات — مانند آن دیده می شود در سطح فدرال برای دکتر Anthony Fauci بالا عفونی-بیماری کارشناس — اختصاص داده شده به بالا مقامات بهداشتی دولت از جمله گرجستان دکتر کاتلین Toomey پس از او تهدید شد. اوهایو دکتر امی اکتون که نیز تا به حال جزئیات امنیتی اختصاص داده و پس از مسلح معترضان نشان داد تا در خانه اش استعفا داد و پنج شنبه.

در اورنج کانتی در اواخر ماه مه نزدیک به 100 نفر با حضور در شهرستان ناظران جلسه ساعت انتظار به صحبت می کنند در برابر یک سفارش در صورت نیاز به پوشش. یک نفر پیشنهاد کرد که ممکن است آن را لازم به استناد متمم دوم حقوق به حمل سلاح در حالی که دیگری با صدای بلند خواندن آدرس خانه از منظور نویسنده این شهرستان رئیس بهداشت افسر دکتر Nichole سریع و همچنین به عنوان نام دوست پسر او را.

سریع شرکت از طریق تلفن ، در یک بیانیه دفتر کلانتر به بعد سریع گفت: تا به حال ابراز نگرانی برای ایمنی زیر "چند اظهارات تهدید هم از نظر عمومی و آنلاین است." او داده شد حفاظت شخصی توسط کلانتر.

اما روز شنبه پس از دیگری جلسه عمومی که شامل انتقاد از اعضای هیئت ناظران سریع استعفا داد. او نمی تواند نظر رسیده است. این شهرستان معاون خدمات بهداشت عمومی, دیوید Souleles بازنشسته به طور ناگهانی.

یک مقام رسمی در یکی دیگر از کالیفرنیا, شهرستان نیز داده شده است جزئیات امنیتی گفت: Kat DeBurgh مدیر اجرایی سلامت افسران انجمن کالیفرنیا کاهش به نام شهرستان و یا رسمی به دلیل تهدید شده اند ساخته شده است.

بسیاری از محلی بهداشت رهبران عادت کرده به گمنامی نسبی به عنوان کار می کنند برای محافظت از سلامت شوکه شده توسط تهدیدات در حال رشد گفت: ترزا Anselmo, مدیر اجرایی, کلرادو, انجمن های محلی و مقامات بهداشت عمومی.

پس از رای گیری در بهداشت محلی و مدیران سراسر کشور در نشست ماه گذشته Anselmo در بر داشت حدود 80 درصد گفت: آنها یا اموال شخصی خود شده بود و تهدید از همه گیری آغاز شد. حدود 80 درصد نیز گفتند که می خواهم تهدید مواجه می شوند به جلو و بودجه خود را از بخش و یا اشکال دیگر از فشار سیاسی است.

به Anselmo, زشت سیاست و تهدیدات ناشی از سیاسی شدن این بیماری همه گیر از شروع. تا کنون در کلرادو شش top بهداشت محلی مقامات بازنشسته و مستعفی یا اخراج شده اند. یک تعداد انگشت شماری از دولت های ایالتی و محلی در بخش بهداشت و درمان کارکنان را ترک کرده اند و همچنین, او گفت:.

"این فقط وحشتناک است که در این کشور که صرف تا آنجا که ما را در مراقبت های بهداشتی است که ما با آن روبرو هستیم این واقعا دشوار معضلات اخلاقی: آیا من ماندن در شغل و خطر تهدید کنم یا به خاطر ترک آن را به ارزش آن؟" Anselmo پرسید.

در کالیفرنیا ارشد مقامات بهداشتی از هفت استان ها از جمله سریع و Souleles اند مستعفی یا بازنشسته پس از 15 مارس. دکتر خیریه دین دوم در فرماندهی در وزارت بهداشت فرستاده شده استعفای او 4 ژوئن. فرسودگی شغلی به نظر می رسد برای کمک به بسیاری از کسانی که تصمیم گیری DeBurgh گفت.

علاوه بر آسیب به زمان افسران DeBurgh نگران تاثیر این وقایع را در جذب مردم به بهداشت عمومی رهبری است.

"آن را دلسرد کننده برای دیدن افرادی که مخالف با نظم برو از حمله به منظور حمله افسر پلیس به بازجویی های خود انگیزه و تخصص و میهن پرستی" گفت: DeBurgh. "این چیزی است که باید همیشه اتفاق می افتد."

برخی از سوء استفاده آنلاین در جریان بوده است گفت: لایحه Snook, یک سخنگوی وزارت بهداشت در کانزاس سیتی ، او دیده است موارد که در آن مردم در زمان بازرس بهداشت نام ساخته شده و یک الگوی رفتاری خارج از آن و یا به گفته یک کارگر بهداشت باید صحافی و یا کشته شدند. او گفت مخالفان از واکسن شناخته شده به عنوان ضد vaxxers نامیده اند کارکنان "کودک killers."

همه گیر اگر چه به ارمغان آورده است چنین رفتاری به سطح دیگری.

در اوهایو دلاور سلامت عمومی منطقه تا به حال دو مستندات پس از همه گیر آغاز شد — یکی پس از عصبانی فردی آمد و به وزارت بهداشت و درمان. خوشبختانه درب قفل شده بودند گفت: داستین کنت برنامه مدیر برای بخش مسکونی واحد خدمات.

عصبانی تماس از طریق تماس با ردیابی پور ادامه در کنت گفت.

در کلرادو Tri-County Health Department, که در خدمت Adams, Arapahoe و داگلاس شهرستان در نزدیکی دنور نیز اخذ شده است صدها تماس و ایمیل از سرخوردگی شهروندان معاون جنیفر لودویگ گفت.

برخی را عصبانی شده اند کسب و کار خود را نمی تواند باز کردن و سرزنش وزارت بهداشت برای محروم کردن آنها از امرار معاش خود. دیگران خشمگین بودند با همسایه ها که نمی شد با پوشیدن ماسک در خارج. آن را ثابت موج "سردرگمی و تشویش و اضطراب و خشم," او گفت:.

سپس در آوریل و مه, سنگ, پرتاب شد و در یکی از اتاق ویندوز — سه بار جداگانه. دفتر شده بود با زشت و ناپسند و نقاشی های دیواری. این گروه همچنین دریافت یک ایمیل و تماس با اعضای گروه "ظالم" اضافه "شما در مورد شروع یک تیراندازی ... جنگ داخلی." وزارت بهداشت کارگران decamped به دیگری ،

اگر چه پلیس مشخص شد هیچ تهدید قریب الوقوع لودویگ تاکید کرد چگونه افتخار او از کارکنان خود که اب و هوای این فشار در حالی که کار round-the-clock.

"آن را می پوشند بر شما اما در همان زمان ما می دانیم آنچه که ما نیاز به انجام به نگه داشتن در حال حرکت به نگه داشتن جامعه ما امن" او گفت:. "با وجود شکایات و نارضایتی ها تهدید به خرابکاری — کارکنان باید واقعا سرآمد و ایستاد."

تهدید نمی وجود دارد: کسی که خواسته در بخش بهداشت و درمان را در Facebook صفحه چگونه بسیاری از مردم می خواهم به دانستن آدرس منزل از Tri-County Health Department رهبری است. "شما می خواهید را به این جنگ??? هیچ مشکل" پوستر نوشت.

در کلرادو, Rio Grande شهرستان برخی از اعضای جامعه بسیج در حمایت از قهوه ای با نظرات عمومی و یک نامه به سردبیر یک روزنامه محلی. در ضمن COVID-19 مورد شمارش را شروع به پریدن کرد از 14 تا 49 عنوان از چهارشنبه.

قهوه ای دست و پنجه نرم کردن با آنچه که او باید انجام بعدی: شیرجه رفتن به یکی دیگر شدید بهداشت کار در یک بیماری همه گیر و یا یک لحظه به جبران?

وقتی که او گفت که او 6 ساله پسر او دیگر به حال او پاسخ داد: "خوب در حال حاضر شما می توانید صرف زمان بیشتری را با ما است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن