ویسکانسین میله بازگشایی پس از حکم دادگاه ستایش تهمت

اسکات بائر و تاد ریچموندMADISON, Wis. (AP) — دادگاهی در جای خود غلت بزنید ویسکانسین اقامت در خانه سفارش انداخت

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

اسکات بائر و تاد ریچموند

MADISON, Wis. (AP) — دادگاهی در جای خود غلت بزنید ویسکانسین اقامت در خانه سفارش انداخت جوامع را به هرج و مرج پنج شنبه پس از برخی از میله های باز بلافاصله و بسته بندی شده بودند با مشتریان در حالی که دیگر رهبران محلی نقل مکان کرد به نگه داشتن سخت محدودیت در محل در میان coronavirus بیماری همه گیر.

محافظه کار اکثریت ویسکانسین دیوان عالی کشور در اواخر بعد از ظهر چهارشنبه حکم داد که به لیبریا تونی Evers' "امن تر در خانه" سفارش نامعتبر بود. به تصویب قوانین جدید ایالت طرح Evers را مجبور به کار با ایران-کنترل قوه مقننه یک فرایند است که می تواند هفته ها. Evers و رهبران جمهوری خواه برنامه ریزی شده صبح پنجشنبه در نشست به بحث در مورد گام های بعدی.

دادگاه حکم جلب ستایش پنج شنبه از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که نام آن را یک "پیروزی" در یک پست در توییتر و افزود: "آن دموکرات فرماندار مجبور شد توسط دادگاه به اجازه دولت باز است. مردم می خواهید برای دریافت با زندگی خود را. محل شلوغ است!"

میخانه لیگ ویسکانسین سرعت ارسال اخبار روی وب سایت خود را گفتن اعضای "شما می توانید بلافاصله!"

برخی از میله بود که فقط. نیک بار در میدلتون در دور باد از جنوب غرب ویسکانسین ارسال شده در 30 ثانیه ویدئو اواخر روز چهارشنبه نشان داد که نوار پرتکاپو با مردم نوشیدن و صحبت ببنج سر خود را به موسیقی است. بارها در Appleton و کاکانا در شمال شرقی ویسکانسین نیز باز شده و بسته بندی شده بودند با مردم است.

حزب ممکن است در کوتاه مدت در اپلتون. مقامات شهرستان امضا منظور روز شنبه که در اثر در ساعت 8 صبح روز شنبه در ادامه دولت را "امن تر در خانه" سفارش. جوامع دیگر مصرف شد مراحل مشابه از جمله رکین, شهرستان کنوشا و قهوه ای County, صفحه اصلی به Green Bay.

در Dane County, صفحه اصلی به پایتخت Madison مقامات به سرعت تحمیل قیمومیت ترکیب بسیاری از ایالت سفارش تا مارس 26. میلواکی مقامات بهداشت گفت: stay-at-home سفارش آنها تصویب شده در اواخر ماه مارس باقی مانده است در اثر ندارد پایان تاریخ.

تام Diehl, رئيس جمهور از انجمن از ویسکانسین جاذبه های گردشگری اجرا می شود تامی Bartlett اکتشافی و آب اسکی نمایش در Lake Delton در ساوک شهرستان, یکی از دولت های توریستی.

او قصد دارد هفته آینده برای باز کردن اکتشافی سرپوشیده جاذبه های برخی 175 نمایشگاه های تعاملی مانند غول اهرم و مسخره کردن از روسی به ایستگاه فضایی کپسول. Diehl گفت: او را به اقدامات احتیاطی از قبیل داشتن ضد عفونی کننده دست در دسترس و درخواست بازدید کنندگان برای حفظ فاصله خود از یکدیگر است.

"اگر خانه انبار خارج شده و Costco می توانید آن را با خیال راحت ما می توانید آن را با خیال راحت به عنوان خوب," او گفت:.

Diehl لغو آب اسکی نمایش برای تابستان چند هفته پیش, اما, نمی, می کند و طرح آن را به دلیل این که او را باور نمی کند مردم احساس امنیت خواهد به اندازه کافی برای جمع آوری در یک ورزشگاه برای تماشای آن است.

"آنها در حال رفتن به سرمایه گذاری از خود locale تا آنها با اعتماد به نفس کافی می توان آن را با خیال راحت" Diehl گفت. "آن را به زمان. "

نه هر کس شد به سرعت در حال حرکت به بازگشایی شده است.

ویسکانسین انجمن رستوران معاون جوآن Platzkill شرکت مالک Za 51 پیتزا فروشی و Draganetti را Ristorante در آلتونا در Eau Claire County گفت: او را به ادامه ارائه takeout در حال حاضر. آن را در زمان را به عقب گذاشته و کارگران تنظیم مجدد صندلی به جای اجتماعی فاصله دستورالعمل ها و سفارش مواد غذایی بیشتر است. صندلی در فضای باز ممکن است هفته آینده در 25% ظرفیت, او گفت:.

"سوئیچ نور رفت و هنگامی که (stay-در-خانه) osrder در جای خود و ما نمی توانیم تلنگر آن را به عقب به راحتی" او گفت:. "راستش من فکر نمی کنم آن را هرگز همان خواهد شد به عنوان آن بود. "

ویسکانسین قبایل را حفظ خواهد کرد قمار خود را بسته و حداقل از طریق مه 26, Shannon Hosley رئیس جمهور در استوک بریج-Munsee Band of Mohicans و دریاچه های بزرگ بین قبیله ای شورای گفت.

"هدف در اینجا این است که به نگه داشتن همه امن است و صادق است امروز صرف نظر از حکم دادگاه یا نه" Hosley گفت.

به بحث در مورد نحوه مدیریت coronavirus رشد بیشتر حزبی جمهوری خواهان در ایالت های دیگر مشابه ساخته شده اند حرکت می کند. در کانزاس در چهارشنبه, بالا, توافق قانونگذاران مقاومت دموکراتیک رژیم صهیونیستی. لورا کلی درخواست به گسترش یک فاجعه اعلامیه به اواسط ماه ژوئن.

دموکراتیک فرمانداران در پنسیلوانیا و میشیگان و لوئیزیانا مواجه شده اند ترکیبی از قوانین و پرونده های حقوقی با هدف محدود کردن قدرت خود را. چند صد افراد عصبانی بیش از میشیگان coronavirus اقامت در خانه سفارش معترض بودند در خارج از دولت و کنگره در روز پنج شنبه. آن را رهبری میشیگان آمریکا برای آزادی یک محافظه کار گروه فعال است که شکایت رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer و سازمان و یا شرکت در چندین تظاهرات از اوایل ماه آوریل است.

Evers شده بود به آرامی کاهش محدودیت در بسته کسب و کار در ویسکانسین به عنوان درصد از موارد جدید کاهش یافته است و دیگر معیارهای بودند که بخشی از بازگشایی طرح مواجه شد. از روز شنبه وجود دارد تقریبا 10,100 تایید موارد COVID-19 در ویسکانسین و 421 مرگ و میر با توجه به وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان گرچن Ehlke در میلواکی داگ شیشه ای در مینیاپولیس و دیوید Eggert در لانسینگ, میشیگان کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب