SBA برگ کسب و کار هنوز هم امید برای گریز بیشتر وام - Mon, 18 مارس سال 2020 PST

توسط Joyce M. روزنبرگ آسوشیتد پرس نیویورک – کسب و کارهای کوچک به امید گریز بیشتر در استفاده از coronavirus پو

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

توسط Joyce M. روزنبرگ آسوشیتد پرس

نیویورک – کسب و کارهای کوچک به امید گریز بیشتر در استفاده از coronavirus پول وام نا امید شدند به عنوان دولت منتشر شد دستورالعمل برای طلب بخشش برای وام.

اشکال کوچک مدیریت کسب و کار منتشر شد اواخر جمعه نیست آدرس دو نگرانی های به اشتراک گذاشته شده توسط بسیاری از صاحبان در مورد $659 میلیارد چک حفاظت از برنامه. با توجه به دستورالعمل وام هنوز هم می تواند بخشیده شود در کامل تنها در صورتی که پول صرف شده است در هشت ماه از دریافت آن است. و کسب و کار باید با استفاده از حداقل 75 درصد از آن به کارگران پرداخت با مقدار باقی مانده محدود به اجاره بهره وام مسکن و آب و برق و هزینه های.

بسیاری از کسب و کارهای کوچک می گویند که این دوره هشت هفته از حد محدود کننده است. کسانی که گذاشته کارگران هستند و ترس آنها را به اجازه دهید آنها را دوباره اگر کسب و کار نیست بازگشت به قبل از شیوع ویروس سطوح در پایان هشت هفته یک وضعیت به احتمال زیاد برای بسیاری از رستوران ها که درآمد پایین است با توجه به اجتماعی فاصله مورد نیاز است.

"کسب و کارهای کوچک نیاز به انعطاف پذیری در زمانی که دوره هشت هفته باید شروع و یا نیاز به تحت پوشش دوره تمدید برای بیش از هشت هفته" the American Institute of Certified Public Accountants یک تجارت گروه در بیانیه ای گفت:.

یکی از گزینه صاحبان خواسته اند برای این است که این دوره هشت هفته شروع به وقتی که گذاشته و کارکنان هستند rehired.

صاحبان دیگر نگران در مورد نیاز به کاهش کارکنان' پرداخت زمانی که پول اجرا می شود.

"ما به ارمغان آورد و مردم را به پرداخت کامل اما من به آنها هشدار داد که من نمی تواند تضمین نماید که ما قادر خواهد بود برای نگه داشتن هر کس در ساعت می گوید:" لسلی Saul صاحب یک معماری و طراحی شرکت که خرس نام خود را در کمبریج ،

بسیاری از صاحبان نیز ناراضی در مورد محدودیت های در مورد چگونه آنها می تواند استفاده از پول است. صاحبان رستوران برای مثال می گویند که آنها نیاز به استفاده از برخی از پول برای خرید مواد غذایی و موارد دیگر قادر به بازگشایی شده است. در حالی که مشخصات فنی آنها می توانید انجام دهید که آنها نمی تواند بخشش پول صرف شده برای تایید نشده اقلام است. برخی از صاحبان ترس آنها نمی گرفتن بخشش را گفت: آنها با توجه به عدم استفاده از پول است.

چک برنامه حفاظت از بخشی از دولت تریلیون دلار coronavirus امداد بسته های داده از بیش از 4.4 میلیون وام به ارزش $544 میلیارد دلار که از اواخر جمعه. وام داده شده را در دو دور; در ابتدا وام به طور متوسط $بود 206,000 و در دوم آن است که $70,622 بیشتر پول رفته به کوچکترین متقاضیان است.

وام بخشش یک عامل کلیدی در بسیاری از صاحبان به دنبال وام. آنها نمی خواهند به یک بار بدهی به خصوص اگر درآمد خود را پایین و ترک آنها کمتر پول برای پرداخت وام.

اشکال منتشر شد جمعه به روشن کردن برخی مسائل است. در حالی که این دوره هشت هفته اجرا می شود از روز پول وام پرداخت شده است صاحبان با دوبار payman می توانید به جای استفاده از شروع خود را پرداخت دوره به ساعت در حال اجرا است. و صاحبان نمی تواند جریمه اگر کارکنان حاضر به بازگشت به کار یک وضعیت بسیاری از کارفرمایان روبرو هستند; بسیاری از گذاشته شدن کارکنان شده اند و تمایلی به بازگشت به کار برای ترس از ابتلا به coronoavirus یا آنها ترجیح می دهند به ماندن در بیکاری است.

SBA به نظر می رسد خروج از مسائل دیگر برای کنگره برای تصمیم گیری است. $3 تریلیون coronavirus امداد لایحه دموکراتیک به رهبری به تصویب مجلس هفته گذشته به صاحبان زمان بیشتری برای rehire کارگران و بیشتر در اختیار بیش از چگونه به استفاده از پول است. اگر چه این لایحه است که انتظار می رود به مرگ در جمهوری خواه به رهبری سنا سناتور. مارکو روبیو (R-Fla.), رئیس کمیته مجلس سنا در کسب و کار کوچک و کارآفرینی توییتی یکشنبه که او امیدوار است کنگره را تغییر مورد نیاز قبل از اولین دریافت کنندگان وام رسیدن به پایان هشت هفته دوره. که خواهد شد در اوایل ماه ژوئن است.

در budging در موضوع چگونه این پول باید صرف SBA همچنین رفت و در برابر یافته های خود را بازرس کل دفتر گفت که در یک گزارش در اوایل این ماه که آژانس نه کنگره ایجاد شده نیاز است که 75 درصد از پول وام باید مورد استفاده قرار گیرد برای کارکنان پرداخت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن