کولر آبی: بازیگران همه ستاره گروه برای خواندن رولد دال را 'James and the Giant Peach' - Wed, 20 مارس سال 2020 PST

این رولد دال HQ کانال یوتیوب فعال بوده است برای سال در حال حاضر شده است در چند روز گذشته که آن را دریافت و نما

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

این رولد دال HQ کانال یوتیوب فعال بوده است برای سال در حال حاضر شده است در چند روز گذشته که آن را دریافت و نمایش های بیشتر از همیشه قبل از. دلیل این است که راه اندازی خوان تئاتر رویکرد به خواندن "James and the Giant Peach," توسط فیلمساز Taika Waititi با یک ستاره نکردم بازیگران خوانندگان.

حضور و اجرای برنامه تا کنون برجسته بوده. در قسمت اول کریس و لیام همسورث بازی screeching صدای جیمز' وحشتناک خاله. Nick Kroll نقش پیرمرد در جنگل ارائه می دهد که جیمز برخی از لوبیا را در یک کیسه و می گوید: به عنوان Waititi آن قرار می دهد "...این است که چیزهای جادویی – آن را!" Waititi باعث می شود مطمئن شوید که به یاد داشته باشید او توصیه نمی گرفتن هر چیزی از یک غریبه اما افسوس که داستان می رود.

مریل استریپ و بندیکت کامبرباچ برای عضویت قسمت دوم به بازی خود را به نسخه های عمه اسفنج و اسپک. با این ترکیب وجود دارد هیچ راهی برای آن را به یک ناامید کننده storytime.

Waititi یک نیوزیلند, نویسنده, کارگردان و بازیگر که گل رز به محبوبیت بین المللی با انتشار کمدی خود را mockumentary "آنچه ما در سایه" است که برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس در سال 2014. او در ادامه به مستقیم "شکار برای Wilderpeople" نوشت اولیه فیلمنامه برای "Moana" شکست را به عمده برای تلفن های موبایل در بازار با کارگردانی "ثور: راگناروک" و اخیرا موفق به دریافت دو نامزد جایزه اسکار (برنده یکی برای بهترین فیلمنامه اقتباسی) با فیلم "جوجو خرگوش."

بسیاری از مردم با آن آشنا هستند Waititi منحصر به فرد ترکیب مسخره و طنز خشک و خواندن او از "James and the Giant Peach" از این قاعده مستثنی است. این باعث می شود برای بچه ها, سرگرمی, اما بهترین قسمت این است که آن را واقعا سرگرم کننده برای بزرگسالان به تماشای بیش از حد.

Waititi و بسیاری از خوانندگان مهمان را هم به تامل و تعامل با مخاطبان اظهار نظر در دیوانگی از داستان پرسیدن سوال و ساخت چهره های احمقانه در واکنش به این مواد است. فیلم همچنین از ویژگی های انیمیشن های سرگرم کننده برای کمک به مخاطبان تجسم جهان است. Waititi حتی همراه مجهز به غرفه های مختلف و اضافی میکروفون برای زنده جلوه های صوتی.

فیلم هر یک به عنوان یک جمع آوری کمک به نفع همکاران در سلامت است که یک شرکت غیر انتفاعی است که با هدف آوردن مراقبت های بهداشتی به مناطق فقیر. همه کمک های مالی همسان با رولد دال داستان Co.

سازمان دیده بان تریلر به نقطه آینده حضور در هشت قسمت ها – تا کنون نکات برجسته عبارتند از: Cate Blanchette, Eddie Redmayne, Kumail Nanjiani Mindy Kaling, Ryan Reynolds, Olivia Wilde و Josh Gad.

قطار مغز

آزمون دانش خود را با سوال چیزهای بی اهمیت

که رولد دال کتاب تبدیل شده به یک موسیقی برادوی?

  • The BFG
  • ماتیلدا
  • چارلی و کارخانه شکلات سازی
  • جادوگران

روز سه شنبه پاسخ: هاوایی

روز یادبود

روز یادبود در حال آمدن است و در این سال بسیاری از مردم قادر نخواهد بود به آن را جشن می گیرند مانند آنها به طور معمول انجام دهد.

به دلیل آن است که یک تعطیلات فدرال بسیاری از افرادی که روز اضافی خاموش اغلب لذت بردن از صرف وقت در تازه وارد خوب آب و هوا با دوستان و خانواده.

این جشن خواهد بود در مقیاس کوچکتر, اما آن را نیز ممکن است یک فرصت خوب برای یادگیری بیشتر در مورد منشاء این آمریکایی تعطیلات. اکثر ما می دانیم آن است که انعکاسی زمان به افتخار کسانی که درگذشت در حالی که خدمت در نیروهای مسلح ایالات متحده, اما نه هر کس می داند که چگونه تعطیلات آغاز شده است.

در اینجا چند حقایق را به شما آشنا با تاریخ روز یادبود و کمک به شما برای جشن تعطیلات شنبه و حتی اگر آن را فقط در خانه.

واقعی منشاء تعطیلات مورد بحث – بیش از 25 مکان ادعا را آغاز کرده اند اما در سال 1996 رئیس جمهور لیندون جانسون به نام واترلو نیویورک به عنوان محل اصلی روز یادبود.

اگر چه مردم تزئین شده سربازان گورهای قبل از پایان جنگ داخلی در آن بود پس از پایان جنگ در آوریل سال 1865 که زنان رهبری بزرگداشت در زمان جنگ شروع به تبدیل شدن به یک سادهتر عمل.

در ابتدای این رسمی یادبود جشن هنوز هم وجود دارد برخی از بخش بین شمال و جنوب به عنوان هر طرف خواهد میزبان جشن های قبلی خود را در "سمت" و بسیاری با استفاده از فرصت به تکرار مکررات خاطرات جنگ و زشتی از "دشمن" در آن زمان است.

این بود تا سال 1967 که تعطیلات رسما به نام روز یادبود توسط قانون فدرال است. چندین یادبود تعطیلات منتقل شدند به در حال حاضر-سنتی آخرین دوشنبه ماه مه تصویب شد به عنوان قانون فدرال در سال 1971.

در یک nonquarantine سال تخمین زده می شود که حدود 32 میلیون نفر سفر با ماشین بیش از آخر هفته روز یادبود.

در روز یادبود پرچم آمریکا به پرواز در نیمه افراشته تا ظهر و سپس مطرح شده به full-ماست تا غروب آفتاب.

تمرکز حواس

آن را فقط به بزرگسالان است که تا به حال برای مقابله با جهان خود را در حال روبترقی – آن اتفاق افتاد به بچه ها بیش از حد.

که ناگهان از مدرسه با یک تحول در برنامه و زندگی اجتماعی یک تجربه استرس زا.

برای اضافه کردن به که دلیل این همه گیر نامرئی است اما همچنین می افتد در مقیاس بزرگ آن را می سازد آن را سخت تر به درک و پیدا کردن راه هایی برای کنار آمدن.

در اینجا چند راهنمایی برای کمک به بچه های مقابله با استرس از قرنطینه به طوری که آنها می توانید نگه داشتن ذهن خود را سالم در حالی که ما در خانه بمانند به نگه داشتن بدن ما سالم است.

اجازه دهید آنها را ساکت و نگرانی های خود را حتی اگر شما در حال حاضر پاسخ های آماده: اجازه دادن به بچه ها بیان و ابراز نگرانی های خود را بدون بیش از حد وقفه کمک می کند تا آنها کار را از طریق استرس و احساسات منفی.

نگه داشتن یک روال منظم: آسان تر از انجام گفت, اما روال کمک می کند تا حفظ عادات خوب و سالم و رفتار و حس ظاهر ، هدف برای ثبات در طول عملکرد. اجازه دهید بچه ها آن را می دانم خوب است به دوباره سعی کنید برای فردا اگر آن را بیش از حد سخت به چوب به برنامه امروز.

آیا پنهان کردن آنچه که اتفاق می افتد: البته برخی از جزئیات باید تعدیل با توجه به سن اما ارائه اطلاعات در یک اطمینان بخش راه کمک می کند تا بچه ها احساس اعتماد به نفس در اقدامات خانواده خود را با در نظر گرفتن به ایمن ماندن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن